Heippa pitkästä aikaa!
Ihan alkuun pahoittelen, että tämä kirjoitus voi olla sekava, kun kirjoitan kännykällä. Toivottavasti terveiset kuitenkin tulevat perille
AURORA, lämpimät onnittelut pojan syntymästä! Huikeaa! Pitkän taipaleen jälkeen onnen tunne on sanoin kuvaamaton! Onneaonnea!
RUBUS, onneksi kaikki on hyvin ja syy vuodolle löytyi. Nuo vuodot ovat hermoja raastavia. Minulla on myös ollut niitä, joten ymmärrän hyvin. Niiden vuoksi hankin dopplerin ja se vähän helpottaa huolta. Minulla vuodoille ei löydy syytä mutta ne ajoittuvat menkkojen ajankohtaan, joten syy lienee niissä.
WANNAWALLI, mahtavaa että ultrassa näkyi kaikki olevan hyvin! Meillä sokerirasitus tehdään vasta viikolla 25. Olisi kyllä tosi hyvä, että se tehtäisiin aiemmin. Minä en ole enää ihan nuori tyttönen ja kroppa kyllä muistuttaa siitä välillä.
Oma kokemus 1. lapsen perusteella kestovaipoista oli ihan ok. Meillä oli käytössä taskuvaipat ja ne toimivat ihan hyvin mutta vasta reilun 2 kk:n iässä kun reisiin oli tullut vähän lihaa. Me kestoiltiin vain kotosalla ja päiväsaikaan. Onnistumista helpotti se, että vaippoja oli käytössä vähintään 15 kpl, jolloin riitti että ne pesi joka toinen päivä. Nyt maailman pelastus innostus on laantunut ja olen jo nyt päättänyt, että me mennään kertseillä. Jos jotakuta kiinnostaa niin minulta löytyy vielä muutama Bumgenius taskuvaippa imuineen, jotka voin myydä edullisesti. Ne ovat oikein hyvässä kunnossa.
Meillä on käytössä Phil&teds rattaat, siitä toisesta merkistä ei ole kokemusta. Ne P&t ovat minusta tosi kätevät. Nyt ajattelin hankkia niihin esim. Brion pehmeän kantokopan joka sujahtaa sinne rattaan sisään. Niihin on myös saatavana oma kova koppa, jossa tietysti vauvan näkee työntäessä paremmin. Ne ovat minusta tosi näppärät työntää ja menevät hyvin lumessakin. Meillä on ollut vain ilmakumipyörällisiä rattaita/vaunuja esikoisella käytössä ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Toki niihin pitää välillä lisätä ilmaa mutta muuta vaivaa ei ole ollut.
HYDRA, tsemppiä huomiseen rakenneultraan! Ihanaa, kun sinun raskaus on jo nuin pitkällä.
ON, huomenna on np-ultra. Kieltämättä jännittää... Toivottavasti kaikki on hyvin. Olisi kamalaa kertoa esikoiselle (4 v.), ettei hänestä tulekaan isosiskoa. Doppler tosiaan vähän helpottaa huolta, kun on ollut vuotoja, mutta siltikin meinaa välillä huoli vaivata. Mutta jos huomenna kaikki on ok, niin sitten päätän lopettaa huolehtimisen ja nauttia täysillä tästä viimeisestä raskaudesta.
Mukavia kesäpäiviä kaikille! Paljon jäi vielä kommentoitavaa ja jahka pääsen täältä mökkioloista kotiin koneelle, niin sitten paneudun asiaan kunnolla
Terkuin Briitta+masuvauva 12+4