Tuota Gracon Logico S turvakaukaloa olen nyt miettinyt ostavani. Uskon että se on todella hyvä, mutta mutta... nyt taas on mieli toisaalla. Oltiin äsken miehen kanssa pikavisiitillä kaverini luona, joka on saanut kolme viikkoa sitten tytön. Oli muuten btw ehkä maailman suloisin tyttö ja miten pieni!! :heart: :heart: Ihana tuhisija! No, kuitenkin, itse asiaan... Niin he olivat ostaneet sellaisen turvakaukalon, josta saa lisäosia lisäämällä turvaistuimen, joka menee jopa kolme vuotiaalle saakka. On tietenkin kalliimpi, mutta olisiko silti järkevämpi sijoitus? Mietin kuitenkin myös sitä, että entäs jos tulee toinen vauva siinä kolmen vuoden aikana - sitten täytyy joko ostaa uusi turvakaukalo tai turvaistuin. Tämä on taas vähän hankalaa :/ Ehkä kuitenkin päädyn tuohon Gracon turvakaukaloon siinä toivossa, että meille siunaantuu perheenlisäystä aiemmin kuin kolmen vuoden kuluttua
Allu potkii masussa jo ihan tosi kovasti - vähäsen tuntui jo isinkin käteen vatsan päältä. Niitä kovempia potkuja odotellessa kuitenkin. Ihme vaivoja alapäähän on kuitenkin tullut, jotka vaivaavat. Tuntuu että noita alapään luita ihan koskee kävellessä. Viikko sitten minulla oli aivan sietämätöntä nivuskipua. Olisiko lantion löystymisestä kyse? Onko kukaan kuullut kyseisestä raskausajan vaivasta? Siitä oli juttua siinä Äidille/Isälle kirjassa, jonka äitiysneuvolasta on saanut... Kävin asiasta lääkärilläkin, mutta eihän se tk-lääkäri osannu mitään sanoa. Sanoi vain että jos pahenee niin tuu hakemaan saikkua :/ Kai näitä kaikenmaailman vaivoja alkaa pikkuhiljaa tulemaan, eikä sitä ihan joka naksauksesta viitsi olla heti saikkua hakemassa - koitan kestää nämä kuin nainen
Kelan lappuja pitäisi myös alkaa täyttelemään - voi mitähän siitäkin tulee
Adette & Allu 24+3 (ehkä)
Allu potkii masussa jo ihan tosi kovasti - vähäsen tuntui jo isinkin käteen vatsan päältä. Niitä kovempia potkuja odotellessa kuitenkin. Ihme vaivoja alapäähän on kuitenkin tullut, jotka vaivaavat. Tuntuu että noita alapään luita ihan koskee kävellessä. Viikko sitten minulla oli aivan sietämätöntä nivuskipua. Olisiko lantion löystymisestä kyse? Onko kukaan kuullut kyseisestä raskausajan vaivasta? Siitä oli juttua siinä Äidille/Isälle kirjassa, jonka äitiysneuvolasta on saanut... Kävin asiasta lääkärilläkin, mutta eihän se tk-lääkäri osannu mitään sanoa. Sanoi vain että jos pahenee niin tuu hakemaan saikkua :/ Kai näitä kaikenmaailman vaivoja alkaa pikkuhiljaa tulemaan, eikä sitä ihan joka naksauksesta viitsi olla heti saikkua hakemassa - koitan kestää nämä kuin nainen
Kelan lappuja pitäisi myös alkaa täyttelemään - voi mitähän siitäkin tulee
Adette & Allu 24+3 (ehkä)