Hakutulokset

1. P

Mamut hakkasivat kahden lapsen äidin Iisalmessa la-su-yönä.

Sillä ei oo paskanvertaa väliä ettei juttua oo uutisoitu, on myös toinen juttu jota ei uutisoitu pari vuotta sitten. Tekijänä siinäkin yksi heistä, muuttaako se tapahtunutta jotenkin, jos sitä ei uutisoida? Mitään pahoinpitelyä ei ole tapahtunut kun enpä päässyt lööpeistä lukemaan.. Sano...
  2. P

Onko kahdessa tavallisessa pitsassa enemmän syötävää kuin perhepitsassa?

Joskus olin kotipizzassa keikkaamassa, niin kyl se tais mun muistin mukaan mennä niin että kaks pohjaa paitsi monster, johon kolme (pizzan päälle yks). Ja täytteitä tuplasti paitsi juustoo 1,5x. Mut nekin täyte määrät onnettomia, grammalleen punnitaan kuppeihin joista kipataan pizzan päälle...
  3. P

Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?

Miksi odottaa kun asian voi hoitaa heti? Ja itsehän olen niin nopea, että olen homman hoitanut ennenkuin mies on valmis :D Parhaillaan meidän pikkuvessassa on useita housut puolikintuissa toista hoputtamassa :D :D
  4. P

Virpomisasu pojalle?

Tartteeko edes asua? Itse pienempänä pukeuduin mummon huiviin ja hamepäälle sekä pari pisamaa naamaan, niin se riitti. Mutta noidathan on tyttöjä ja velhot poikia, kuitenkin mietin etten mitään velhonhattua/ kamppeita rupee metsästää. On niin pikkunen virpoja melkein 2,5 ja tarkotuksena...
  5. P

Kotinne siisteydestä

Kyllä vieraille kelpaa, mut ennenku isäntä tulee töistä on kauhee pikajärjestely päällä ;) Kun ei jaksa kuunnella isännän nalkutusta sotkusta, kun se sotku yleensä on pari lelua siellä täällä ja matto rutussa : / Sillä ei ole vaikutusta kuinka oisit imuroinut, luutunnut, pessyt pyykkiä ja...
  6. P

Napakymppi nykypäivänä menestyskö? :)

Ajelin tänään ja satuin kuuntelee Noitalinna Huraan biisiä 7päivää, niin siitäpä tuli mieleen kuinkakohan otettas vastaan Napakymppi uudistettuna =) Kun onhan nykyäänkin kaikenmaailman deittipalstoja ja mitä ihmeellisimpiä treffi ohjelmia (treffit pimeässä), niin entäs vanha klasikko? Itse...
  7. P

Miten saa kuulakärkikynän jäljet pois sohvasta?

Mulla lähti valkoisesta tarjoilupaidasta hajonneen mustekynän, kaikki musteet pois hammastahnalla hankaamalla ja etikalla.. Mut sohvasta oon kyllä saanu ihan hankaamalla kosteella, mikäli toimii nopeasti. Vanish sohva ja matto ollut myös tehokas, lähtee sohva puhtaaksi (tussit, ruuanjämät...
  8. P

Kuinka avaat jauhelihapakkauksen?

Kyllähän se aukee lastan toisella päällä, tarpees napakasti kun kerran iskee, ei tuu ylimääräistä tiskiäkään (Ihanku se yks veitsi tiskiä hirveesti kerryttää, mutta kuitenkin :) ). Tai sitten käytän veistä, jota olen jo käyttänyt ("valmiis likasta").
  9. P

Onko keittiöllä työskentely raskasta?

Juurikin näin, hyvin nopeasti huomaat joutuvasi "hylkiöksi" ja lusmuksi. Keittiössä hommat hoidetaan eikä itketä, mutkun mulla on tuo selkä... Yleensä se selkä on kaikilla kipeä.. Jos keittiöön on kova hinku kahvila vois olla parempi, sinne kuitenkin tulee vähemmän kuormaa ja ei ole niin...
  10. P

Onko keittiöllä työskentely raskasta?

