Hakutulokset

1. Hömpsähdys

Mun kisut *sis. kuvan*

No laitetaan kuva Tässä mun vauvat nukkuu päikkäreitä päällekkäin :D http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs194.ash2/45726_420825653300_696298300_4869194_339643_n.jpg
  2. Hömpsähdys

Mun kisut *sis. kuvan*

Mistä johtuu että kisu änkee aina tietokoneen näppikselle tai muuten vaan tietokoneen eteen, etten vahingossakaan nää mitään :D Aina nuo löytää just sen paikan missä "häiritsee" mua mahollisimman paljon :whistle: Mutta on ne vaan niin ihania :heart:
  3. Hömpsähdys

Voi stana tuota ukkoa! Taas se on jättänyt ruoan liedelle koko yöksi! Siinä meni puoli kiloa kanaa ja ainakin 8 euroa hukkaan!!!

Mä olen myös unohtanut ruuan noin miljoona kertaa pöydälle ja joka kerta se vituttaa hyvin rankasti! |O Raha kun ei puussa kasva niin ärsyttää heittää "rahaa" suoraan roskiin.
  4. Hömpsähdys

HuOmenta Taas !! :)

Huomenta :wave: Aamukahvia yritän kiskoa että sais silmät auki. Onneksi on perjantai ja tyttö on isänsä kanssa koko viikonlopun. Mä juhlistan synttäreitäni tänään ja huomenna jatkan juhlintaa häissä. Tiedossa siis todella mukava viikonloppu :D
  5. Hömpsähdys

Kauanko kestää, ennen kuin pääset lähtemään kotoa?

Jos takki on päällä niin varmaan puolisen minuuttia. Kerään avaimet, tupakat, lompakon, stendarin jne.. Viljelöen niitä aina ympäri kämppää :D
  6. Hömpsähdys

yhdessä lasten takia?

Mun on pakko sanoa että jos yhdessä on vaan lasten takia niin siitä ei seuraa mitään hyvää. Tai näin ainakin mun vanhemmilla, 10 vuotta saatiin veljen kanssa sitä kuunnella. Ei lapset erosta rikki mene, mutta asiat pitää kunnolla selvittää muksuille etteivät luule että ero johtuu heistä.
  7. Hömpsähdys

Miksi ihmiset tekee lapsia? Miksi te teitte teidän lapset? :)

Nuorena ajattelin että mä en halua lapsia. Myöhemmin se muuttui, en halua lapsia mutta jos niitä tulee niin korkeintaan yksi. Sittenpä eräänä päivänä neiti ilmoitti tulostaan. Ja niinkuin joku tuolla jo mainitsikin niin elämä oli aikasemmin todella köyhää. Nyt mulla on maailman tärkein ja...
  8. Hömpsähdys

G: Annatko lapsen syödä omasta lusikastasi? (karies)

Sillon kun vielä pikkunen oli niin vältettiin antamasta. En kyllä muista koska viimeksi ois tarvinnut edes koko asiaa miettiä. Paitsi äsken kun antoi mun maistaa vanukastaan, ja sanoi sen jälkeen "yök, en mä samasta lusikasta sun kanssa syö" :whistle: :xmas:
  9. Hömpsähdys

pystyisittekö antamaan anteeksi,

En! Kerran sen virheen tein, en muuten toiste tee.
  10. Hömpsähdys

ARGH!

Mä KIEHUN!!! |O :headwall: :headwall: Ja mua harvoin saa kiehumaan! ?#"%¤?*****?=##%
  11. Hömpsähdys

ARGH!

Mikä siinä on, kun sulla on aika jonnekkin niin siellä pitää olla just tasan silloin. Mutta kun on sovittu että pidetään kokous mun kotona niin ne viranomaiset saa olla myöhässä niin paljon kun huvittaa. Eikä kukaan soita ja ilmota että myöhästyy. Tilanne: kahelta ois naikkosen pitänyt tulla...
  12. Hömpsähdys

Neuvokaa joku minua- kilpirauhasen vajaatoiminta ja tk-lääkäri...

0,1mg puoltoista tablettia päivässä.
  13. Hömpsähdys

Suomessa et saa hoitoa julkiselta terveydenhuollolta eli täällä saat kuolla jos sairastut.

Onhan kohtutulehdus pois suljettu? Mulla oli samoja oireita ja tk lääkäri sen diagnosoi kohtutulehdukseksi ja passitti samantien taksilla sairaalaan.
  14. Hömpsähdys

Millaista on hermosärky? Kuvailkaa joku...

Juuri näin. Mulla vielä niin että mikään lääke ei auta, ei edes se huumelääkkeeksi luokiteltu. Kärvistelen joka päivä. Ja aina tekis mieli posauttaa toi kipee kohta kokonaan pois! Ja missään asennossa ei pysty olemaan, sattuu sattuu ja sattuu!
  15. Hömpsähdys

Ainoa lapsi ei ole muita epäsosiaalisempi(IL)

Mun tyttö on todella sosiaalinen tapaus, aina ollut. Mutta tuo on totta että tyttö vähän "pehmeä" toisia kohtaan. Muistan itsestäni kaikki kieroilut ja tappelut veljen kanssa. Mun tytössä en ole tälläista huomannut. Tiedä sitten miten eskarissa, kieroileeko ne tytöt siellä vai ei :D
  16. Hömpsähdys

Neuvokaa joku minua- kilpirauhasen vajaatoiminta ja tk-lääkäri...

Mä oon kanssa taistellu melkein 2 vuotta noiden lääkäreiden kanssa. Nyt annoskoko on jo niin iso, että tädilläkin on pienempi ja siltä on kilpirauhaset leikattu. Jouduin muun syyn takia sairaalaan ja siellä vasta tajuttiin että mulla on aivan liian pieni annos sitä lääkettä. Eipä mulla kyllä...
  17. Hömpsähdys

Selkäsaikku ja julkisesti liikkuminen...

Mä olen liikkunut ihan normaalisti, oli saikun syy mikä tahansa. Yksin kun on lapsen kanssa niin pakko käydä esim. kaupassa. Hittoako se muille kuuluu.
  18. Hömpsähdys

Mitä ajatteleisin meistä jos näkisit?

Muuten ihan sama, ei jaksais kiinnostaa. Mutta en tykkää jos puistossa poltetaan tupakkaa. Itsekkin poltan, mutta en koskaan puistossa missä on lapsia.
  19. Hömpsähdys

Montako sinun samannimistä kaimaa on TÄNÄ VUONNA annettu?

Sanoo että alle 5 vuonna 1980-99 nimiä annettu 1640 Ja siitä ne on vähentynyt huimasti. Onkohan mulla vanhalle kalskahtava nimi :D
  20. Hömpsähdys

Onko muuallakin vuoden 2004 ikäluokka poikkeuksellisen suuri,

Meille sanottiin kun tyttö syntyi tammikuussa 2004 että tulee ennätys paljon lapsia vuonna 2004. Ja niinhän niitä sitten tulikin.

Yhteistyössä