Hakutulokset

1. J

*LOKAMASSUT -08 Kesäkuussa*

japynmami: Mä olin jo edellisessä raskaudessa sokerirasituskokeessa ja joudun tästäkin, bmi on yli 25. Meillä se tehdään sairaalassa ja sielläkin ooteltiin odotustilassa lehtiä lukien, et se aika kulu, välillä vaan käytiin antaan näytteet. Musta se litku oli ihan ok-makusta, kun ei jääny...
  2. J

*LOKAMASSUT -08 Kesäkuussa*

Mukavaa kesäkuuta kaikille, aurinkoisissa merkeissä näköjään jatketaan! B) En viikonloppuna ehtinykään nettiin ollenkaan. Lauantai meni leipoessa ja siivotessa ja eilinen tytön synttäreitä juhliessa. =) Oli siinä vilskettä kun 8 n.7-vuotiasta tyttöä pyöri ympäriinsä. Olivat kyllä ihan...
  3. J

***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

Pöppiäinen: eikö sulla todellakaan ole mitattu kohdun korkeutta koskaan? Aika outoa, eikös sen tarkkailulla pystytä huomaan jos asukki kasvaa liian nopeesti ja kohtu siinä samalla. maisakaisa: näyttää tuossa mittaamisessa olevan eroja. Ite oon olettanu, et kaikilta sitä mittaillaan. Täällä...
  4. J

Vauvamasusta galluppia

Siihen maha-alueellehan se turvotus alkuun tuleekin. Muita paikkoja turvottaa sit ajan kanssa :laugh:
  5. J

Vauvamasusta galluppia

Joo, ei sitä oikeaa mahaa kunnolla sisäänpäin saa. Mulla sellanen pieni kumpu tuli vasta joskus viikolla 16. Nyt tasan 21 ja kumpu on hiukan kasvanu, ei kylläkään sitä luokkaa ku monella muulla. :D
  6. J

Aurinkoisissa merkeissä täällä viikot poksahtelee! :D Novelle: käsittääkseni keskiverto painonnousu olis 300-700g/ viikko, joka olis siis normaalia. Melko vähän sulla on siis noussu vielä... Viikkojen kuluessa varmaan tuleekin suurempia lukuja. Naurukohtaus: voimia tämänpäiväiseen :hug...
  7. J

Jos vielä tämän päivän puolella kirjottelisi. =) Pöppiäinen: Ensiksi oikein mahtavat synttärionnittelut! :flower: Hyvä juttu, et miehellä oli kaikki kuitenkin hyvin. Kyllä tuollanen pysäyttää vähemmästäkin. Adett e: Kiva kuulla, et ultrassa kaikki oli hyvin. =) Irene: Kyllä...
  8. J

Voiko hormonikierukan kanssa käyttää tamponeja??

En uskaltanu käyttää tampooneja, siteillä pelasin. Onneks vuoto väheni ajan kanssa ja loppu vaiheessa pärjäs pikkuhousunsuojalla.
  9. J

onks mun lapsella jotenkin iso jalka...?

No, meillä esikoistyttö käytti 4-vuotiaana kokoa 29, pituutta oli 107cm, nyt 7-vuotiaana koko on 33 (ja pituutta n.130cm) . Pojalla 4-vuotiaana oli 28, pituutta 105,5cm ja nyt 5-vuotiaana siirrytään kokoon 30 (pituutta on 111cm) .
  10. J

nanna: kivasti olit vaihtanu etusivulle tulokkaiden tekstiväriä. Laskepas muuten uudestaan, sain tyttöjä 8 ja poikia 9, ihan noin pikku huomautus, heh. :D

Yhteistyössä