Hakutulokset

1. W

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Onnea onnea :flower:, nyt yksi peukku pystyyn jatkoon (taikauskoa), vaikka tekisi mieli tuplaten peukuttaa. Kyllä läheiset tietävät ja tiesivät jo hoitoja ennen sekä neuvola tietää. Juuri sitä ihmettelin, että jotkut jatkavat utelua..siis juuri niihin yksityiskohtiin menemistä yrittävät :D...
  2. W

:) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

Hei, olipa paljon tapahtumia -ihania ja vähemmän ihania-kun oli hetken muualla. Milly, nopeaa ja ihana kuulla myös arjesta. Risu, mitkään sanat eivät iitä lohduttamaan. Briitta, todella ihanaa kun sää muuttui ja itse jännitin myös pomolle kertomista. Ensi viikolla sitten muulle...
  3. W

Hei kaikki, kertokaapa miten toimitte/toimisitte kun vatsa alkaa näkyä ja ihmiset ovat hassuja? Sanon, että olen yh tai odotan onnellisesti itse, mutta en käytä sanaa itsellinen. Mielestäni on lapseni oikeus/oikeusturva, että kaikki kaupan kassaa myöten eivät tiedä, miten hänet on "tehty". Tai...
  4. W

Nippusipuli: Mutta hei onnea kuitenkin kemiallisesta. Mun lääkäri sanoi, että sellainen olisi tosi hyvä ennusmerkki ( en itse raskautunut insseillä). Juu, ei varmaan sinänsä lohduta, mutta kaipa siinä on ikäänkuin paremmat ennsmerkit raskautumiselle. Ettei teknistä vaikeutta hedelmöittä, mutta...
  5. W

Katiri: Onnea, onnea :heart:! MillyK: Toivotaan, että pian pääsen onnittelemaan myös Sinua. Varmaan kurjaa näillä helteillä. Tuntuu kuin itse olisi tulessa, suihkussa saa ravata useita kertoja päivässä ja tukka on kuin uinnin jäljiltä, mutta hiestä. Hirmu kuumaa olla raskaana. 20+3
  6. W

Risu. itse käytin aloe geeliä, jonka voi hieroa käytön älkeen vatsaan. Ainakaan vielä ei r.jälkiä (kohta varmaan on kun kehuu). Itse kuulin lievässä kenossa eteen eli selän taakse tyynyjä. Eli juuri eri kuin te muut. Ääni oli aluksi vaimea, nyt ei enää ääni kaakossa, mutta erottaa sen laukan...
  7. W

Briitta: Kiitos sanoistasi, täällä miltei hormoonimyrskyissä itkut tulee. Sitä niin pitkästä miettimisestä huolimatta tuntee myös suurta huolta omasta itsekkyydestä ja siitä, että tekee lapsen maailmaan ilman isää. Että kai tämä on sitä vanhemmuutta - teki niin tai näin, on huoli tai riittämätön...
  8. W

Kiitos Hydralle. Risukasalle suosittaisin heti yksityistä. Kun ajatteelee, että kaikki olemme onnestamme (huolestamme) jo jotakin maksaneet, on yksityisellä käynti - ja mielenrauha oli miten oli- sen arvoista. Ihan turhaan stressata epävarmuudessa. Ps. mulla doppler antoi sydänääniä aika...
  9. W

Kaikille iloista kohta alkavaa alkusyksyä ja klinikoiden aukeamista. Nyt toivotaan touko-kesäkuulle 2015 paljon vaipakkaita!
  10. W

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

Risuk. Kävin silloin hysteerisyyttäni kuuntelemassa sydänääniä extrasti (aiempi vk 7 omalla klinikalla) yksityisellä, muistaakseni 8+2 tai 8+3. Itse en huomannut, mutta kokenut lääkäri silloin "paineli" vatsan ennen ultraa ja totesi päältäpäin, että hyvin on kohtu kasvanut ja ko. alue oli juuri...

Yhteistyössä