Onko lapsenne ulkonäössä tai käytöksessä jotain mitä aina hämmästellään?

• Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
Positiivisesti tai negatiivisesti.

Nyt kun ollaan vietetty pojan 2v-synttärit, niin melkein jokainen on hämmästellyt pojan vaaleita hiuksia, kun ovat todella vaaleat. Tuo hämmästely on ollut ihan positiivista kylläkin :)

Tukkataika
Mun tyttärellä on luonnottoman paksu tukka. Sitä itseäänkin ahdistaa, kun vieraat ihmiset erim. kaupassa tulee taivastelemaan sen letin paksuutta; jos tukka on yhdellä letillä, sen leveys on melkein 10 cm.

bb
käytöksen ja ulkonäön yhdistelmää ihmetellään usein. Kyseessä siis hyvin pienikokoinen lapsi joka on kielellisesti lahjakas ja hyvin ulospäinsuuntautunut. Saadaan usein kommenttia tyyliin "noin pieni ja noin tomera, voi kun suloinen". Varsinkin silloin kun lapsi lauleskelee kovaan ääneen pyöräillessään ja minun kävellessä perässä.

juniorin silmiä ja ripsiä ihastelee kaikki, aina jos on yhtään vieraampi kuka jää jutulle ni ekana se huomaa pojan silmät ja ripset =) on kuulemma ihmeessä myöhemmin kun tulee siihen ikään et vastakkainen sukupuoli alkaa kiinnostaa :whistle:

JONSERED Karhunkantaja
Stasi on uskomattoman tukkava, Mossad ei näytä muulta laumalta, AlQaidan silmät ovat ällistyttävän siniset ja IRAlla silmät ovat lautasantennin kokoiset.

Mutta mieluiten kuulen ihmettelyä siitä, kuinka hyväkäytöksisiä, ajattelevaisia ja hyvin kasvatettuja nuo ovat.;)

Sitäkin kuulee.

Paksua tukkaa muistetaan aina taivastella. Mulla ja tytön isällä on molemmilla paksu tukka, niin tuolla tytöllä on todella paksu tukka. Muistan omasta lapsuudesta kuinka hirveetä oli kun oli pitkä tukka ja ei annettu leikata lyhyeksi. Eli meillä leikattiin tytön tukka lyhyeksi heti kun sitä pyysi.

"IhanaValo"
On ihmetelty eikö esikoinen oo menossa jo kouluun tai ees eskariin kun on niin iso. Myös hiukset on kuulemma niin paksut että ihmetellä pitää.
Kuopuksella taas, hiusten latvat on luonnostaan korkkiruuvikiharoilla, niitä jotkut ihastelee.

"kahden äiti"
Joo, tytöstä aina hämmästellään, miten sillä on niin kova vauhti päällä ja ehtii joka paikkaan. Pojasta hämmästellään sitä, kun on niin siro ja pieni.

Vauvan punaista tukkaa jaksaa kaikki kummastella kun isäntä on tumma ja munkin punaiset hiukset on purkista, lienee tyhmempikin tajuaa kun kattoo mun lärviä et mistä se punainen pigmentti on tullut (mulla on pisamia..)..

Yhteistyössä