HUoMENTA

• Viestiketjun aloittaja MARBOU harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Ncm
Huomenta huomenta. Ei tää nyt niin suuresti poikkea. Välillä kiva saada jotain uutta. Sitä paitsi, jos se yks mulkero saatiin nyt kuriin, eikä se enää voi postata tuhatta samaa aloitusta peräkkäin, on tää jo sen arvoista.

PinkLily harmaa
Huomenta :) Enpä mäkään pääse kirjautumaan ja se on tässä sivustossa ainut huonopuoli mun mielestä.. :/ Mä oottelen iltaa et pääsee bb:tä kattoo ku ei ollu nyt varaa ostella 24/7. :)

Ncm
Alkuperäinen kirjoittaja Teiniäiti;21886754:
Puuttuu vielä fb:n "tykkää" nappi ^^ Niin ja huomenia :)
Eikös tossa nimenomaan ole se "tykkää" -nappi tossa alhaalla? Tai ainakin mulla on? Vai tykkääkö se sitten koko tästä palstasta? En ole vielä painellut sitä.

Huomenta!
Tänään minä käyn näyttämässä itseäni lääkärissä. Toivottavasti se ei määrää saikkua just nyt, kun tänään on yksi kiirehomma. :whistle:

IhanaValo
Huomenta!
Aikamoinen järkytys oli kyl tää uus palsta..miten täällä osaa enää toimiakaan :confused:
Meni aika feissariks kyl..
Mutta jospa se tästä, kuhan alkujärkytyksestä selviää :D

Muoks. Nii ja tuo kirjautumisongelma..tuolla toisessa keskustelussa luki, että nyt kirjaudutaan nimimerkillä eli nikki+entisen palstan salasana. Sillä mie ainakin pääsin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä kanssa eilen röpelsin kirjautumisen kanssa kunnes tajusin käyttää omaa nikkiä entisen käyttäjätunnuksen sijaan. Ihmejuttuja :O

En osaa yhtään tätä käyttää. Mitä tulee aamuun: Meillä on löydetty lastenohjelmat ja saan juoda kahvit rauhassa. Uskomatonta ja ennenkuulumatonta!

Huomenta!Poika syötetty ja hää jatko unia, äkkiä kahvin hakuun.. :D

Toi kirjautumisjuttu on veikeä, mä oon nimittäin kirjautunu koko ajan ihan niinku ennenkin eli tunnus ja salasana, ei nikki ja salasana...Mut kai tuokin korjaantuu jossain kohtaa, siis että menee kaikilla niinkuin ennenkin.. :)

RvaLuna harmaaan
Huomenta. Joo, ei pääse kirjautumaan... Aamu lähteny käyntiin, ulos en tiiä lähtiskö. Sataa. Siis ei siinä mitään. Mut eilen hoksasin ettei pienemmällä ole kumppareita eikä kuriksia ja mun kumppareissa on reikä. Jos suuntaiskin kauppaan ostoksille.....

oHO, OMpas sivu muuttunut Enkä pääse kirjatutumaan...

Kivaa päivää kaikille !!
Sateista meinaa olla.
BB:tö tässä aamupuuron lomassa katselen
Huomenta kaikille! Tuli hassu ajatus yöllä kun täällä pelleilin, että mites se Marabou kun jos ei vielä tiedä koko muutoksesta niin tulee aamulla ja saa slaagin kun tää on ihan muuttunut :| Olin siis huolissani sinusta :)

Yhteistyössä