Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?

• Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
Laitan aina p*skalle mennessäni oven kiinni ja lukkoon. Vessoja on kaksi, mutta jos joku lapsista olisi varannut niistä toisen ja toisessa olisi mies ajamassa partaa, niin käskisin äärimmäisessä hätätilanteessa miestä p*skantamisen ajan odottamaan kylppärin ulkopuolella. (Vielä tähän mennessä sellaista hätätilannetta ei ole tullut vastaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä...)

"Anne"
Varmaan joku joka voi myös piereksiä miehen kuullen. Sama kai se siinä vaiheessa jo on.
En voisi kuvitellakkaan meneväni vessaan edes pissalle miehen siellä ollessa, en tosin piereksikkään miehen kuullen.

"vieras"
No minunlainen nainen, samoten mun mies menee vaikka olisi meikkaamassa, suihkussa tmv. Usein pidetään ovikin auki. Meillä ei siis lapsia (vielä).

Mutta en kyllä todellakaan ala muitten vessarauhaa pilaan, elkää huoliko :D Me vaan ei yksinkertaisesti nähdä mitään outoa siinä että käy tarpeilla toisen edessä. Kokisin todella oudoksi jos jotku kaverukset tekee tarpeensa toisten edessä, mutta ei kai se mikään maailman suurin synti ole jos oman miehen eessä käy kakkosella :D

kökköliini
:wave:käynhän mä suihkussakin ja saunassakin miehen kanssa ja jopa nukun sen kanssa samassa sängyssä. joten miksi en voisi käydä vessassa sen aikana tai jopa piereskellä sen kuullen!?!??niin ja ajan jopa partani miehen nähden:ashamed:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25999458:
:wave:käynhän mä suihkussakin ja saunassakin miehen kanssa ja jopa nukun sen kanssa samassa sängyssä. joten miksi en voisi käydä vessassa sen aikana tai jopa piereskellä sen kuullen!?!??niin ja ajan jopa partani miehen nähden:ashamed:
Ehkä kaikki ei näe luontevaa alastomuutta ja luontevaa ulostamista samana asiana. Voin käydä miehen kanssa saunassa ja nukkua samassa sängyssä, voin ajella kasvojani ja rapsuttaa vaikka pehvaani miehen nähden. Mutta en voi kakkia tai piereskellä hänen kuullen. Siskoni nähden olen joskus käynyt pissalla, se on jo tosi maksimi.

kökköliini
[QUOTE="Anne";25999490]Ehkä kaikki ei näe luontevaa alastomuutta ja luontevaa ulostamista samana asiana. Voin käydä miehen kanssa saunassa ja nukkua samassa sängyssä, voin ajella kasvojani ja rapsuttaa vaikka pehvaani miehen nähden. Mutta en voi kakkia tai piereskellä hänen kuullen. Siskoni nähden olen joskus käynyt pissalla, se on jo tosi maksimi.[/QUOTE]mulle on sama että kuka on katsomassa kun pissille pitää päästä, ei oo ikinä ollu siinäkään ongelmia, KYLLÄ käyn pyllistämässä kyykkypissit tienvarressa jos ei vessaa ole lähistöllä kun ollaan reissussa ja jopa kyykkypaskallakin tulee käytyä. samoin lapset on opetettu että pissiä ja kakkia voi ihan metsäänkin jos hätä tulee, aina ei tarvi olla vessa se mihin tehdään.

"vieras"
No eiköhän kaikilla pariskunnilla ole tässä aika yhteinen linja, tuskin kukaan varta vasten änkeää häiritsemään toisen vessarauhaa, jos tietää että toinen preferoi siellä vessassa ollessaan yksinoloa:D

Mun ukko käy pissalla ja kakalla mun ollessa vessassa, niin kuin minäkin hänen ollessa vessassa. Vaihdan jopa rätit ja tamponit miehen eessä, ja ukkeli laittaa monesta peräpuikkoa jos ollaan samaan aikaan vessassa. Joskus jopa heitetään niin räikeetä vitsiä siellä eritteistä ym etten tod täällä ees kehtaa sanoa :D

Mutta pointtina onkin että kukin tyylillään, eiköhän jokaisessa parisuhteessa ole näillekin asioille ihan omanlaisensa molemmille toimiva ratkaisu :)

Ja ei kyllä meillä vaikuta kammarin toimintaa mitenkään ;) Varmaan vaan poistaa niitä estoja, mieskään ei saa slaagia jos menkat on lähellä/lopuillaan ja joutuu näkemään hiukka verta. Meillä otetaan ihmisen anatomia aika luonnollisesti, noin yleensä ottaen, eikä jakseta mitään mystisyyden verhoa pitää yllä..

