Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?

• Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
jos istut paskalla ja ukko tulee ajaa partaansa kenen vika??? jos ukko on ajamassa partaansa ja hätä yllättää päästätkö housuun vai änkeetkö pöntölle?
En kumminkaan vaan ajan ukon ulos vessasta siksiaikaa kun toimitan asiani. Joutaahan se äijän parta sen aikaa ootella! :D

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Samaa mietin minä kun aiempaa ketjua luin. Näköjään näitä naisia on. Jotain kunnioitusta täytyisi toista kohtaan sentään olla vaikka jo iäisyys yhdessä olllaan oltu. Itse en röyhtäile, piereskele, kaiva nenää enkä ainakaan käy paskalla puolisoni edessä.
Pitää olla kunnioitusta joo. Mutta entäs jos kumpaakaan osapuolta ei häiritse röyhtäily ja piereskely?

halipupu
Ei meillä ainakaan miestä haittaa, jos oon paskalla kylppärin pöntöllä ja hän haluaa ajaa partansa just sillä sekunnilla, niin siitä vaan ajamaan, tosin välimatkaa on ainkin metri. Mutta jos mies on ajamassa partaansa, niin valitsen toisen vesaan jos hätä yllättää, kun se kerran on mahdollista. Mutta jos liitto kunnossa, niin ei tollaisten asioiden pitäisi häiritä.

Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja Meidän talossa:
Samaa mietin minä kun aiempaa ketjua luin. Näköjään näitä naisia on. Jotain kunnioitusta täytyisi toista kohtaan sentään olla vaikka jo iäisyys yhdessä olllaan oltu. Itse en röyhtäile, piereskele, kaiva nenää enkä ainakaan käy paskalla puolisoni edessä.
sää et vaan kehtaa...
Mä teen näitä kaikkia. Miksi en kotona sais olla sellainen ku olen?

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Ei meillä ainakaan miestä haittaa, jos oon paskalla kylppärin pöntöllä ja hän haluaa ajaa partansa just sillä sekunnilla, niin siitä vaan ajamaan, tosin välimatkaa on ainkin metri. Mutta jos mies on ajamassa partaansa, niin valitsen toisen vesaan jos hätä yllättää, kun se kerran on mahdollista. Mutta jos liitto kunnossa, niin ei tollaisten asioiden pitäisi häiritä.
Nii mut entä jos ite haluaa sen kakkeloismisrauhan? Tykkää keskittyä olennaiseen? :D Voihan se liitto olla siltikin kunnossa, tuskin yks yksin paskantaminen 13vuoden yhteiseloa pilaa? :D

niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Meidän talossa:
sää et vaan kehtaa...
en kehtaa joo, tai sitten on vaan hyvät käytöstavat.

aikuinen
[/quote]

Mä teen näitä kaikkia. Miksi en kotona sais olla sellainen ku olen? [/quote]

niinpä, miksi teeskennellä ja hienostella. ap ja sen peesaajat on niitä hienohelmoja, luuluvat olevansa "parempia" ihmisiä kun oovat koko ajan tärkeinä kun kissa paskalla.

halipupu
Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Nii mut entä jos ite haluaa sen kakkeloismisrauhan?
Ai mikä se sellainen rauha on? Ei sitä lapsiperheessä tunneta, ei ainakaan meillä. Hah!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
Nii mut entä jos ite haluaa sen kakkeloismisrauhan? Tykkää keskittyä olennaiseen? :D Voihan se liitto olla siltikin kunnossa, tuskin yks yksin paskantaminen 13vuoden yhteiseloa pilaa? :D
No sitten menee yksin kakkimaan, jos haluaa olla rauhassa. Saa niinkin tehdä. Eihän se tarkoita, että on pakko mennä kakalle, jos toinen on kerrankin ajamassa partaa.

