Ja kun jäi mainitsematta, niin kaikki käyttävät perheessä kypärää. Ongelma on vain tuo poika, jolle tuo kypärän käyttäminen on tosi vaikeaa.
Laki ja laki. oot varmasti ylittänyt tien muualta ku suojatien kohdalta. Luokittelen samaan ryhmään ton pottapakon kanssaAsutko Vuotson pohjospuolella kun teillä ei Suomen laki ole voimassa?
:ashamed: älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä saarnaan (lainaus isosta kirjasta, en muista mikä jae)Laki ja laki. oot varmasti ylittänyt tien muualta ku suojatien kohdalta. Luokittelen samaan ryhmään ton pottapakon kanssa
Tässä tapauksessa tulee sakot jos ei ole kypärääSitä olen myös ihmetellyt kun teinit eivät voi pitää kypärää kampauksen sotkeentumisen takia. Mopoilla ja skodeilla kun ajavat niin kypärät on pääsäntöisesti päässä. Sotkeeko mopokypärä tukkaa vähemmän?
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset;21903088:Aikuiset vaan kun käyttäisivät niin kyllä saadaan lapset ja teinitkin käyttämään. Valitaan vaan sopivan sporttinen tai mitä ne on ne temppupyöräilyssä käytettävät kypärät. Imagokysymys.
Ala-asteella tuo vielä toteutuukin , mutta ikinä en ole nähnyt yhdenkään yläasetlaisen käyttävän kypärää. Herää todellisuuteen mamma.Alkuperäinen kirjoittaja tööt;21902487:Meillä ei fillariin kajota, jollei kypärä ole päässä. Asiasta ei keskustella.
Joo, toi on aika yleistä että se kypärä roikkuu siinä tangossa kun ei kehtaa pitää päässä. Ite ainakin näin tein ja kyllä vedin hirveitä pannuja pyörällä ilman kypärää, ihme että kallo ei ole haljennut Oman tytön pakotan kyllä käyttämään kypärää, oli mikä oli.12v ja kylhän tuo vielä käyttää. Ja ne jotka pakotetaan käyttään, niin lapset ottavat kypärän tankoon roikkumaan ja äidit luulevat lastensa pitävän sen päässään koko matkan.
Monet luokat saattavat tehdä yhtäkkiä pyöräretken ilman ennakkovaroitusta ja se jolla ei oo kypärää, niin joutuu laittamaan jääkiekkokypärän. Monen monituista kertaa on menny luokkia ohi ja varsinkin pojilla on ollu jääkiekkokypärät
Kaveri jäi tosiaan vuosia sitten rekan alle, ja kypärän "ansiosta" on vallan hyvässä kunnossa, vaikka luita muuten murtuikin.Meillä lähtee pyörä pois jos ilman kypärää/kypärä auki on tullut ajeltua... Tässä asiassa mä olen tiukkis.
Mun serkku kuoli 11-vuotiaana jäätyään auton alle, todennäköisesti olis säilynyt suuremmitta vammoitta jos olis ollut kypärä päässä :'(