kiitos vauvakehuista toverit! - äitiinsä tullut? Vinks..
no ei vaineskaa.. Mullaki oli tuommone tukka ku synnyin.. Pikkusiskolla laura 4,5 w taas kans oli pikimusta tukka, nyt se on täys blondi?!?! |O outoa..
Meillä käytiin tänään sitten ostamassa kolme loovaa NaNnia!! Poika ei oikein tuu tyytyväiseksi mun rintamaidosta joka mahtaa olla melko laihaa luiperoa..Johtunee siitä, en muista juoda enkä syödä kunnolla!! Tää o aivan hirveää.. aina kuiteski yritän juua ja syyä mutta jotenki se unohtuu ku ei enää tunne omaa nälkää samanlailla ku raskaana ollessa!! Illalla saattaa huomata, "herraisä, en oo syöny olleskaa lämmintä ruokaa, tai söin viimeksi aamulla" :ashamed: vauva parka.. Onneksi on keksitty korvikkeet.. meillä poika nukkui ennen ku oli tissillä vain 1h- 1 ja puoli h ja heräs syömään. Nyt nukkua posottaa 2-3 tuntia, joskus neljä ku antaa NaNnia..Ja aina vetasee semmosen satamilliä melkein syötöllä.. pojalla kauhea näläkä.. se o hyvä että syö..
Nyt huonolla omalla tunnolla sitten ootan neuvolakäyntiä joka o 15 tätä kuuta.. mitäköhä ne siellä sanoo ku alotin pulloruokinnan? ku ne o aina ollu vähän sitä vastaan..
sanon vain että yksin kertasesti maito ei tyydytä pojan tarpeita, ja muutenki poika ollu itkuen ku syöny rintaa ja vattavaivoja. Nyt ku NaNNia syö nii ei mittään ongelmaa ja puklut ja röyhtäykset tulee normaalisti, tissiä ku annoin ni aina ei poika saanu röyhtäistyä tai puklattua sitte huusi yöllä masu vaivoja..
Meinasin palaa loppuun viime yönä.. Oon valvonu viikonpäivät niin että nukkunu yön aikana yhteensä laskettuna 2 tuntia.. poika o nii valvottanu ja mieski o auttanu mutta ei sekää kovi jaksa ku aamulla puoli 7 töihin ja ku tulee 4 töistä ni o iha rätti puhki poikki. Kyllä mies sen verran tekee että vaihtaa jo yöllä vaippaa jos pojalla o isot tavarat tullu ja syöttääki pullosta, mutta minä se pääasiassa hoidan. Ja tietysti töiden jälkee isukki o pojan kans. Ja viikonloppusi o isukin hoitovuoroja enempi. niin tuosta viime yöstä, heräsin 5 minutin nukahtamisen jälkeen ku poika alko huutaan ja annoin tissiä ku oli tisseihin taas noussu maitoa hyvin vaihteeksi. Itku siinä tuli ku päätä ja silmiä särki ja imetin ja itkin ja kuitenki en missää vaiheessa syyttäny mielessänikään poikaa vaan itseä, että miten huono äiti olen ku ei maitokaa saa poikaa nälästä kunnolla..
Sitte mies heräsi että "mikä sulla rakas on hätänä" ja kerroin etten jaksa enää.. Mies sitte halasi minua ja otti pojan aamuyöllä joskus puoli 4 hoiviinsa, ja meni olkkariin kattomaan jotaki dvd elokuvaa ja syötteli poikaa aamu 9 asti ja vaihto vaippaa jne.. Löysin jostain yhden tupakka kätköni, askissa siis 1 savuke ja sorruin sen tupruttelemaan..tosin otin kolmet savut ja oksennus lensi kaaressa. Sitä moskaa en enää polta hyi, ONNEKSI! niin ja mikä parasta- MINÄ SAIN NUKKUA!!!! IHANAA!!! :heart: ja nyt äsken mies pyysi minua olkkariin ku oon täällä netissä ollu "shoppailemassa"
nii se sano että "mitäs tuumaisit jos lähdettäisiin kolmestaan risteilylle ens keväänä.. :heart: siis ekaa kertaa kuulen että mies ehottaa mulle jonneki muualleki lähtöä ku autokauppoihin tai erotiikka messuille (jonne ei menty ku olin raskaana).
.. meillä jotenki synkkaa kyllä pojan synnyttyä paljo paremin ku ennen.. tuntuu että se yhteinen "sävel" on löytyny vihdoinki melkein 4 vuoden yhdessä olon jälkeen..
Oon NIIN onnellinen tässä "uudessa" elämässäni etten oo koskaan ollu..
Niin ja viime torstaista o taas paino pudonnu 2,5 kg. Vaikka mässään karkkia melkein jokapäivä.. |O
Onnea vauvautuneille mammoille ja nyyttejä syntyviksi odottaville. Omaa napaa taas kirjottelin mutta pitää mennä suihkuun nyt ku vielä kerkiää ja tehdä virkistävä jalkakylpy rasvoineen.. mies lupasi hieroa jalkoja..ehanaa.. :flower: :hug: