Hakutulokset

1. J

***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

Pihla, veetoheto ja Hipsuli: Onnittelut tytöistä! :flower: Missä on tosiaan meidän kuun pojat....???? Kaikki tuntuu saavan tyttöjä.... :whistle: hobitti: Synttärionnittelut! :flower: Adett e: Voin kuvitella sut kiehumispisteessä tuon vierailuasian suhteen. Ite olisin kyllä tosi...
  2. J

Onnimanni: Onnittelut poitsusta! :flower: Siirille kiitos synnytyskertomuksesta ja tosiaan söpö tapaus teillä :) Neuvolassa on taas käyty tänään. Kaikki ennallaan ja ok. Mitä ny painoa tullu 800g/vko johtuen turvotuksesta nilkoissa... Vauvelin pää tuntuu edelleen melko ylhäällä, et...
  3. J

Angel Eyes: Onnittelut sullekin tytöstä! :flower: Mistähän tää johtuu, et kaikki tuntuu saavan tyttöjä, vaikka etusivulla on enemmän poikia tuloillaan....??? Eikös tytöt/naiset yleensä anna oottaa itteensä... :laugh: Taitaa tän pinon pojat olla niitä odotuttajia. :D
  4. J

nannu: Onnittelut tytöntylleröstä! :flower: Kuulosti suht helpolta tuo sun synnytys, voi ku itekin pääsin noin vähällä.... Täällä tilanne sama, ku ennenkin eli ei mitään uutta. Huomenna olis neuvola ja kuulee taas olisko kaveri yhtään laskeutunu. Edelleen on vahva tunne, et tää tulee ulos...
  5. J

Cristiina: Prinsessaonnittelut! :flower: Niin ja kiitos synnytyskertomuksesta. Taas erilainen tarina. :)
  6. J

Adett e:Auttoiko rehkiminen??? Eikös se yleensä ole niin, et jos väkisin yrittää käynnistellä, niin mitään ei tapahdu ja ku rentoutuu kunnolla ja lopettaa ajattelun, niin sit synnytys käynnistyy itekseen.... Ihan ku Liinan tapauksessa. =) Satunen: Paljonko se rokote maksais?? Mulla ei ole...
  7. J

kuusis: onnittelut pikkuprinsessasta! :flower: saikku: Toivottavasti koiruus löytyy... :hug: Voin samaistua huoleen, ku meidän kissa karkas kesällä ja olin ihan paniikissa etten enää koskaan nää sitä. Onneks löytyi läheltä, ei ollut uskaltautunut kuitenkaan kovin kauas. Toki metsä on eri...
  8. J

mammatuu: Muistathan tarkistaa, et imemisote on oikea?? Jos rinnanpää ei ole kokonaan vauvan suussa, niin ote on huono ja se tekee varmasti kipeetä. Kannattaa rasvata Bepanthenilla nännejä, paranee nopeemmin ja pysyy muutenkin kunnossa... ;)
  9. J

Taralee: Onnea matkaan! :) mammatuu: Kyllä Tuttelia voi antaa heti. Tosin imetyshän olis se parempi vaihtoehto... Ite oon suosinu Nannin maitoa, oon kokenu et ei aiheuta niin paljoa masuvaivoja, ku Tutteli. Toki nää on makuasioita. =) kirppiina: kiitos synnärikertomuksesta...
  10. J

mammatuu: Onnittelut poikavauvasta! :flower: toiveikasodottaja: Eli periaatteessa sulla ei pitäis olla hätää tuon vauvan koon kanssa, vaikka sit yli menisikin?.... Kuten jo sanoin, katotaan ny, ehkä sä pääset tositoimiin jopa ennen mua. :hug:
  11. J

Angel Eyes: Vielä uudestaan tsemppiä! :) Säkin ehit sit ennen mua.... :p
  12. J

Ulpulummukka: Tuplaonnittelut poitsuista! :flower: :flower: Melko mukavan kokoisiakin, toivotaan, et pääsevät pian äidin hoidettavaksi... :hug: toiveikasodottaja: Olikos sulla "vaarana", et vauva olis iso syntyessään?? (Oot varmaan kertonu, mut ei vaan taho muistaa... ) Onko sulla...
  13. J

Angel Eyes: Onnea matkaan, jos synnytys todenteolla lähtee käyntiin! Tulehan kertomaan kuulumisia. :hug: Samaa ajattelen tuosta imetyksestä ja korvikepullojututsta kuin huitshapeli, Jätkä ja Hymykuoppa, vauvat on tosiaan yksilöitä ja mielestäni myös äidinkin maidontuotanto on hyvin...
  14. J

Silleri ja Liina: Onnittelut pikkuprinsessoista! :flower: Taitaa jo muitakin olla synnyttämässä, ku on hiljasta ja ne jotka yleensä täällä kirjottelee on viettäny hiljaiseloa... :D Uutisia ootellessa, omassa voinnissa ei mitään uutta. :whistle: jasmara ja masuasukki 39+2 (poika...
  15. J

Rv-pinoa

39+2
  16. J

hobitti: Mukava kuulla, et on edes yks mun lisäks joka on samoilla linjoilla :) Oon asennoitunu myös niin, et kun alkamisesta ei voi tietää, niin miks koko ajan miettiä, et olisko tää nyt sitä vai ei... Tottakai synnytys käy mielessä päivittäin, mut en kuitenkaan oota sitä ku kuuta nousevaa...
  17. J

satu: Tosiaan mukavasti tukkaa pojalla ja muodikas pystäri. Niin ja söpökin vielä :D Siiri: Onnittelut vauvelista! :flower: Olikos sulla viikkoja kasassa 38+1??? maatritti: Kiva kuulla sustakin jotain.... Voimia :hug: Täällä ei mitään ihmeempää. Viikkosiivous on tehty ja saunaan...
  18. J

kirppiina: Mahtavat onnittelut tytön johdosta! :flower: Olikin ihan hyvän kokoinen vauva, vaikka melko aikasilla viikoilla syntykin..... :heart:
  19. J

pumppernikeli: Paljonkos sulle tuli painoa lisää? Eikös se ollut melko pieni lukema, jos oikein muistan..... ;) salsai: Siinä mielessä mua harmittaa ja ärsyttää, et kun ei tosiaan tiedä milloin synnytys käynnistyy. Meilläkin on kaksi lasta ja niiden hoitajaakin pitäisi miettiä. Omille...
  20. J

Mikäs on "alkuperheesi" yhteenlaskettu ikä?

224v meitä on 5

Yhteistyössä