Mutta ei vessan jakaminen minusta kuitenkaan suoraan indikoi moukkaakaan. Vaan yhteistä näkemystä vessarauhasta (tai sen tarpeettomuudesta)

Mä teen näitä kaikkia. Miksi en kotona sais olla sellainen ku olen? [/quote]

niinpä, miksi teeskennellä ja hienostella. ap ja sen peesaajat on niitä hienohelmoja, luuluvat olevansa "parempia" ihmisiä kun oovat koko ajan tärkeinä kun kissa paskalla.[/quote]

:LOL: :LOL: En mä ainakaan mikään hienohelma oo! En vaan oo tottunut suorittamaan em. asioita miehen nähden. :snotty:
Miks mun pitäis teeskennellä jotain muuta ku oon? Tykkään tehdä noi asiat omassa rauhassa, thats me allright. ;)

Mä en pidä siitä, että mies tulee p*askomaan viereen jos mä meikkaan tai kuivaan hiuksia tai jotain muuta, se on ällöttävää. Miksi sitten mä itse menisin miehen ajaessa partaa kun tiedän sen olevan ällöttävää? Ei oo yhtään kiva jäädä sinne vessaan touhuamaan pitkäksi aikaa kun toinen on käynyt sen käryttämässä. Mun mielestä tää on toisen ihmisen huomioon ottamista jos antaa toisen rauhassa raikkaassa ilmassa ajaa partansa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ujo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja so?:
tavallinen jolla on kova kakkahätä
Onneksi pystyn pidättämään sen pari minsaa jos tarvis.
Minä en.
? Onko sun suolentoiminnassa jotain vikaa? Kyllä nyt aikuisen pitää pystyä sen verran pidättämään. Mitä jos olet esim. vaatekaupassa ja kakkahätä yllättää? Änkeätkö sinnekin henkilökunnan vessaan?
Tjaa-aa. Minusta tuollainen riuska suoli on ihan ok. Olen kyllä joutunut jonkun kerran pyytämään päästä esim. henkilökunnan vessaan. Mutta hätä ei lue lakia.

Alkuperäinen kirjoittaja so?:
tavallinen jolla on kova kakkahätä
Onneksi pystyn pidättämään sen pari minsaa jos tarvis.
Minä en.
? Onko sun suolentoiminnassa jotain vikaa? Kyllä nyt aikuisen pitää pystyä sen verran pidättämään. Mitä jos olet esim. vaatekaupassa ja kakkahätä yllättää? Änkeätkö sinnekin henkilökunnan vessaan?
Tjaa-aa. Minusta tuollainen riuska suoli on ihan ok. Olen kyllä joutunut jonkun kerran pyytämään päästä esim. henkilökunnan vessaan. Mutta hätä ei lue lakia.
Kyl voi olla suolihäiriötä kuten mulla ja sillon tosiaan kysellään se eka vessa vqikka kaupassa. Myös kotona voi tulla tosi kiirus ja sillon on mentävä vaikka siel partaa ajettas. Ei se ukkoa häirii kuten ei muakaan.

Juu, suoli raikaa välillä täälläkin eri rivakasti. On tuota laktoosi-intolerantikon vikaa, ja kun lähtee liikkeelle niin on menoa. Kanssa käyny yhessä ja tosisessa paikassa paskomassa. MM. poliisiasemalla poikkesin kerran ihan varta vasten :D

Samasta syystä on ilmaa aina välillä, outuu piereen. Ja kun on mahalaukun läpät tohon ruokatorveen löysät, tulee röyhtäyksiäkin aina välillä.

Kyl mä vähän kattelen, missä päästelen. Esmes töissä kun pitää esittelyä johtoportaalle tulee pidäteltyä.

Kotosalla onkin sitten leppoisaa...

kävisin kyllä
Meillä on mies näissä jutuissa paljon häveliäämpi. Kyllä mä kävisin paskalla vieressä, jos mies vaan päästäis. Mies meillä aina perässään laittaa oven lukkoon. Itse jätän perheen kesken ollessa auki, että tarpeen tullen voi muutkin asioida.

Yhteistyössä