Voi stana tuota ukkoa! Taas se on jättänyt ruoan liedelle koko yöksi! Siinä meni puoli kiloa kanaa ja ainakin 8 euroa hukkaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Onnelmatapaus
  • Ensimmäinen viesti
Onnelmatapaus
|O |O |O Tää on jo ainakin miljoonas kerta. Helevetin helevetti. Tein illalla ruoan valmiiksi tälle päivälle, kanakastiketta. Ja eiköhän tuo ole käynyt illalla myöhään syömässä sitä vielä. Syödä saa, ei siinä mitään, mutta siinä se ruoka aamulla liedellä odotti kun tulin alas |O Sanoi, että kyllä hän sitä uskaltaa syödä. Mutta en kyllä uskalla antaa tuota lapsille. 9 tuntia pöydällä. Kiva, saa taas tehdä uuden ruoan |O

nojos
jos se on illalla tehtyä niin mikset voi syödä? ylihysteeristä taas.. joo ja tiedän että pöpöt kasvaa nopeesti.. mä söisin kyllä jos meillä olis yöksi jääny..

Noh
Eihän tässä nyt mitään hätää ole. Rauhoitu.

Miehen moka, joten luonnollisesti hän korjaa tilanteen. Hän käy aamulla kaupassa ennen töihinsä menoa ja hakee teille jotain valmisruokaa lounaaksi ja tulee sitten töistä kotiin ja laittaa jotain muuta ruokaa, joka vastaa sitä osaa, mikä olisi mennyt pakkaseen.

Onnelmatapaus
Kiitos sympatioista :) Me käydään lasten kanssa lounaalla jossain ravintolassa syömässä hyvin :saint: Mies saa syödä tuota kanaa iltaruoaksi ja saa tuoda kaupasta jotain lapsille ja minulle. Kanaa en uskalla syödä kun on seissyt lämpimässä noin kauan. Kasvisruokia mies on joskus jättänyt ulos yöksi ja niitä olen itsekin syönyt.

No oi ku kiva...Ei tulis mieleenkää syödä 9 tuntia pöydällä seissyttä kanaa..Joten ihan hukkaan meni..Meillä tekee isäntä sitä et siltä jää aina mehut jne. pöydälle ja vielä purkki auki seisomaan, mä saan kulkee sen perässä ja keräillä kamoja takas jääkaappiin..Tosin siltä ruukaa jäämään kaikki just siihen missä ne kädestään laskee... :attn:

kun tuo on toistuvaa
en tekis ruokaa edellisenä iltana seuraavaa päivää varten valmiiksi vaan vasta silloin kun sitä syödäänkin.Näin välttää jatkossa moiset eikä tarvitse repiä pelihousujaan sen vuoksi.

eli olet valmis
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Kiitos sympatioista :) Me käydään lasten kanssa lounaalla jossain ravintolassa syömässä hyvin :saint: Mies saa syödä tuota kanaa iltaruoaksi ja saa tuoda kaupasta jotain lapsille ja minulle. Kanaa en uskalla syödä kun on seissyt lämpimässä noin kauan. Kasvisruokia mies on joskus jättänyt ulos yöksi ja niitä olen itsekin syönyt.
hassaamaan lisää rahaa syömällä ravintolassa vaikka porasit sen 8 euron perään.Ihme homma.

höh
No voi suatana! Meillä ukolla meinaa kyllä käydä samalla tavalla... Tosin mä herään yleensä kellon tarkasti puolen yön maissa vessaan (raskaana) ja laitan samalla mahdolliset ruuat jääkaappiin... Veetuttaa se silti!

sondersson
Alkuperäinen kirjoittaja no:
ei kyllä enää oo syötävää tai syödä voi mutta ripulia pukkaa..........
ei se kypsä ruoka miksikään mene ellei ole hirveen lämmin, meillä on monesti syöty yön yli huoneenlämmössä ollutta ruokaa eikä koskaan oo tullut mitään. Voihan sitä vaikka ite syödä ensin ja odottaa jonku aikaa ja antaa sitten vasta lapsille jos epäilyttää.

Ja kyllä ruoasta maistaa ja haistaa jos se on pilalla.

Kyllä
Kyllä meillä sekä aikuiset että lapset on joskus syönyt yön yli seissyttä ruokaa. Meillä usein ruoka tehdään vasta 19-20 aikaan valmiiksi ja illalla sitä syödään, sitten se jäähtyy siinä aamuun (ei kukaan yöllä nouse sitä jääkaappiin laittamaan) ja sitten päivällä ja illalla hyvin mielin syödään. Tottakai riippuu ruuasta. Välttämättä en maitopohjaista söisi, mutta riippuu ihan ruuasta.

Yhteistyössä