Hakutulokset

1. W

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

Hydra: Tämä on puhtaasti mielipide tunteella, ei kokemusta lainkaan - P&T on kauniit. Itselläni viikolla oli lääkäri, neuvola ja sokerirasitus. Vauva jympsytteli kovalla sykkeellä ja kaikki on ok. Paastoarvo oli juuri alle rajan (5.2/5.3), mutta sain pyydettyä koneen itselleni. Mieluummin...
  2. W

Kiitos katiri ja Sadana. Soittelen neuvolaan. Risukasa, myös mulla laskettiin kuten katirilla, punktio oli 2+1, eka päivä. Toisella yksityisellä ja neuvolassa olivat samaa mieltä sekä laskivat la punktiopäivän mukaan.
  3. W

Risuk. ja Rubus Itsekin olin Fertinovalla, kutsuivat juurikin tuosta syystä, että syke EI USEIN näy heti rv 6 alussa, minut esim. rv 7+0 uä. Koska olin itse niin epäilevä sykkeenkin näyttyä, etten ole raskaana kun yhtään raskausoiretta ei alkuraskaudessa ollut, menin Femedaan varhaisuä...
  4. W

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Sisko: :hug: harmi, mutta tsemppiä-kyllä se plussa sieltä napsahtaa ennemmin tai myöhemmin(toivotaan ennemmin)!
  5. W

Risukasa: mulla oli myös 5pv:n bc ja hcg oli 1753 21 päivää punktio-/hedelmöityspäivästä eli 15 vai 16 päivää istutuksesta?
  6. W

deseo:Superonnea ja pikaista paranemista!
  7. W

Hei kaikille pitkästä aikaa. Itse kävin seulontalabrassa parisen vk sitten (lomalla ajan käsitys hämärtyy) ja huomenna on np-ultra, ru kirjeen mukaan elokuun 5. Nopeana ostin Angelsounds-karvahatun jo jokin aika sitten ja ainakin vielä en luota löytäneeni laukkaäänen kuin kerran.
  8. W

Hello Millanen: lueskelen muuten säännöllisesti, mutta loma jatkuu ja kolmen viikon räkäflunssa pitänyt pedissä. Ovis oli siis mennyt, vaikka ikkunan olisi pitänyt olla CB:n hymynaaman jälkeen vielä n kaksi vrk. Lääkärin mielestä ihan hyvä mahdollisuus, mutta itse en usko siihen omalla...
  9. W

JS, ollaan kyllä lähekkäin. Ensi viikolla minulla eka neuvola. Itse taas olen hämmästynyt kun mitään oireita ei oikein ole, vain tupakan savu tuntuu nenään. Mutta kaikki oli ultrassa mitä mainioimmin eli pitänee vain luottaa kaiken olevan ok. HH, olen yrittänyt Kenguihin, mutta heillä on...
  10. W

Tervetuloa minunkin puolestani uusille! Risulle, kivaa kaninpoikasia ja ehkäpä se munasolu on super! Tai sitten kun heität kirveen kaivoon, tärppää.. Itsellä oli varhaisultra ja kaikki ainakin vielä juuri kuten pitää.
  11. W

Kiitos kaikille onnitteluista ja tervetoivotuksista. Kävin tänään siellä klinikalla varhaisu:ssa ja kaikki oli kuten piti :D. Fyi, voisiko syyksi laittaa "ei miestä" ;) tai jotakin vastaavaa. Olin aluksi kolmessa iui:ssa, mutta ajoitukset menivät aina mäkeen. Mitään ns. "syytä" ei...
  12. W

Hei, kaipa varovaisesti jo uskallan uutena joukkoon. Olen itsellisesti liikkeellä ja yksityisellä ensin kolme tuloksetonta inseminaatiota, jonka jälkeen siirryin heti ivf:n. Punktio oli 2.4., uskomaton plussa virallisena testipäivänä 21.4. ja vielä verikoe 23.4. :D. Ihmeellinen ja...
  13. W

Hello. Treffit pitää JS ;). Täällä hyvin alussa, mutta hyvin raskaana. Iloista pääsiäistä kaikille.
  14. W

Risup: hyvä, että joku viilaa. Siis ivf kannattaa vrt kolme x iui :D piti sanomani. Huomenna pävitystä ivf:n hinnasta.
  15. W

Kiitos Risupesä. Juu, siksi siirryinkin insseihin, että on paremmat onnistumisprossat ja iui.t maksavat itsellisille hunajaa monta kertaa tehtynä. Varsinkin kun kahdesti kolmesta ovis ehti tapahtua ennen iui.ta. Samantyyppisiä asioita biologikin selitti. 13 saatiin (kuulemma hyvä, että joka...
  16. W

eppula, kiitos linkistä..ajankohtaista useille meille. Nippusipuli, tervetuloa ja onnea huomiselle. Aavatar, mulla kolmeen iui:in tarkka luku 3999,08€ kaikkinensa. Kaksi luonnolliseen ja kolmas lääketuella. Letrozoleista vielä, ovat joo rintasyöpälääke. Minulla pitäisi kaikki olla...
  17. W

sisko: ylihuomenna ja istutus ensi maanantaina alustavasti. Tietysti riippuu ylihuomisesta ja sen jälkeisistä taikapäivistä petrimaljassa :). Mulla oli kolmannessa eli viimeisessä ja ainoassa lääkityssä iui-kierrossa tuo Letrozol. Samaa kuin Femar, paketissa ja hoito-ohjeissa luki Femar. Oli...
  18. W

JS, sovitaan vaikka treffit synnärille n. 9kk:n päähän :wave:. Mulla punktio oletettavasti ensi viikolla ja toivottavasti implantaatio heti seuraavanviikon alkuun. Perjantaina uä , jolloin aikataulukin selkenee.
  19. W

JS: Kyllä hymy voi tulla illalla kun aamulla ei ole, mutta hyvälle vaikuttaa :D. Aurinko: En valitettavasti ole päässyt, mutta odota hetki: kyllä joku varmasti kohta neuvoo. Jos selaa tarpeeks tämän keskustelun alkuun, tai oliko n. puoliväliin, niin siellä oli Kengusta. Sisko: Yksityisellä...
  20. W

JohSar nyt toivotaan, että siitä follikkelista kasvaa 2mm.n päivauhdilla 22-24mm:n follikeli , jossa majailee supermunasolu maanantaille. Se olisi oikein hyvän kokoinen käsitykseni mukaan . Peukut pystyyn, että hymyä vasta sunnuntaina. Laskuopissa ei edes tarvitse olla vikaa, vaan on nämä...

Yhteistyössä