Hakutulokset

1. Hömpsähdys

Hormonipoli

Onko kukaan käynyt hormonipolilla? Mulla on sinne aika kun kuukautiset oli monta kuukautta hukassa. Haluisin tietää että mitä siellä tehdään? Jännittää : /
  2. Hömpsähdys

Veisitkö päiväkotiin??????

En veisi
  3. Hömpsähdys

Pohdin tätä jo eilen

:D Meillä nuo kissat juo vessan lattialle jätetyistä tytön leikeistä ja omasta kupista ei maistu ollenkaan.. Ilmotahan kun ne tutkimustulokset julkaistaan kun muakin kiinnostais :whistle:
  4. Hömpsähdys

Sanokaahan *niiin turhake*

Kuka ihme täällä sotkee koko ajan???? Saa siivottua, niin ei kauaa mee kun tää näyttää taas siltä että joku on räjäyttänyt pommin täällä. :headwall: Tytön kanssa asutaan kahestaan, että ei luulis sitä sotkua tulevan ihan heti siivouksen jälkeen. Okei, noi kissat on taas yöllä riehunu...
  5. Hömpsähdys

Enää 72 tuntia ja saan tytön kotiin <3

Ja rutistatkin sitten KUNNOLLA!! :hug:
  6. Hömpsähdys

Ei vaan jaksais

Kiitos tsemppauksista :heart: Mulla tosiaan menee maksimi annostuksella kaikkia mahdollisia (niitö, joista edes vähän on apua) mömmöjä. Välillä on vaan ihan loppu näiden kipujen kanssa mutta eiköhän huomenna ole taas hiukan positiivisempi asenne...
  7. Hömpsähdys

Ei vaan jaksais

Voi kun pystyisikin, on siis ihan huumelääke jota ei pienempään osaan saa pilkottua. Sekin harmittaa kun tytölle tulee turhista arhänneltyä, mutta aina muistan sanoa etten tarkottanut, äitiin vaan taas sattuu.
  8. Hömpsähdys

Ei vaan jaksais

On vaan niin pirun väsynyt tähän kipuiluun. Aina odottaa vaan iltaa että voi ottaa kunnon särkylääkettä, päivällä ei voi ottaa kun niistä lähtee taju veks. Ilta tulee ja ei uskallakkaan ottaa sitä lääkettä, miettii vaan että mitä jos en herääkkään siitä tokkurasta kun tyttö herättää aamulla...
  9. Hömpsähdys

Kuinka pitkiä teidän eskarilaiset on??

Alku kesästä mitattu 120cm ja n. 20kg. Neuvolaan mennään parin viikon päästä, saa nähdä onko neiti vanähtänyt kesän aikana =)
  10. Hömpsähdys

Sinne se meni ovet paukkuen

Joo, toi on aika yleistä että se kypärä roikkuu siinä tangossa kun ei kehtaa pitää päässä. Ite ainakin näin tein ja kyllä vedin hirveitä pannuja pyörällä ilman kypärää, ihme että kallo ei ole haljennut :whistle: Oman tytön pakotan kyllä käyttämään kypärää, oli mikä oli.
  11. Hömpsähdys

On se kivaa tuo pakkoshoppailu...

Juuri tämän takia shoppailen netistä sen minkä tarviin. Harvemmin kumminkaan saan lasta hoitoon mun shoppailun ajaksi, niin helpompaa on suosia nettikauppoja. Ja mä VIHAAN kaupoissa kiertelyä :mad:
  12. Hömpsähdys

Jokos on lapsilisät menneet?

Osa meni laskuihin ja loput ruokaan... Eli perinteisesti: tili tuli, tili meni :D Mä rupeen laittamaan tytön tilille 10-20e kunhan kuukauden päästä tasaantuu tämä talouspuoli. Nyt molemmat mummot laittaa tytön tilille 10e kuussa. Ja pakko sanoa vaikka ei kysyttykkään, niin mun mielestä...
  13. Hömpsähdys

Millä ajalla te palstailette?

Mä olen eläkkeellä, eli oon päivät kotona ja tyttö eskarissa. Mulla on kone koko ajan päällä, mutta puuhailen samalla kaikkea muutakin.. Iltasin tulee palstailtua enemmän, varsinkin jos töllöstä ei tuu mitään. Ja mähän en ole nettiriippuvainen :D
  14. Hömpsähdys

Onko lapsenne ulkonäössä tai käytöksessä jotain mitä aina hämmästellään?

Paksua tukkaa muistetaan aina taivastella. Mulla ja tytön isällä on molemmilla paksu tukka, niin tuolla tytöllä on todella paksu tukka. Muistan omasta lapsuudesta kuinka hirveetä oli kun oli pitkä tukka ja ei annettu leikata lyhyeksi. Eli meillä leikattiin tytön tukka lyhyeksi heti kun sitä pyysi.
  15. Hömpsähdys

eronneet, sinkku-äidit

Käyn kerran kuussa tai kerran kahdessa kuukaudessa baarissa tms. Kaverin luona muulloin, syödään ja parannetaan maailmaa =) En ole tavannut ketään missään, eikä kyllä ole välikskään. Haluun pysyy mahdollisimman kaukana kaikista kaksi lahkeisista.
  16. Hömpsähdys

HUoMENTA

Huomenta! Tää on aivan käsittämättömäks menny, en mä osaa tehä mitään :confused: Meillä tuli sitten flunssa ja kuumetta, katottu varmaan miljoona leffaa kun ei jaksa tehdä yhtään mitään... Mukavaa päivää kaikille!
  17. Hömpsähdys

minne menisitte häämatkalle nyt jos raha ei olisi esteenä?

Mä haistatin niille paskat kun kuulin. Lupasin lähettää joka päivä kahden kuukauden ajan mun keskisormesta valokuvan :D Minäkö kateellinen? :whistle:
  18. Hömpsähdys

Kysyn vielä täältäkin vinkkejä, mistä mielenterveyden aiheesta....

Mua henkilökohtasesti kiinnostais persoonallisuushäiriöt taikka kaksoisdiagnoosit. Esim. kaksisuuntainen ja epävakaa persoonallisuushäiriö.
  19. Hömpsähdys

minne menisitte häämatkalle nyt jos raha ei olisi esteenä?

Mä ottasin ehkä kans ton usa reissun. Kaverit on lähössä viikon päästä just tollaselle reissulle.
  20. Hömpsähdys

Te ketkä otitte possupiikin?

Mä itse sairastin sen possun ja otin tytölle rokotuksen. Mä en jaksa panikoida, kun ei se asia siitä mikskään muutu. Tehty mikä tehty.

Yhteistyössä