Kuinka avaat jauhelihapakkauksen?

• Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Tuli siitä hygienia-ketjusta mieleen että kuinkas äidit täällä avaavat jauhelihapaketin? Mä ainakin puukotan siihen reiän ja sen jälkeen puukko tiskiin.. samaa puukkoa en voi käyttää muussa vaikka ei itse lihaan koskisikaan. yöks

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Kyllähän se aukee lastan toisella päällä, tarpees napakasti kun kerran iskee, ei tuu ylimääräistä tiskiäkään (Ihanku se yks veitsi tiskiä hirveesti kerryttää, mutta kuitenkin :) ). Tai sitten käytän veistä, jota olen jo käyttänyt ("valmiis likasta").

hmph
[QUOTE="rulla";25937326]Taittelen paperin auki.[/QUOTE]

Yöks, lihatiskijauhelihaa. :x

Mut mä joko revin sormin sen muovin, tai haarukalla/veitsellä ja työväline pesuun.
Oon onnistunu hajottaan yhen lastan tuossa touhussa, niin en enää käytä lastaa apuna.

"tii-"
Saksilla tai veitsellä, mikä nyt ekana sattuu käteen. Veitsi on todennäköisesti jo ennestään likainen ja menossa tiskiin, saksia en välttämättä pese jos eivät osu lihaan.

Leikkaan kokkiveitselläni kaksi kulmaa auki, jonka jälkeen repäsen lopun auki. Sitten suihkautan suihkepullosta fairy vesi seosta ja pesasen veitsen. Useimmin jatkan sitten sipulin yms. leikkauksella.

Kokkikoulusta jäi mieleen ristikontaminaatio (? tms). Meni monta vuotta että en salmonella pelossani uskaltanu kanaa valmistaakaan. Nykyään jo tohdin jopa leikatakin sitä. Eikä edes ole kanaleikkuulautaa erikseen ;D

Leikkaan kokkiveitselläni kaksi kulmaa auki, jonka jälkeen repäsen lopun auki. Sitten suihkautan suihkepullosta fairy vesi seosta ja pesasen veitsen. Useimmin jatkan sitten sipulin yms. leikkauksella.

Kokkikoulusta jäi mieleen ristikontaminaatio (? tms). Meni monta vuotta että en salmonella pelossani uskaltanu kanaa valmistaakaan. Nykyään jo tohdin jopa leikatakin sitä. Eikä edes ole kanaleikkuulautaa erikseen ;D
P.s. Kokkia musta ei sit kuitenkaan koskaan tullu ;D

Yhteistyössä