Hakutulokset

1. J

¤¤LOKAMASSUT -08 Heinäkuussa¤¤

satunen: niin se rr on se verenpaine =) Täällä ainakin joka kerta otetaan pissanäyte ja jo neuvolaan mennessä ite ainakin jätän vessassa käynnin väliin, niin voin mennä heti ku sinne pääsen. :) Tervetuloa uusille, vielä mahtuu mukaan =) Mukavia neuvolakuulumisia kaikilla. :)...
  2. J

satunen: voihan se olla, et sun karvojen ajelu oliskin hellempää touhua ku parran ajo.... ;) Nuo sun kuvitelmat kahdesta vaippaikäisestä voi kyllä pitääkin paikkaansa, mut yhtä hyvin sun mielipide voi vielä muuttua esim. vuoden päästä. Ei kannata lyödä ihan lukkoon ajatusta, ei kahta...
  3. J

Huh, huh, väsyttävä päivä takana. Ensin oltiin nelisen tuntia kaupoilla aamupäivällä ja sit iltapäivästä lähettiin uudelle asunnolle siivoon. Siellä vierähti 3 tuntia, enkä siivonny ku lattiat ja kaapit. :) Voitte kuvitella, et jalat on väsyneet ja selkäkin jonkin verran. Ei ollu edellinen...
  4. J

Hikisen helteistä iltaa ( mitenkähän sitä taas pystyy nukkuun ) :D Naurukohtaus: onneksi tilanne on helpottanu, toivotaan et asukki pysyy mukana mahdollisimman pitkään :hug: memmy: mulla on ollu myös tuota kipua jalassa/jaloissa öisin. Ja se riiputtaminen reunan yli helpottaa...
  5. J

Taralee: sieltä Kelan sivuilta, omista tiedoistahan sä näät myös sen päätöksen kokonaisuudessaan jos se kerran on tehty. ;) Sama tulee tietty kotiinkin paperiversiona, mut ite ainakin kävin lukaseen päätöksen ennen ku kuori tuli postista. sweetpearl: tosiaan kohdun kokokin voi suurentaa...
  6. J

Heippa vaan kaikki =) Tosi monella on ollu neuvolakäyntejä, hyvä et kaikki kunnossa :) Itellä se on perjantaina. Mukava käydä kattomassa miten on masumitta kasvanu ja onko kaikki arvot kohillaan. :) nanna: tosi sulosen näkönen poika teille tulossa =) Liina: meillä myös tyttö...
  7. J

elämänperhonen: tuo nukkumisasia on tosiaan makukysymys. Toisethan nukuttaa vierellään eikä pinnistä edes käytä. =) Ite pistän vaavin äp-laatikkoon, niin kuin oon kaks edellistäkin laittanu. Jotenkin pienempi ja helpompi käsitellä ku ei ole suuressa sängyssä. :) En tiä onko tyynyn käytöstä...
  8. J

7-vuotiaan tytön vaatekoko?

Meillä tyttö 7v ja käyttää 134cm ja 140cm. Pituutta 132cm.
  9. J

Mukavia neuvolakuulumisia kaikilla :) Tervetuloa mukaan mamma22 ja turnip :flower: turnip: sulla onkin hyvä laskettu aika ;) triple: oon käyttäny ihan lakanakangasta lakanoihin ja laatikon vuoraukseen, peittoon ja tyynyliinoihin. Lisäks tein pussilakanoihin toisen puolen...
  10. J

JeRi: Tervetuloa ja tuplaonnittelut! Mukavia neuvola- ja ultrakuulumisia monella, hyvä niin. :) Tääläkin vaivaa hiki... ;) Varsinkin näin helleilmoilla, kun öisinkin on kuuma, niin sitä herää kyllä pää märkänä. Onneks nukun hyvin, herään kerran-kaks yössä vessaan ja saan kyllä heti...
  11. J

pumppernikkeli: hyvä juttu, et kaikki oli kunnossa :) pinkwawe: kiitokset kaupoista =) Eli mun kestot löysi uuden kodin!
  12. J

Heinäkuun helteet tais alkaa tällä viikolla kirjaimellisesti! B) Taralee: voimia. Monella oli taas mukavia neuvolakuulumisia! Omani onkin reilun viikon päästä perjantaina, lääkärikäynti nimittäin. Niin se aika vaan menee... :) Haettiin eilen äippäpaketti postista. Pitihän se läpi...
  13. J

*LOKAMASSUT -08 Kesäkuussa*

Lauantai-iltaa kaikille jotka täällä vielä pyörii! :) zizilisko: aivan mieletön maha sulla jo. ;) Emilyn: kyllä sun maha on jonkin verran edellisistä viikoista kasvanu, ainakin mun mielestä. Kiitos, ahkeruuskehuista. Mulle tulee aina aika-ajoin tollasia ompelupuuskia. Lapsena ja...
  14. J

Oli tosiaan tekstiä tullut reilusti parissa päivässä. =) Onnea kihlautuneille ja synttärisankareille :flower: =) Ite saan ootella synttäreitä lähes puoli vuotta, ku oon syntyny joulukuussa vasta. No näillä lukemilla tuolla vanhenemisella ei niin väliä olekaan :laugh: Mukavia...
  15. J

Mukavia kuulumisia monella neuvolasta ja ultrasta! =) Kaneli: Kyllä oli perin outoa käytöstä appivanhemmilta. Me ite kerrottiin omille vanhemmillemme ja he kertoo sit eteenpäin jos haluavat. Lapset meilläkin toitottaa lähes kaikille, et meille tulee vauva :D Tutut ja tuntemattomatkin sen...
  16. J

Kärppä: Ainakin mä muistan sut! Ihana uutinen! Hirmu isot onnittelut plussasta. Toivotaan onnea ja jarrusukkia matkaan! :flower: :hug: toiveikasodottaja: Mahtavat synttärionnittelut! :flower: Täällä on ollut rauhallinen viikonloppu. Sateen ja paisteen keskellä, tyypillinen kesäilma...
  17. J

Ulpulummukka: kurja tilanne. Peesaan kyllä huitshapelin sanoja, puhuit asiaa. Kannattaa puhua, puhua ja puhua, et tietää mistä oikeasti on kyse. Suuri muutoshan lasten saanti on varsinkin, kun ootte sitä jo kauan yrittänyt. Ehkä miehesi panikoi tulevaa muutosta ja vastuuta... Kannattaa...
  18. J

poppari: mulla ei ole tullu esimaitoa kahdessa aikasemmassakaan raskaudessa enkä odota sitä nytkään. Esikoistakin imetin loppujen lopuks n.7kk ihan sujuvasti. Eli ei huolta. =) toiveikasodottaja: mun tietääkseni Kela ottaa joka tapauksessa tuon 20% veroa. Sille ei voi mitään. :( Suurihan...
  19. J

Taotaolla oli mukavia ultrakuulumisia. =) Aika moni on jo saanu tai saamassa äippäpakettia. Niin myös täällä. Katoin netistä ja päätös oli tehty kaikista hakemistani asioista, viikko meni. Melko nopeeta toimintaa Tampereen Kelalta ;) Saa nähdä milloin paketti tulee postiin asti. Yllätyin...
  20. J

meela: tuo 2kk sääntö ei päde työttömällä. Kuitenkin olet työkkärin käytettävissä niin kauan ku äippäloma alkaa eli pystyt ottamaan vastaan työtä. Eri asia onkin ottaako kukaan raskaana olevaa töihin... ;) Mulla on käyntiaika 6.8 ja silloin aattelin sen kertoa, eihän siinä ole ku kuukausi ku...

Yhteistyössä