Hakutulokset

1. W

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Hello. Kolmas IUI nega kuten tiesinkin oireettomuudesta. Huomenna IVF-suunnittelu. Tyytyväinen olen nopeudesta, mutta rahanmeno hirvittää. Tarkkaan en ole laskenut, mutta välillä naurattaa lukiessani muita ketjuja. Siellä pariskunnat laskevat ja päivittelevät hintoja Kelan korvausten jälkeen...
  2. W

Hei pitkästä aikaa. Kaikille omiin elämiin tsemppiä ja onnea. Ajattelin siltikin kertoa miten täällä on mennyt. Itsellänihän oli kaikki ok eli raskautumisesta itsellisesti kyse. Joulukuun lopulla kävin suunnittelukäynnillä, tuli joululoma ja heti tammikuussa "psykologi"tapaaminen. Heti...
  3. W

Kiitos vastauksesta. Googlaamalla löytyy niitä menopaussitestejä netistä myynnistä. Eri merkeillä voi vaihdella, mutta kannattaa tehdä muutama testi/kierto kierron alussa. Se mittaa fsh- hormonia pissasta, vähän kuin ovulaatio - tai raskaustestitkin. Olen kahdessa kierrossa kokeillut. Luulen...
  4. W

Aavatar 75: nohnoh, monet tekevät nykyään lapsia 40+ ja 40++, HS julkaisi jutun n. 3-4vk sitten uutisissa pyörineestä tutkimuksesta, jonka mukaan vanha uskomus 35 vuoden hedelmällisyyden romahtamisesta on vanhaa tietoa ja kuinka pääkaupunkiseudulla ensisynnyttäjien ikä on kivunnut humiin...
  5. W

"Wannavalli. Onpas outoa käytöstä palstalta...itse en ole edes kokeillut vielä. " siis taitaa olla omaa osaamattomuutta :headwall:
  6. W

Hei kaikki, hiljaisuus on suuri kun on niin jännää. Tässä hieman ei uskalla sanoa mitään, ettei itselleen "kerjää" huonoa. Olen myös Fertinovalla ja palvelu on tooooosi hyvää ja joustavaa. Hoitoon kun pääsee, niin asiat etenevät huimalla vauhdilla. JohSar, olen valmis olemaan yhteyksissä - on...
  7. W

Lykkyä JS sekä SSG:n että psykoterapeutille. Älä googleta aukiolotutkimusta - itse tein sen virheen ja pelkäsin kauheasti. Tutkimus kesti riisumisineen ja pukeutumisineen max 10min. ja ei sattunut lainkaan. Hieman paineen tunnetta. Jotkut kauhuissaan myös psykokeskusteluista, itse koin hyvänä...
  8. W

Risupesä . Arvaapa kuinka monesti olen itsekin nauranut mielikuvalle ovulaation aikaan valita väkijoukosta terveimmän näköisen nuoren sällin, joka saisi kavereille kehumisen aihetta :laugh:(tosikoille:vitsi). Pikkuenkelille: kirjalliset sopimukset ovat yhtä arvokkaita kun vessapaperi näissä...
  9. W

Kaikille :hug: Kyllä nämä asiat selviävät meidän kaikkien kohdalla jotenkin. Positiivinen asenne auttaa. Olen itse miettinyt, että liki kaikesta selviää pikkuihmisen kanssa kahdenkin, tukiverkkoja kasvatan entistä tiedostavammin ja raha on siltikin vain rahaa. Avatar75:lla oli hyvä ja...
  10. W

Ainiin ja JohSar:lle sellainen, että olen kuullut - voipi olla urbaanilgendaa - Buranan olevan haitallista raskautumisessa. Eli kuulemma voi vaikuttaa hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiseen haitallisesti. Siksi en ottanut SSG:n mennessäni (to) edes sitä suositeltua Burana 600, kun ajattelin...
  11. W

Samankaltaisia ajatuksia olen itsekin pohtinut kuin esim. Paju ja muut. Olen ajatellut hakea vertaistukea (kauhea sana) muista samassa tilanteessa olevista. Itse olen valmis hoitamaan toisten lapsia tai hakemaan ruokaa esim. hankalan synnytyksen jälkeen jollekin ja toivon samaa omalle...
  12. W

Kiitos. Sisältää ensikäynnin, verikokeet kunnallisella ja ilmaiseksi työpaikkalääkärillä sekä klinikan lääkärin lähetteellä, munatorvien aukiolotutkimuksen, psykoterapeutin sukusoluneuvontakäynnin sekä toimistomaksut ja lahjoitetut siittiöt. On sitten lisäksi mm. vitamiineja, parkkikuluja yms...
  13. W

Hei, onneksi selailin sattumalta. Viime vuosina lukenut tätä sivusta aktiivisesti, en osallistunut. Roohin en ole päässyt (saanut yhteyttä - luultavasti oma osaamattomuus). Rohkeasti yhteyttä jos on itse varma haluamastaan. Itselläni ensimmäinen IUI luultavasti maanantaina tai tiistaina...

Yhteistyössä