Hakutulokset

1. W

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Onnea uusista plussista! Anteeksi ylimalkainen vastaus kustannuksiin, mutta ne minuakin kiinnostivat aikanaan ja aika hankalasti kokonaisuus hahmottui - hoitojen myötä. Lasta mietin 8 vuotta, ei "vikaa", kaksi inssiä ja ivf, ensimmäisestä tuoresiirrosta plussa ja kulut kaikkine lääkkeineen...
  2. W

:) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

Onnea Briitta & perhe! Onneksi kaikki ok.
  3. W

Ananias ja Läiti, ei sanat riitä pahoittelemaan.
  4. W

Oi, kyllä se Briitta siitä. Kauhean paljon onnea ja voimia Sinulle. Kova urakka edessä, mutta kaiken sen arvoista. Tänään 39+1 olet varmaankin äiti. Mullakin piti alkaa käynnistyksellä ja ballongilla, mutta mulla lähtikin ilman ballongia aukeemaan/oli auennut kun tutkittiin. Pääasia on, että...
  5. W

Onnea Skorppari! Ihanaa, että tulos on kaikkien koettelemusten arvoinen. Rankan kautta menit. Briitta, olette mielessäni. on: Arki rullaa jo ja lapsi on NIIIN ihana. Nuuskin ja pussailen vahngossa välillä tuhisijan hereille, josta tulee huuto tai nyrkkiä nenään. Nimi keksitty ja juhlia...
  6. W

Hei kaikki itselliset ja itsellisiksi äideiksi haluavat. Oikein onnellista tulevaa vuotta ja uskoa itseen sekä onnistumiseen. Aloitin tapaamiset klinkikalla viime joulukuussa ja nyt oma vauva tuhisee vieressä. En kerro kerskuakseni, vaan toivottaakseni kaikille onnea - se ei vaadi kuin sen...
  7. W

Hei ja ihanaa joulua kaikille-odottajille ja jo lapseutuneille! Kiitos myös onnitteluista. Palaan kirjoittamaan synnytyskokoemuksesta myöhemmin - olipahan yllättävä, vaikka kuvittelin olevani varautunut. Arki on ehkä lähtenyt käyntiin, alku oli tosi rankkaa oman kunnon (selkä- ja...
  8. W

Voi Rödluvan, voimia. Minulle on syntynyt eilen iso poika, 38+2, 4310g (ei sokru, vaan tanskalaiset geenit), 51cm pituutta. Joka tikin arvoinen, näitä lisää :D!
  9. W

Onnea Hydra ja koko perhe! Annoit kyllä aika jännitystä tänne, kun piti käydä usein kurkkimassa joko..:D Skorppari: Juu, apua. Tänään tutkimus meni hyvin sekä kiten arvasinkin, kookas jötiläs on ja voipi tulla kuulemma vaikka heti noin sisuksista päätellen. Wanna+pikku-Jätti
  10. W

ONNEA Toive&perhe. Hydralle lisää liman irtoilua ja toivottavasti pääset pian poksumaan. Läidille, hyvät hcgt, hyvälle vaikuttaa. Skorppari: Tsemppiä meille, lähekkäin olemme loppuraskauksissamme! on: ihanainen neukkutätini oli raivoissaan neuvolalääkärille, joka onnistui mit...
  11. W

Ihania raskausuutisia Stella. Hydra: Tsemppiä ja jaksamista loppuraskauteen. on. Hieman säikähdin tänään neuvolalääkärissä, kun pienokaisen sykkeet olivat korkealla ja ennenkaikkea painoni oli noussut humisten (turvotusta). Sain seuranta-ajan ylihuomiselle. Katsotaan ja toivotaan, ettei...
  12. W

Oi ihanaa, hetken poissa ja näin vilkastunut palsta. Onnea lapsista ja plussista! Wanna& 34+0
  13. W

alys: Jokainen puntaroi omat resurssit, mutta olen täällä ennenkin puhunut vahvasti nopeammasta siirtymisestä ivf:n. Itselläni meni saman verran (ihan hiukan enemmän) kolmeen inssiin kuin yhteen ivf: ja onnistumisprosenteissa on iso ero. Mielestäni kuusi inssiä on silkkaa rahastusta. Tsemppiä!
  14. W

Mulla JS:n tavoin valinta luovuttajasta lähelle omaa ulkonäköä silmistä ja hiuksista, pitkä luovuttaja suvun ja oman mieltymyksen mukaan. Samalla tavoin mietityttää jo ulkonäkö ja piirteet sekä ihan luonne yms. kun jäljellä n. 8vk. Onnea pikkukatkojen kantajille ja toivotaan yrittäjille...
  15. W

omanna ja Laal: Onnea lapsista, ihanata! Pinvi & Kimakka: Tervetuloa ja onnea odotuksiinne. Skorppari: Varailin tuolle alkavalle äitiyslomaviikolle rv 34. Helpottaa aikataulujen kanssa sitten. Hydra: Mulla juuri tuntui painon tunnetta alhaalla, en osaa sanoa tarkkaan missä. Ikäänkuin olisi...
  16. W

Hellohello kaikille. Olen käynyt lueskelemassa, mitä nyt aika vähän on ollut uutta. Paitsi nyt olikin ihana nähdä hieman kirjoituksia ja "kuulumisia". Olen ollut aika hiljaa, kun aluksi ei ollut juuri mitään ja kaikki sujui niiin hyvin. Nyt iski joku ihan väsähdys. Vatsa ponnahtanut melko...
  17. W

Briitta: onnea :flower: Äitiyspakkaus tuli ja onpa onni, että epäilystä huolimatta otin. Mielestäni kuosit ja värit olivat niiin kauheita, mutta ovatpa sittenkin söpöjä. Tai sitten hormoonihuurut muuttavat kaiken. Vielä hoopo kysymys kaikille palstalaisille: onko kaikkia tutkittu myös...
  18. W

Briitta, kiitos vinkistä, en ollut huomannut. Katsontaan se. Ja onnea ultraan, kerro sitten uutisia. Oli ihana nähdä pieni silloin, tuli paljon todellisemmaksi. Mietin itsekin äp:n ottamista, sillä oli jo niin paljon tavaraa ja ei hirveästi miellyttänyt silmää. Kuitenkin aika nostalginen...
  19. W

Fyi, onnea onnea koko perheelle! Wanna&24+6
  20. W

Kiitos useista vastauksista, eli en välitä ja pidän linjani etten kertoile lapsen alusta kuin läheisille. Hydra, kait s.rasitus meni hyvin? Ja todella aika menee nopeasti. Fyi, onko mitään oireita? On. Olen saanut työpaikkani virallisesti Molliin, tilannut äp:n ja laittanut Kelalle...

Yhteistyössä