Bun
[QUOTE="viera";25999533]Kyllä suomalaiset naiset on sikoja, oikeita emakkosikoja! Paskovat minne sattuu:/[/QUOTE]

Oletko tyhmä? Ihan pönttöön hekin paskantavat.

Itse en tähän pystyisi, en pystyisi edes pissimään miehen nähden, mutta en näe mitään pahaa siinä, jos jotkut näin tekevät.

Minkään suhteen ei pitäisi perustua siihen, pystyykö vai eikö pysty ulostamaan kumppaninsa nähden.

En kävisi edes pissalla miehen edessä ja toisinpäin. Meillä molemmat on sitä mieltä, että tässä kohtaa suhteessa kuolee se romantiikka viimeistään. Ja kun vessassa käydään, ovi laitetaan aina lukkoon jotta sinne ei toinen törmää vahingossa. Jos tarttee vaikka pissalle päästä kun mies on vessassa partaa ajamassa, pyydän miestä siksi aikaa pois. Tosin mulla myös tuo suolen/rakonhallinta normaalia, eli ei ole vielä tarvinnut kertaakaan pyytää.

Khimaira
En kävisi edes pissalla miehen edessä ja toisinpäin. Meillä molemmat on sitä mieltä, että tässä kohtaa suhteessa kuolee se romantiikka viimeistään. Ja kun vessassa käydään, ovi laitetaan aina lukkoon jotta sinne ei toinen törmää vahingossa. Jos tarttee vaikka pissalle päästä kun mies on vessassa partaa ajamassa, pyydän miestä siksi aikaa pois. Tosin mulla myös tuo suolen/rakonhallinta normaalia, eli ei ole vielä tarvinnut kertaakaan pyytää.
Täsmälleenn samat ajatukset. Mä en halua olla siellä paskanhajussa, eikä taatusti miestäkään sellainen kiinnosta. En kyllä piereskelekään miehen edessä, saati vaihda kuukuppia.
Miksi pitäisikään? Jotain yksityisyyttä sentään pitää olla..

Moi kaikki
Voi hyvänen aika. Maailman luonnollisin asia, mikä siinä nyt niin kauheata on. Paskaahan se vaan on eikä sitä ole tarkoitus mihinkään lievitellä tai tutkiskella sen enempää siellä vessassa niin kuin ei muitakaan eritteitä.

tj
Tälläinen urallaankin hyvin menestynyt nainen, jolta löytyy rakastava puoliso, muutama ihana lapsi ja ihan suhteellisen normaalilla järjellä varustettu yksilö. Joka on hoksannut jo ajat sitten että kaikki ihmiset ulostaa, päästelee kaasuja jne. On paikka ja aika toki näille - eli en nyt asiakaiden edessä kaasujani pura. Mutta kotona voin luojan kiitos elää "kuin asuisin yksin". Ilman estoja. Toki on myös ihana ollut löytää rinnalle puoliso joka tiedostaa että jopa minä saatan tarvita tyhjennystä joskus, ja että siinä ei nyt loppuviimein ole mitään sen kummallisempaan.

rauhaa rakastava
Kukin tavallaan eikä ällötä, että muut näin tekee, mutta itse haluan käydä vessassa aivan yksin ja rauhassa.

Meillä on 4 vessaa, joten aina on varaa valita, mutta jos tulisi tällainen tilanne, niin mies voisi sen aikaa odotella muualla. Mieheni ei kyllä edes jäisi kuuntelemaan ja katselemaan minua pöntöllä vaan suosiolla siirtyisi muualle. Sama koskee lapsia, en heitäkään sinne ota pällistelemään. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen perheessäkin. :)

Hassua, kun täällä verrataan seksiä ja alastomuuttakin tähän. EIhän sillä ole mitään tekemistä vessassa käynnin kanssa :D Olen estottomasti harrastanut kaikennäköistä seksiä mieheni sekä monien muiden säästöjen kanssa aiemmin ilman häveliäisyyden häivääkään, mutta en minä kenenkään nähden tahdo paskalla käydä. Jos olisi "pakko", niin en todellakaan häpeään kuolisi, mutta vapaaehtoisesti en todellakaan huoli vessaani muita.

Yhteistyössä