Riippuu keittiöstä mut pääosin on raskasta, yleensä esim. lounaskokki on ainakin aamut yksin (ainakin niissä paikoissa missä ite oon oolut töissä) eli ei sulle oo kukaan nostamassa painavia kamoja. Painavaa nostettavaa löytyy kaikki gn-astiat jotka täynnä kuumaa ruokaa, uuni hyvällä...
  11. P

Mikä on sellainen syy, että yli 10-vuotias koira pitää antaa/ myydä pois?

Itse otin aikoinaan yli kymmenvuotiaan nartun hoiviini ns. eläkepäiville. Narttu oli tutulla, jolla oli kenneli ja kysyi haluanko ottaa rouvan eläkkeelle meille (pentueet kiusasivat vanhusta, joka oli jo ajat sitten omansa hoitanut) ja mieluusti otin rouvan :) Itkuhan se tuli, kun tuli aika...
  12. P

Mukamas kuuro (ulkomaalainen?) mies kaupitteli ovella kättensä töitä

kotiovella on käynyt "kuuromies" ei tullut kauppoja ja samaisen miehen passitin pois kuppilasta mis olin töissä kaupittelemasta ja molemmilla kerroilla kyllä puhetta kuuli ja ymmärsi poistua. Tää tapahtu p-savossa..
  13. P

Olenko "kohtuuton", jos en päästä miestä risteilylle?

Minä ainakin olin niin mulpero et kielsin omaa miestä lähtemästä risteilylle, joka ois tulossa. Mulla viikkoja ois sillon 35, mut se ei ollut syynä vaan miehen periksi antamaton nais puoleinen työkaveri, joka aina jaksaa yrittää. Ehdotellut suhdetta ja yökyläilyjä, vaikka itselläänkin mies...
  14. P

Meidän taloyhtiössä on sellainen mammarinki, joka vahtii toistensa lapsia ja nyt mun oletetaan liittyvän siihen!

Mietin vaan paljonko niitä lapsia tulisi sitten vahdittavaksi 5? 10? Jos vaikka mammoja on 3-4 joilla 1-3 lasta.. Huh huh ois meininki kuin apinatalossa, hyvästi asunto :D Kun ei siinäkään ole sitten järkeä että peiltana vahdit Liisan ja Saaran lapsia ja la sitten Elsan ja Sussun, sit on sulla...
  15. P

Mitä sinä koet tekeväsi äitinä toisin tai vääremmin kuin ne kuuluisat muut ja toiset äidit?

Meilläkin käytettiin pääasiassa pyllyn pyyhintään kostuspyyhkeitä, enkä edes ajatellut sen olevan väärin :O Meidän kaks vee poju syö aamupalan olkkarissa, samalla lastenohjelmia katsoen :ashamed: (muut ruuat syödään kyllä pöydässä, aamu vaan sujuu rennommin) Niin ja ulkoilut menee niin ja...
  16. P

Ei enää ikinä autoa lainaksi!

Mä en kyllä lainaa autoani pitkille matkoille, parin tunnin lyhyille matkoille voin lainata esim. kaupassa tai lääkärissä käynti. Mut jos tiedän itsellä olevan menoa samana päivänä en lainaa ollenkaan. Yleensä kyl tutut kysyy mua suoraan käyttämään asioilla, ja sit itekkin soittelen...
  17. P

Tuli ruokasäilytysketjusta mieleen: Mitä epähygieenisyyksiä olen bongannut tutuilla?

Nimenomaan miehellä on tapana tehdä juuri näin :mad: ja sitten miettii miks huudan naamapunasena asiasta ja viskaan rätin pois :kieh:
  18. P

Perätila synnytys vs sektio

Tuokin varmaan on sairaala/ pärstä kertoimen mukainen käytäntö, sillä kaverin yritti lääkärit puoli pakolla synnyttää alateitse vaikka lapsi perätilassa ja painoarvio melkein neljä kiloa :O Onneksi kaverin vauva sitten kuitenkin kääntyi ja lopulta synnytti alateitse..
  19. P

Perätila synnytys vs sektio

Kyllä itsekkin olen aikalailla perinteiseen tyyliin kangistumassa, mikäli ei mitään estettä. Hirvittää ajatellakkin että veitsen alle joutuu, mut hiukan myös ajatus ettei lapsi mahdukkaan ulos : / Onneksi on aikaa =) Omasta mielestäni kaikki turha leikkely on "pahasta" (kipeämpi ja vaatii...

Yhteistyössä