Hei! No onpas tunkeilevainen lääkäri, kun alkaa neuvoa potilasta ihmissuhdeasioissa. Ymmärrän tuon lopettamisen kyllä siinä tapauksessa, jos on kyseessä nuori nainen, joka pystyy luomunakin raskautumaan, ja on aikaa seurustella muutama vuosi kunnes mies on ehkä mahdollisesti valmis yrittämään lasta. Mutta tosiaan silloin hoitojen lopetus varmaan tapahtuu itsestään ilman neuvomistakin. Taas jos on viimeiset hedelmälliset ajat käsillä tai alkiot jo pakkasessa, niin tuskin kannattaa luopua hoidosta seurustelun takia, ainakaan kovin pikaisesti. Tai jokainen sen itse päättäköön, ja jokainen myös elää päätöstensä kanssa itse (ei lääkäri tai psykologi). Myös miehet ovat ihan täysivaltaisia ihmisiä, joten he varmaan pystyvät itse ratkaisemaan, missä elämäntilanteessa olevan naisen kanssa he haluavat seurustella. Toki ehkä seurustelusta ei kannata pitää meteliä klinikalla, koska vaativat uudet psykologin lausunnot hyvin äkkiä, rahaa ja aikaa katoaa taas kankkulan kaivoon, ja pahimmassa tapauksessa hoidot lopetetaan, jos joko lääkäri tai psykologi ahdistuu itselleen oudosta asetelmasta.