Baarissa muutama vuos sitten väitettiin et oon väärentänyt henkkarit ja nyt olen 28v
hei juu,mulle kans kävi nyt viimeks näin,että moni tuore äippä osastolla esikoisensa kanssa oli ja kysyi sitten minultakin,että"teidän ensinmäinenkö?",niin minä vastasin että"ei,kun kolmas " (ikää 24v)Alkuperäinen kirjoittaja Äitykkä:Vaikken ollut enää mikään nuori neito kun olin kolmannen vauvani pyöräyttänyt (27v) niin osastolla muut naiset varovaisesti kysyivät, että "sait ensimmäisesi...?" Kun kerroin pikkuisen olevan jo kolmas, niin kyllä silmät pyöristyivät. Alkoivat arvuuttelemaan ikääni. Luulivat tosi nuoreksi!?
Tän mäkin oon huomannu nyt, kun odotan kolmatta.Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Niitä hämmästelyitä on alkanut tulla kolmannen lapsen jälkeen, vaikka en edes ihan tolkuttoman nuorena (21) ole esikoistani saanut.
en minäkään huivi päässä ja tukka nutturalla kulje. Mutta en myöskään pyri näyttäämään pariakymmentä vuotta nuoremmalta, kun en sitä ole.Alkuperäinen kirjoittaja onkohan:Vaikka olen näin vanha, ei kukaan ole luullut minua lapseni mummoksi, vaikka mummo jo olenkin. Mutta isä näyttää kyllä papalle ja olenkin sitä miettinyt, mille se lapsesta tuntuu. Vanhat äidit ja isät eivät ajattele, miltä lapsesta tuntuu, kun he ovat vanhoja ja lapset kasvavat.
Tässä olet ihan oikeassa. Vaikka itse olenkin se 20 vuotta nuorempi äiti.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:en minäkään huivi päässä ja tukka nutturalla kulje. Mutta en myöskään pyri näyttäämään pariakymmentä vuotta nuoremmalta, kun en sitä ole.Alkuperäinen kirjoittaja onkohan:Vaikka olen näin vanha, ei kukaan ole luullut minua lapseni mummoksi, vaikka mummo jo olenkin. Mutta isä näyttää kyllä papalle ja olenkin sitä miettinyt, mille se lapsesta tuntuu. Vanhat äidit ja isät eivät ajattele, miltä lapsesta tuntuu, kun he ovat vanhoja ja lapset kasvavat.
ei meidän lapsen ainakaan ole valittaneet meidän iästä, koska ei se ikä paperilla tms vaan se mitä itse olet. Ja lapselle tärkeämpi on olla vastuullinen vanhempi ja myös sellainen joka lapsen kanssa tekee kaikenlaista. mitä minä en pysty tekemään sellaista mitä joku parikymmentä vuotta nuorempi tekee? 45 v uskalsin mm eka kerran elämässäni huvipuistossa vuoristoradalle eikä siellä tietääkseni nytkään yläikärajaa ole.
Ei ole. Sain esikoisen keskimääräisessä iässä, jolloin keskimäärin suomessa saadaan esikoinen.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä ainakin törmäsin esikoisen eskari aikana siihen et johtaja siellä kyseli kuinka nuoria me oltiin äijän kans kun esikoinen syntyi.
Kauhee tyyppi :kieh: Kaikenlaiset mätämunat ne hoitoalalle löytääkin :headwall: Mikä sitten olis ollu sille tädille sopiva ikä synnyttää?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:oli lastenneuvolan neuvolantädin kommentti ekassa neuvolassa, vauva-aikana. Ei herranen aika!! Olin niin ällikällä lyöty! Siis meillä kaikki perusasiat kunnossa, enkä edes ollut nuori vaan 21 kun vauva synty!!! Ja sitäpaitsi vauva ei edes ollut vahinko!!!!! Ja vaikka oliskin ollut,sitä on enään neuvolassa, lapsen synnyttyä, turha miettiä! Tämä nainen vaihtoi sitten jokusen kuukauden jälkeen vanhusten kotihoitoon, kun ei tullut nuorten äitien kanssa toimeen, tai hyväksynyt niitä!
Hee-he-he Jos me nyt tästä niitä lapsia saatais niin mua kyllä kiinnostaa tietää, kohtaanko itse tällaista! Oon kyllä 26, mutta en vahingossakaan saa edes yhtä kaljaa ostettua ilman papereiden näyttämistä. Iäksi arvioidaan yleensä 16-18, ei kyllä ikinä enempää. :kieh: Se olis niin hauskaa saada teini-äiti kommentteja! Ja noloa niille kommentoijille....Alkuperäinen kirjoittaja Laarum:Viime viikolla koulussa eräs nainen, "herranen aika, onko lapsella lapsosia"... Olen 26 vuotias...