Hakutulokset

1. P

Perätila synnytys vs sektio

Ei sitäkin mikäli tarve, tulen kokeilemaan. Mut onhan se mukava kokeilla ja ootella et kääntyy ilman. Usko on vahva että kääntyy, mut kuten oon jo sanonu tahdon olla hyvin valmistunut :D
  2. P

Juuri sitä mietinkin että suunniteltuna jää huomaamattomat arvet, mut sekin tapaus kohtaista : / Nää jumppakikat kiinnostaa, kaikki kikat kokeeseen :D
  3. P

Ei ainakaan esikoisen kanssa ollut, mut se olikin "oikein päin". Lantio ei kyllä mulla kovin iso oo, esikoisen aikaan pohtivat mahtuuko tulemaan. Niin ja esikoinen kyllä tuli "helposti" ja nopeasti maailmaan synnärille klo.11 ja lapsi maailmassa 17.19. Sehän tässä pelottaa ettei mahdo ja...
  4. P

Kumpi parempi? Rv nyt 31 ja ei vielä kääntynyt, tiedän että voi hyvin vielä kääntyä, mutta haluan miettiä vaihtoehdot ajoissa. Pienen koon vuoksi perätila hirvittää 158cm ja 52kg. Ja toisaalta olen myös tarkka ulkonäöstä eli sektion jälkeinen arpi mietityttää. Kellään kuvaa, mielellään jo...
  5. P

Hyvin, hyvin mielenkiintoinen tapahtuma. (käytetty kortsu vessan roskiksessa ja kootut selitykset..)

Entäpä jos kysäset saatko sinä laittaa jorman herran pyllyyn? :ashamed: Jos kieltäytyy tai näyttää kipeältä, niin tuskin on sitä sinne laittanut :laugh:
  6. P

Mitä tekisit tässä tilanteessa, jäisitkö liiton rahoille vai

Voit saada molempia mut liitonrahoista vähennetään sit kotihoidon tuen määrä.. Siinä on tietysti edellytyksenä että haet koko ajan töitä työkkäristä. Jos saat työtä, lapsi hoitoon tutulle (kotihoidontuen edellytyksenä ettei ole kunnallista hoitopaikkaa), mut jos menee vaikees hoito niin ota...
  7. P

pakkasraja

Hih tuli vaan kouluajat mieleen kouluajat, miten se kyrsi kun opet pakotti ulos ja ite joivat kahvia sisällä lämpimässä :D Sehän johti sitten siihen että vessat rupes täyttymään, parhaillaan neljä tyttöö samassa kopissa :) Sitten tuli vessa kielto välitunnille :( Tasan ei aina mee pähkinät :)
  8. P

pakkasraja

No jos miettii että millä asteilla et ite kävelis? Jos itse et halua edes käydä ulkona, niin onko reilua laittaa sitten pienempi kävelemään? Eilen kävin jalan tutun luona, pakkasta -33 ja matkaa alle kilometri, voin sanoo et jalat ei kyl tuntenu kylmää, mut naamassa kyllä tuntu aika livakalle...
  9. P

yves rocher yllätyslahja

Pähkäilin tässä kun tuli tänään yves rocherin mainoskirje ja siinä oli perus "katso minkä arvoisen yllätys lahjan saat 15e, 25e vai peräti 35e " niin tuli vaan mieleen et se kyl taitaa kaikilla olla aina se "paras" ei mulla ainakaan oo ollu muu kun se suurin summa/ paras etu :D mutta kertokaa...
  10. P

Mummolta perityt sanonnat

Paestamaton liha pois pööältä, tae se paestettaan :)
  11. P

Mitä tämä hymiö tarkoittaa?

LOL= lots of löysää :D
  12. P

Näin tänään kun joku nainen veti tyhjää pulkkaa... :D

mulla on sitten paljon yksinkertaisia kavereita, monet ovat tulleet vastaan tyhjän pulkan kera :D tai osa on vaan unohtanut lapsen, mutta entäs sitten lapsettomat :O Ja mitäs se kertoo musta kun mulla on pulkka auton peräkontissa ;D
  13. P

Onko teillä tullu kakka kun ootte synnyttänyt, mies nolas mut kaikkien edessä:(

no joo tuli, yritin kyllä viimeseen asti pidättää.. kieltäydyin ponnistamasta ja huusin tahtovani vessaan. :D Sitten ponnistus tuli ihan väkisin ja sen jälkeen voi sitä häpeää, mutta nopeasti pikku kykit unohtu ku toiminta alkoi ;D Sen verran härski olen sekään lähipiiri että olen kyllä ihan...
  14. P

Pituus/paino/kuppikoko/vaatekoko gallup

156cm, 40Kg, 70/75B, koko vaihtelee 32-36. Ja myös täällä koot muuttuu kakkosta odottaessa :D
  15. P

sekoileeko muilla ketjut?

sehän se oiskin jos ryypiskelisin mutta ihan selvin suin ollaan, ja ne ketjut jotka ilmestyy eivät löydy lähimaitakaan tekstiä jota klikkaan?
  16. P

sekoileeko muilla ketjut?

Eli jos klikkaatte jotain keskustelua, niin kun rupee avaamaan ketjua, pomppaakin ihan eri ketju esille?
  17. P

mieheni aloitti antabukset!

Hyvä homma, jos ei buxit tehoo niin olen ainakin miehen puheistä käsittänyt (tekee töitä päihdetyönparissa) on olemassa myös lääke joka niin sanotisti vie ilot juomisesta.. Eli käytännössä juominen ei tuo sitä mielihyvän tunnetta, niinkuin normaalisti ??
  18. P

juotko/voisitko kuvitella juovasi alkoholia jouluna?

Kyllä mie oon ottanut sen yhen joulusihin sitten illalla kun on saunottu ja lapsi unilla, ja joskun yhden lasin tujakkaa glökkiä :D Tänä vuonna jää tietysti välistä uuden tulokkaan takia, mutta muuten olisin ottanut tänäkin vuonna :) Mietin kyllä että pitäskö ostaa parit jouluiset kuivat...
  19. P

Ihana kamala arki

Jäähy/tuhma nurkka on käytössä, sekä tietysti tavaran takavarikointi, hyvää käytöstä kehutaan ja huonoa torutaan.. Eli aikas perus toimia, mutta se on tuo uhma (lapsi hiukan yli 2wee). Niin a tietysti jos jonkun tavaran/asian perään jää huutamaan, saa kyllä huutaa mutta asiaa/tavaraa ei...
  20. P

Ihana kamala arki

Illan pohdintaan, voi miten minua taas ärsytti tuo poika ei mitään uskonu ja ilkeili vaan, kaatoi maitoa kaapista, heiti auton kastikkeeseen, ajeli kuormurilla nukkuvan koiran kylkeen, kiipeili pöydille, huutoa ja ärsytystä yms yms. Sitten taas se tunne kun poika sihnuttaa nukkua vieressä...

Yhteistyössä