Te ketkä otitte possupiikin?

• Viestiketjun aloittaja itkun itku
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
Kiitos tästä topicista, minua ainakin huojensi :) Itseä on ahdistanut voimakkaasti, aamulla ensimmäisenä pamahti mieleen, kun silmäni auki sai ja illalla oli viimeisenä ajatuksena, kun unta odotin. Välillä iskee paniikki, välillä olen rauhallisin mielin. Se helpottaa, että teimme päätöksen lapsen parasta ajatellen, voi olla että päätös osoittautuu vääräksi, mutta ei sitä silloin tiennyt..

Tsemppiä ap sinulle! :)
Et ikinä tiedä, että oliko päätös oikea vai väärä, koska ilman rokotetta olisi lapsi voinut myös menehtyä / sarastua ja saada sairastumisesta pysyvät jälkitaudit. :hug:

vieras
Mä olen ahdistuvaista sorttia, mutta tuon rokoteen ottaminen raskaana ja lapsille ja miehelle ei ahdista yhtään, eikä kaduta rokotteen ottaminen.
Ei vaikka meidän vauvasta on tehty haittavaikutusilmoitus lääkärin toimesta tuosta rokotteesta.

Toimittiin niinkuin silloin parhaaksi nähtiin, en tunne tulleeni huijatuksi, tiesin et rokotteessa voi olla riskejä jne, jos jotain tulee jatkossa niin sen kanssa eletään. Voihan tiiliskivi tippua päähän kauppareissulla ja tulla lähtö, en mä sitäkään murehdi etukäteen.:)

Yhteistyössä