meela: mulle sanovat työkkäris et soita joskus syyskuun alussa ( la 1.10 )
tissigallup: on kasvanu A75>B80 ja isommatki liivit varmaan kohta menis, mut en käytä topattuja enkä kaarituellisia ollenkaan ku saan niistä nikkeliallergian oireet..
Mies ei niinkään oo innostunu, ite oon ihan mielissään ku aina oon ollu "pienirintainen",nyt olo muistuttaa pamelaa
Tarvikkeista ja muista: mä oon varmaan jotenki omituinen, ku tuntuu juttuja lukiessa et oon ainut joka ei oo viel hankkinu oikeestaan mitään. Enkä ressaa asiasta mitenkään. Kattelin tossa yks päivä sellasen pahvilaatikon mihin aattelin tarvikkeita ja vaatteita rueta keräileen, sisältöä, ja siel oli 2 bodyä. Ja 3 ite väsättyä kestovaippaa.
Siinä on mun hankinnat tähän mennessä. Sinne kelallekkaan en oo viel ees täyttäny niitä lappuja....
Mä en vaan jotenki osaa ressata ja kait oon liian pessimistinen tän ajatuksen suhteen ja mietin koko ajan eelleen et jotain saattaa mennä pieleen.
Seuraava ultra 25.6tta, jospa sitte uskos taas paremmin et kyl se sieltä tulee terveenä ja hengissä ulos
Muita kuulumisia: nyt on ollu maha sekasin jo reilun viikon, en tiiä johtuneeko rautatableteista joita joudun syömään 2 päivässä vaiko mistä.
Ruokakaan ei taho maistua ja osittain siksiki on sit myös huono olo. Ihan ku oisin saanu aamupahoinvoinnin takasin, paitsi et se kestää koko päivän :|
Nukkuminenki tuottaa vaikeuksia, johtunee varmaan tästä valoisuudesta. Valvon yöllä 1-3meen ja sitte nukun n.2 tunnin pätkissä nousten koko ajan vessaan. Aamulla sit heräilen 10-11 aikaan ihan tuppurassa ku on niin nälkä ja menee viel monta tuntia ennen ku pääsen käyntiin, ellei oo liian huono olo. Argh, ärsyttää, ku ei ees tiiä mikä ne unet oikeesti vie.
Juhannukseksi lähen mummon ja papan luokse niitten mökille ku mies on töissä rakentamassa ja roudaamassa ja purkamassa kalajoen juhannusta. Siel mummon "pakko syödä koko ajan" hoivissa luonnonhelmassa toivottavasti nukuttaski paremmin ja eipähän ainakaan tartte seurata kavereiden juopottelua ja örvellystä.
Hei, semmonen mua kiinostas kanssakirjottelijoissa et onko teistä kukaan muu kasvissyöjä?
It oon ollu jo 11 vuotta enkä kokenut tarpeelliseksi lopettaa sitä raskaaksi tultuani.
En syö mitään eläinkunnan tuotteita, paitsi laktoositonta maitoa ja juustoa ravintoterapeutin painostuksesta. meinas et mun luut ei ihan oikeesti kohta kestä...
Miten teidät otettiin neuvolassa vastaan?
Mukavaa juhannusta kaikille näin jo etukäteen!