Hakutulokset

1. J

*LOKAMASSUT -08 Kesäkuussa*

sweetpearl: ihmeen hyvin mun aika kulu viimeks kun rasituksessa olin eli reilu 5 vuotta sitten. Saa nähdä miten nyt käy, eri paikkakin on kyseessä. Kai sen ajan seisoo vaikka päällään kunhan on vaan ohi :D Toivottavasti ei tule seuraamuksia, täällä ollaan ainakin tosi tarkkoja, et yksikään...
  2. J

sweetpearl: kiitti tiedosta, nyt mäkin tiedän. =) Meillä pysty varaan käynnin neuvolasta, kolme laboratoriovaihtoehtoa olis ollu, mut tuolla Taysissa oli eka vapaa aika tuolloin... ;)
  3. J

Kristiina: hyvä,et selvisitte säikähdyksellä. :) Tove ja Taralee: mukavia kuulumisia ultrasta. =) Naurukohtaus: Mä kuulun kans siihen vähemmistöön jolla ei rinnat ole paljo kasvanu. Taitavat olla jo ennestään niin isot ( G/H ) ettei kuppikoko muutu, täytettä tulee vaan enemmän...
  4. J

Minkä kokoisia 7-vuotiaita?

Meidän neiti oli viikko sitten 132cm ja 33kg. Täytti kesäkuun alussa 7v. Painohan suhteutetaan aina pituuteen käyrillä eli se saattaakin näyttää isompaa lukua ku luulis. Meillä on paino ja pituus molemmat +2 eli pitkä tyttö, mut painoakin on "liikaa". Mitään suurta numeroa tosta ei ole onneks...
  5. J

Tervetuloa uusille! FPI: Kiva kuva vaavista. =) triple: ootko aatellu vaihtoehtoa, et laittaisit vauvan kaukalon keskelle ja isommat sivuille?? Silloin voisivat olla selkä meno- tai tulosuuntaan. Korokkeellahan voi olla, jos turvavyö ei mene kaulasta. Ilman sitä selkänojaosaa, joka ohjaa...
  6. J

n30v. kolmannen tai neljännen odottajat

Oon toistaseks vielä 31v ja ootan kolmatta lasta. Lapset on 5v ja 7v. Tää raskaus on tähän mennessä ollu jopa helpompi ku aikasemmat, tosin aikaa on kulunu enkä ihan kaikkea enää muista aikasemmista. :) Kuitenkin ihmeempiä "oireita" ei vielä ole ollut. Alussa kuvotusta ja väsymystä, mut melko...
  7. J

huitshapeli: siis jo yli 3v sais olla ilman istuinta. Mistähän kohtaa se turvavyö sit meniskään, kyllä olis melko moinen riski ajaa kolari jos turvavyö on kurkussa kiinni.... :| No, onneks omat on jo sen verran isoja ettei ihan ajankohtasta pienten kuljettaminen ( paitsi tietenkin syksyllä )...
  8. J

Adett e: kuulostais sun vaiva nivusissa liitoskivuilta eli juuri siltä lantion löystymiseltä. =) triple: ootteko kokeillu mahtuuko kaikki istuimet takapenkille?? Meillä molemmat lapset oli alle 3v ( taisivat olla lähempänä 2v ) ku istuivat naama menosuuntaan päin, tosin takapenkillä...
  9. J

huitshapeli:Eikös isyysloman ajankohta pidä ilmoittaa samoin perustein ku äitiyslomankin eli 2kk ennen. Tarkkaa aikaa kun ei voi tietää niin kannattaa sanoa laskettu aika ja heti kun tietää tarkemmin niin sit se. Jos lomaa pitää alle 12 päivää niin 1kk ennen riittää. =) Meinaatko uskaltaa...
  10. J

Tervetuloa Jasmins! Mukavia kuulumisia ultrista: Naurukohtaus, Tiihu, Pöppiäinen ja memmy. :) Ja Angel Eyes: hyvä, et kaikki ok neuvolassa. :) Pöppiäinen: Teidän perheessä onkin melkonen naisylivoima tän uuden tulokkaan myötä :D Meillä mies ei juttele masuasukille eikä muutenkaan...
  11. J

