itkun itku
Pelottaako tuo, ahdistaa? En pysty keskittymään enää mihinkään ja tulevaisuus ahdistaa - koko ajan mietin mitä kaikkea voi tuosta tulla lapsille.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja --:Piikki otettu raskaana ollessa, ei ahdista.
Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:No ei ahdista. En muutenkaan ole taipuvainen hysterisoimaan asioita.
Tyttö kiittää. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Sama täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Luminella:No ei ahdista. En muutenkaan ole taipuvainen hysterisoimaan asioita.
Muuten, 1v-onnittelut pikkuiselle näin vähän etukäteen. :flower:
Näin tein minäkin, eikä mulla / nyt jo syntyneellä lapsella mitään kummia oireita!Alkuperäinen kirjoittaja --:Piikki otettu raskaana ollessa, ei ahdista.
Kiitos tsempeistä - myös sinulle lähettelen!Alkuperäinen kirjoittaja täällä:Kiitos tästä topicista, minua ainakin huojensi Itseä on ahdistanut voimakkaasti, aamulla ensimmäisenä pamahti mieleen, kun silmäni auki sai ja illalla oli viimeisenä ajatuksena, kun unta odotin. Välillä iskee paniikki, välillä olen rauhallisin mielin. Se helpottaa, että teimme päätöksen lapsen parasta ajatellen, voi olla että päätös osoittautuu vääräksi, mutta ei sitä silloin tiennyt..
Tsemppiä ap sinulle!
No vo härregyyd! Jos sinun lapsillesi olisi tullut narkolepsia niin kyllä ne nyt jo nukahtelisivat. Jos ovat pirteitä niin ei tullut siis.Alkuperäinen kirjoittaja itkun itku :Pelottaako tuo, ahdistaa? En pysty keskittymään enää mihinkään ja tulevaisuus ahdistaa - koko ajan mietin mitä kaikkea voi tuosta tulla lapsille.
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Ei ahdista ei omasta eikä lasten puolesta. Jos tulee jotain niin sitten tulee ja sitten eletään sen kanssa.