Voi stana tuota ukkoa! Taas se on jättänyt ruoan liedelle koko yöksi! Siinä meni puoli kiloa kanaa ja ainakin 8 euroa hukkaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Onnelmatapaus
  • Ensimmäinen viesti
plm
Harmillista. En söisi.
Itse teen usein iltaisin isot satsit ruokaa, yhden hengen taloudessa järkevää. Laitan ne aina valmiina annoksina jääkaappiin tai pakastimeen. Suosittelen! Ei jää ruoka pöydälle kun ottaa kipot ja kupit valmiiksi.

Onnelmatapaus
Alkuperäinen kirjoittaja eli olet valmis:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Kiitos sympatioista :) Me käydään lasten kanssa lounaalla jossain ravintolassa syömässä hyvin :saint: Mies saa syödä tuota kanaa iltaruoaksi ja saa tuoda kaupasta jotain lapsille ja minulle. Kanaa en uskalla syödä kun on seissyt lämpimässä noin kauan. Kasvisruokia mies on joskus jättänyt ulos yöksi ja niitä olen itsekin syönyt.
hassaamaan lisää rahaa syömällä ravintolassa vaikka porasit sen 8 euron perään.Ihme homma.
No meidän budjetti kyllä kestää joskus käydä ravintolassa. Mutta siltikin on mielestäni tosi paha juttu heittää rahaa (ja ruokaa) roskiin. Kyllä se 8 euroakin kirpaisee.

Onnelmatapaus
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira:
Alkuperäinen kirjoittaja [b]Terminaattori[/b]:
Turhaa valitusta ap:lta
No hyi hevletti mikä nikki!

Voisko tuon majurin joku toimittaa hoitoon? Kiltit valkotakkiset sedät hakisivat pitkähihaisen paidan kanssa pois kuleksimasta jne.
Ai Herra Majuri on vaihtanut nikkiä? Ajattelinkin, että kuulostaapa yhtä typerältä...

Yhteistyössä