Tervetuloa muillekin uusille! Pino sen kun kasvaa ja paisuu. :) Kirsikka: Turhaan mietit, et sisaruksen saaminen olisi jotenkin paha asia. Alkuunhan kaikki lapset tuntee mustasukkasuutta sisarusta kohtaan, toiset enemmän toiset vähemmän, mut kyllä se ajan kanssa on vaan positiivinen asia...
  12. J

poppari: mä oon samassa tilanteessa ku säkin eli nyt oon ollu reilun vuoden työttömänä. Edelleen kyllä etin ja kattelen paikkoja, jos jotain löytyis. Eri asia onkin palkkaako kukaan mua enää pariks kuukaudeks... ;) Mies on töissä, ei kylläkään vakkarina ku ei ravintola-alalta tahdo sellasta saada.
  13. J

kirppiina: mun käsityksen mukaan jos rastitat Kelan paperin kohtaan 5, et haet vanhempainrahaa koko kaudelta, siihen 10 laitetaan rasti, et olet poissa töistä tuon ajan. Jos olet osan vanhempainvapaasta vuosilomalla, niin rasti siihen ja aikaväli. poppari: tervetuloa mukaan! =) Adett e...
  14. J

Koleeta keskiviikkoa! triple: masussa tuntuvat menkkamaiset kivut johtuu varmaan kohdun kasvusta eli ovat tavallaan liitoskipuja. Ite miellän kyllä liitoskivuiksi lähinnä esim. nivusissa tuntuvat "luiden" venymiset. :) zizilisko: mukavia kuulumisia ultrasta. Ja ihanan selkeä kuva...
  15. J

Sateista tiistaita! Angel Eyes: Mulla on hyvin samanlainen tilanne noiden raskausarpien suhteen ku sullakin eli niitä on tullu jo teininä... Ja en ole myöskään bikini-ihmisiä. Niiden kanssa on oppinu elään =) maisakaisa: täälläkin on melko rauhallista eloa masussa. Keskimäärin kerran...
  16. J

Puoltapäivää täältä Tampereelta kans! =) Aamulla oli hyvä herätys 7:ltä, sato kaatamalla vettä ja lisäks melkomoisia rakeita. En muista, et noin kovaa olis satanu koskaan.... Suonikohjuista oli puhetta. elämänperhoselle tiedoksi, et niitä ei tule kaikille. On kiinni suonten kestosta eli...
  17. J

kuusikon äiti: olipa surullisia uutisia :'( Voimia jaksamiseen :hug: Hipsuli: mukavia neuvolakuulumisia. Samoin toiveikasodottaja: kiva et kaikki ok. Toisella lääkärikäynnillä tehdään samoja tutkimuksia ku ekallakin eli katotaan kohdunkaulan pituus, avoimuus ja pehmeys/kiinteys...
  18. J

Huh, hellettä! B) Tosi moni oli käynyt ultrassa: hobitti, meela, Angel Eyes, veetoheto. Mukavia kuulumisia kaikilla. =) Neuvolakäynneilläkin oli kaikilla menny hyvin, mukava kuulla: Jätkä, FPI ja Emilyn. :) Sukupuolen näkemisestä: Mulle lääkäri oikein esitteli, et missä kohtaa on...
  19. J

Aurinkoista ja lämmintä keskiviikkoa kaikille! B) maisakaisa: Mä oon käyny hammaslääkärissä nyt raskausaikana 5 kertaa :D Tosin 2 käyntiä oli ihan raskauden alkuvaiheessa eli käytännössä raskaus ei ollu edes alkanu. Ekojen kertojen juurihoidon jälkeen oli sit rv9 perustarkastus ja...
  20. J

Adett e: Mukavia kuulumisia neuvolasta. Mä oon jättäny aikasemmissa raskauksissa täyttämättä sen nimikohdan. Jotenkin tuntu hassulta väkisin jotkut nimet laittaa, kun kuitenkin luotti ettei mikään vikaan menis. Liekö sinisilmäisyyttä tai jotain, mut ajattelin kyllä nytkin jättää tyhjäks sen...

Yhteistyössä