Selkäsaikku ja julkisesti liikkuminen...

Lääkäri sanoi, että älä jää laakereilles lepäämään, liiku tasaisessa maastossa mahdollisimman ryhdissä. ei mitään metsälenkkejä tai vuorikiipeilyä (huumorimiehiä siis :xmas: ) :D

ELI: mun mielestä mä voin ihan hyvin kävellä tossa asfaltoidulla kävelytiellä pari lenkkiä päivässä?
JOTEN: miksi mua sitten mulkoilee sellaiset kollegat jotka tietävät mitä lääkäri mulle sanoi. Kotonako mun pitäis tasaisella lattialla kävellä ympyrää? :whistle: :xmas:

mie
Anna tuijottaa, jotkut ihmiset on vaan sellasia että on ihan PAKKO märehtiä muiden tekemisiä.

Myönnän itsekkin tuijottaneeni duunikaveria, joka oli kuukauden saikulla kun polvet oli ihan "paskana" ja kuitenkin hän pelasi lätkää melkein joka päivä :/ toimistotyö olisi ollut liian raskasta mutta lätkä ei... :D

Mitä se sun saikku sun kollegoille kuuluu...senkun liikut vaan. Itse asiassa saikun syytä ei ole pakko sanoa edes pomolle. Eikä pomo saa ottaa saikkulappua jemmaan vaan riittää kun sen näyttää ;)
Eli ei muuta kun lenkille ja mulkoile takasin niille kyttääjille.

e
Kyl mä oon liikkunut aika normaalisti vaikka oon selän takia saikulla (huomenna pitäs kyl mennä töihin vaikkei selkä oo yhtään sen parempi..). Ei mua oo kyllä tuijoteltukaan kun ei ketään töistä oo tullu vastaan.:D Vähän voisivat toljottaa kun teen kotona remonttia, MUTTA kun tämä selkä kipeytyy nimenomaan istumisesta, liikkuessa se on huomattavasti parempi. Pitäiskin nousta tästä koneelta mut ei nyt millään jaksais..:p

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Anna tuijottaa, jotkut ihmiset on vaan sellasia että on ihan PAKKO märehtiä muiden tekemisiä.

Myönnän itsekkin tuijottaneeni duunikaveria, joka oli kuukauden saikulla kun polvet oli ihan "paskana" ja kuitenkin hän pelasi lätkää melkein joka päivä :/ toimistotyö olisi ollut liian raskasta mutta lätkä ei... :D
No kyllä mäkin tollaista vähän mulkaisisin! :D

Liike on lääkettä
Selkäsairaanhan KUULUU liikkua kivun sallimissa rajoissa. ;) Itsekin olen ollut yli puoli vuotta tän selkäni kanssa jo saikulla ja tottunut tuohon mulkoiluun. Tuntuu, että meidänkin työpaikalla on helpompi hyväksyä vain "näkyvät vammat"...

Yhteistyössä