Onko kahdessa tavallisessa pitsassa enemmän syötävää kuin perhepitsassa?

• Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti
"mietiskelijä"
Aloin vaan miettimään asiaa kun Kotipizzalla on tarjous jossa normi pitsa on 4.90 ja perhe 11.90. Mut jos pitsaa on "määrällisesti" saman verran tai jopa enemmän kahdessa normissa kuin perhepitsassa, sehän tulisi sitten 1.10e halvemmaksi kuin ottaa perhepitsa..

"Totta"
[QUOTE="Vieras";26014966]kotipizzassa on niin minejä ne normi pizzat, että varmaankin perhepizzassa on enemmän syötävää.[/QUOTE]

Niin ne normi pizzat ei täytä edes laatikon pohjaa eli aika snadeja ovat.

"aapee"
[QUOTE="Totta";26014996]Niin ne normi pizzat ei täytä edes laatikon pohjaa eli aika snadeja ovat.[/QUOTE]

eikä ne ole musta mitään erityisen hyviä. Toisista paikoista saa pienemmällä rahalla isomman pitsan, ja usemmiten paremman makuisen. :)

"vieras"
Kotipizzan perhepizza on samankokoinen kuin meidän lähipizzerian normipizza... :D Kerran "erehdyin" tilaamaan perhepizzan lähipizzeriasta, ja se pizza oli valtava, ja niin täynnä täytteitä, että en tajua, miten olivat saaneet sen sullottua laatikkoon.

testattu
Moneen kertaan testattu Kotipizzan lätyt ja tultu siihen tulokseen, että perhepizzassa on enemmän syötävää kuin kahdessa normaalissa. Kolmistaan meillä jää aina perhepizzasta ylikin, mutta kahdesta pienestä jää vain nälkä.

tietävä
Kyllä perhepizzassa on enemmän kuin kahdessa normaalissa, tosiaan triplapohja ja täytteitä tuplana. Tällä hetkellä tarjouksena on vaan opera perhepizza 11,90 eikä normaalipizzasta ole tarjousta.
Fjonga: Kyllä ne pizzat on joka kotipizzassa tehty täysin sammoilla määrillä ja perhepizzaan tulee kolme pohjaa ja kannattaa miettiä omia ruokailutottumuksia jos väittää ettei se pizza riitä täyttämään.. sen verran on meinaan tavaraa ;)

"vieras"
perhepizzoissa on kaksinkertainen pohja ainakin oulussa. kokoero normipizzaan verrattuna ehkä 1-2 slicea enemmän ja hintaa on tuplaten. perhepizzat on vain asiakkaan huijaamista ja rahastusta.
Älä höpötä. Ainakin meille sattuneet ovat olleet paljon suurempia kuin kaksi normaalipitsaa ja ihan olen nähnyt että täytteitä laitetaan kolme annosta. Toisaalta tuskinpa olet käynyt kaikissa Oulun 200 pitseriasta :)

Joskus olin kotipizzassa keikkaamassa, niin kyl se tais mun muistin mukaan mennä niin että kaks pohjaa paitsi monster, johon kolme (pizzan päälle yks). Ja täytteitä tuplasti paitsi juustoo 1,5x. Mut nekin täyte määrät onnettomia, grammalleen punnitaan kuppeihin joista kipataan pizzan päälle..

Mun kotipizza ajoista on kyl aikaa, korjatkaa mikäli viärin muistelen.. Kyl ite ennemmin otan normin, kuin perhepizzan. Normi on rapsakampi ja perheessä lötkö pohja joka maistuu liikaa..

[QUOTE="mievaan";26021022]Minuli: ettei puhe ollut kahdesta perhepizzasta?

Perhepizzaan tulee kolme pohjaa päällekkäin ja perhemonsteriin luonnollisesti neljä pohjaa yhteensä.[/QUOTE]

Joo, liikaa vieraita ketjussa :)

"Riksu"
Eikös jossain lehdessä (Hesari?) ollut joskus joku vertailu? Mittasivat ja punnitsivat perhepizzoja ja tavallisia pizzoja ja muistaakseni ihan joka paikassa tavallinen pizza tuli edullisemmaksi.

Yhteistyössä