eronneet, sinkku-äidit

• Viestiketjun aloittaja x
  • Ensimmäinen viesti
x
miten paljon käytte viihteellä, baarissa? Mä kävisin vähintään kerran kahdessa viikossa, mutta ongelmana on se, ettei ole juurikaan sinkkuina olevia kavereita ja pariskunnilla on omia menoja. ei baariin yksinkään oikein viitsisi mennä...näin ollen on tosi vaikea tavata ketään miestä. missä muualla voisi tutustua? tuntuu vaan ettei missään muualla oikein tutustu, kun harvempi tyyliin kassajonossa pyytää treffeille.

"eronnut"
En käy ollenkaan baareissa. Treffeillä sen sijaan olen käynyt, treffikumppanit olen löytänyt nettideittipalstoilta. En usko löytäväni baarista samanhenkistä seuraa, joten en halua sieltä etsiä miestä.

ap
[QUOTE="eronnut";21887401]En käy ollenkaan baareissa. Treffeillä sen sijaan olen käynyt, treffikumppanit olen löytänyt nettideittipalstoilta. En usko löytäväni baarista samanhenkistä seuraa, joten en halua sieltä etsiä miestä.[/QUOTE]

mitkä treffipalstat on hyviä? tai mitkä olet todennut hyviksi? en kaipaa (ylläri) mitään pervoja...

"mantelisuklaa"
Hyvä jos kerran tai kaksi vuodessa jaksan vääntäytyä täältä pirtistä minnekään. Mulla olis kyllä joka toinen viikonloppu vapaa, mutta olen joko vanha tai laiska, kun en yksinkertaisesti jaksa lähteä baanalle... En ole hakemassa uutta miestä, joten sen puolesta niin väliä olekaan, mutta välillä huomaa, että oikeasti tarvis tuon päänupin takia lähteä jonnekin ihmisten ilmoille repäsemään... Mulla on tietty myös tuota kaveriongelmaa, eli ei ole oikeen kavereitakaan, joiden kanssa vois mennäkään minnekään. Kaikki on perheellisiä ja harvoin kanssa liikenteessä. Tai sitten ne on menossa just sinä viikonloppuna, kun neiti on mulla kotona.

"eronnut"
mitkä treffipalstat on hyviä? tai mitkä olet todennut hyviksi? en kaipaa (ylläri) mitään pervoja...
Ainahan niihin pervoihinkin törmää, mutta niistä pääsee poistamalla asiattomat viestit. Minulla on ollut ilmoitukset sekä Suomi24:ssä että Cityn sivuilla, molemmista on löytynyt ihan fiksuja, varteenotettavia miehiä. Tällä hetkellä seurustelen Cityn kautta löytyneen miehen kanssa :)

fh
En ole sinkku-äiti, mutta siskoni on ja käy ehkä kerran 3-4kk oikein kunnolla rilluttelemassa, siinä välissä ehkä kerran leffassa tai syömässä kavereidensa kanssa.
Hän on kyllä tavannut miehiä useammin ravintola-aterioiden jälkeen kaupungilla kävellessään, kuin bileiltoinaan :)
Joskus se ei tarvitse kuin katseen ja hymyn ;)

Mama the strange
Oon tässä jo sinkkuäiti aikojeni jälkeen pariutunut uudestaan, mutta vastaan silti :D
En käynyt KOSKAAN treffeillä. En oo ikinä ollu mitään treffailevaa tyyppiä. Kaikki seurustelusuhteet on lähteneet siten, että ollaan ensin tunnettu jotain muuta kautta ja juttu on vain kehittynyt itsestään.

Baarissa kävin sinkkuaikana vaihtelevasti, mutta keskiarvoisesti ehkä kerran kolmessa tai neljässä viikossa. Mun lähes kaikki kaverit on vielä bailausasteella, vaikka lähes kolmekymppisiä ollaankin.

Käyn kerran kuussa tai kerran kahdessa kuukaudessa baarissa tms. Kaverin luona muulloin, syödään ja parannetaan maailmaa =)
En ole tavannut ketään missään, eikä kyllä ole välikskään. Haluun pysyy mahdollisimman kaukana kaikista kaksi lahkeisista.

Yhteistyössä