Hyvää huomenta!
Ihanan pirteät vaunut oli Huitshapelilla
Mä kävin silloin rakenneultran jälkeen ostaa Dorjan merkkiset kärryt. Tai ne on vielä sielä liikkeessä syksyyn asti, mutta käsirahan oon jo maksanut. Tosi hyviltä vaikutti ja sain edullisesti. Takuukin oli niin pitkä, että eiköhän ne tämän tulokkaan vaunuajan kestä
Mä en ole vieläkään saanut varattua aikaa sokerirasitukseen, mutta tänään onneksi kerkeää. Piti odottaa uusia työvuoroja, että tietää mille päivälle pystyy sen ottamaan. Tänään on sitten sekin hoidettava pois alta. Paino onneksi nyt pysynyt aloillaan, ainakin koti vaa'an mukaan.
Rautaakaan en ole vielä saanut aikaiseksi aloittaa, vaikka neuvolassa pari viikkoa sitten suositeltiin. Hb oli kuitenkin yli 130 viimeksi, joten en jaksa olla kovin huolissani asiasta. Ostan kun muistan
Pikkuinen piti taas jossain välissä pari päivää hiljaiseloa ja nyt on viimepäivät melskannut oikein kunnolla. Tuntuu tosi ilkeeltä kun monottaa niin kovaa tuonne alas ja virtsarakkoon. Eilen illalla tuntui siltä, että kohta se jalka tulee tuolta alapäästä ulos, jos vielä jatkaa
Lapset seuraa kovasti masun kasvua. 12v. vaan naureskelee, kun olen niin iso. 8v. taas jaksaa ihmetellä tuota mahan kokoa. Totesi tässä yksikin aamu että: "Äiti, sun maha on paljon isompi kuin eilen!". Liekö sitten yhdessä yössä niin huomattavasti kasvanut
Ensi viikon tiistaina olis 4d-ultra. Mies ei varmaan pääse mukaan, mutta saahan sieltä sen dvd:n mitä voidaan sitten katsella myöhemminkin.
rv 23+0