Tuli vaan mieleen et onko teidän ikää koskaan hämmästelty tarhassa,eskarissa,koulussa..

vieras
emt, mutta ennen lasta multa kysyttiin aina paperit ja kerran jopa jotkut tarkastajat tulivat pizzeriaan jossa söin ja ilmeisesti nautin yhtä olutta kun olivat nähneet mut ikkunan läpi että oon alaikäinen ja kysyivät paperit. Lapsen jälkeen en ole koskaan enää kuullut että oon nuoren näköinen tai kysytty edes papereita. Rupsahdin varmaan kertaheitolla.

Eskariin asti ei olla vielä päästy.

Kun esikoinen vielä oli tarhassa, niin ei kukaan mitään kysellyt, mutta muista vanhemmista osa katsoi vähän hitaasti.

Henkilökunta tosin varmaan jätti kyselemättä ihan siksi, kun niiden seinillä oli kehystettynä ne 20-vuotta vanhat ryhmäkuvat. Niissä poseerasin sen saman tädin vieressä, joka sitten oli meidän neidin "oma hoitaja" :D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Eskariin asti ei olla vielä päästy.

Kun esikoinen vielä oli tarhassa, niin ei kukaan mitään kysellyt, mutta muista vanhemmista osa katsoi vähän hitaasti.

Henkilökunta tosin varmaan jätti kyselemättä ihan siksi, kun niiden seinillä oli kehystettynä ne 20-vuotta vanhat ryhmäkuvat. Niissä poseerasin sen saman tädin vieressä, joka sitten oli meidän neidin "oma hoitaja" :D
Näin meilläkin :D

Esikoinen ajautui aikanaan päiväkodissa tappeluun koska yksi poika väitti sitkeästi että en voi olla poikien äiti vaan olen oikeasti sisko :D

Edelleen olen nuorimmasta päästä vanhempia esim. teinien vanhempainilloissa, ääneen aika harva uskaltaa mitään kysyä.

Hetken hiljaisuus tulee jos pitää luetella koko perheen syntymäajat, minun esikoiseni kun on syntynyt -92 ja mieheni -79 :D (mies ei siis teinien bioisä)

en oo ainakaan kuullut kauhisteluja. poika menee syksyllä eskariin ja mä oon syksyllä 23. on se jännää kuvitella itsensä jonnekin koulun vanhempainiltoihin kun suurin osa vanhemmista on kuitenkin 30-40 v.

Nina
no ei oo, kun me ollaan aika tyypillisessä iässä pikku lasten vanhemmiksi :) Silloin kun oltiin esikoisen synnytysvalmennuksessa niin silloin mua katottiin pitkään kun muut oli yli kolmikymppisiä mieheni mukaan lukien ja minä olin 23. Siihen joukkoon olin ilemisesti poikkeuksellisen nuori :) Mutta myöhemmin ei mitään ihmettelyjä onneksi.

mie oon saanut nuorena ekani 17v,, ja tänäpäivänä kun 23 vuotta olen ja 3 lapsen kanssa kuljen niin kylläpä kommenttia saan, jopa päpiväkodista, kun tänne muutettiin! JOHTUNEE varmaan siitä että oon ihna lapsen näkönen/kasvonen...

Äitykkä
Vaikken ollut enää mikään nuori neito kun olin kolmannen vauvani pyöräyttänyt (27v) niin osastolla muut naiset varovaisesti kysyivät, että "sait ensimmäisesi...?" Kun kerroin pikkuisen olevan jo kolmas, niin kyllä silmät pyöristyivät. Alkoivat arvuuttelemaan ikääni. Luulivat tosi nuoreksi!? :D

Yhteistyössä