Ja mistähän mie luin, että teillä on nahkasohva... No ei se mitää, kyllä toi mun seos pitäs toimia kangassohvallekin. Joudut vaan imuroimaan sen pois siitä, kun kuivaa tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Fairy VOI (mahdollisesti) kuivattaa sitä nahkaa liikaa ja tuloksena on siltä kohdin nahka pilalla.
Mutta itse oon poistanut vaikka mitä valkoisesta nahkasohvasta laittamalla lasiin ensin ruokasoodaa reilusti, tippa vettä ja sekoittanu sen tahnaksi. Tahnaa talouspaperille ja sillä kun hankaa lähtee ihan kaikki pois (kuulakärkikynäkin).
Aa, mutta sitten tuli se mieleen, että minkä värinen kangassohva?Alkuperäinen kirjoittaja hei lisää:Ja mistähän mie luin, että teillä on nahkasohva... No ei se mitää, kyllä toi mun seos pitäs toimia kangassohvallekin. Joudut vaan imuroimaan sen pois siitä, kun kuivaa tarpeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Fairy VOI (mahdollisesti) kuivattaa sitä nahkaa liikaa ja tuloksena on siltä kohdin nahka pilalla.
Mutta itse oon poistanut vaikka mitä valkoisesta nahkasohvasta laittamalla lasiin ensin ruokasoodaa reilusti, tippa vettä ja sekoittanu sen tahnaksi. Tahnaa talouspaperille ja sillä kun hankaa lähtee ihan kaikki pois (kuulakärkikynäkin).
No ei kyllä meillä ainakaan tuo faifi auttanut yhtään vaikka kuin hankas!!!!Ihan vaan Fairya kostutetun pyyhkeen/rätin kulmaan tippa tai pari ja sillä kun hankaa, niin puhdasta tulee. Ei siihen sen kummempia poppaskonsteja tarvita. Toinen keino on se, että suihkuttaa hiuslakkaa tahran päälle ja pyyhkii mikrokuituliinalla. Toimii ainakin seinässä ja muilla kovilla pinnoilla.