Hakutulokset

1. V

Jännitysniska...

Heipat! Oli aivan pakko tulla kertomaan pätkä omaa tarinaa, kun nämä oireet täällä ketjussa ovat niin tuttuja. Eli olen lapsesta asti harrastanut kamppailulajia. Siinä on tullut erinäisiä venähdyksiä, jumeja yms. 2006 loukkasin selkäni ja se piti leikata. Siitä kaikki repesi. Selkä on jo ok...
  2. V

Saako teillä mies pyytää "tussua" tai "pillua"?

Hyi, kun oon härski! :laugh: En tiedä missä tynnyrissä oon elänyt, mutta viivaa en oo koskaan kuullut! Pitänee vaihtaa aromipesäksi tää nicci. :laugh:
  3. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Huh heijjaa! Hampaita tahkotaan täälläkin. :O Viides tulossa kovan kiukuttelun säestämänä. Oli jopa pieni lämpö tuossa eilen ja posket paloauton punaiset. Panadoliin on turvauduttu, koska ei muuten saa nukuttua. Ulkona ei olla nyt pariin päivään oltu ja nukkuminen on siis muutenkin hankalaa...
  4. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Heips! Ihan pikaiseen, kun tytär pian heräilee... Onnea kovasti plussanneille!!! :flower: Veyve mä imetän vielä n. 2 kertaa päivässä. Luulen sen loppuvan omalla painollaan, kun öisin meillä ei ole syöty sitten miesmuistiin. Kysymys: Miten kovilla pakkasilla vielä laitatte vaavit...
  5. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Hei taas pitkästä aikaa! :) Kuten moni muu, niin myös mä oon käynyt kyllä välillä lueskelemassa, mutta tuo kirjoittelu jäänyt vähän.. ja nyt tätä pinoa saa jo kaivella tuolta alhaalta. Harmi. Noh, omia kuulumisia. Tyttö sai toisen nuhakuumeen(tai ensin 4 pvä kuumeilu ja sitten nuha...
  6. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille pikkuisille ja heidän vanhemmilleen! =) Jospa vielä näiden kiireiden hellitettyä ehtisi jonkun rivin taas kirjoitella! :wave:
  7. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Pomm kaipa meille kaikille suodaan noita kiukutteluita yms. :p Meillä tyttö yökkäilee myös helposti, joten joudun noita soseita jatkamaan korvikkeella(välillä jopa siivilöin). Täällä kun ei olisi paljon varaa yökkäillä, kun on tuota pulauttelijatyyppiä muutenkin. :| Mitä noihin epämääräisiin...
  8. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

ja vielä piti sanomani...että niin valuu meidänkin tytsy aina yön aikana jalkopäähän. Nostelen häntä välillä sitten ylemmäs. :headwall: Ison koon vuoksi ei sitterissä enää voi oikeastaan edes olla (roikkuu laidan yli pää lattiassa kohta). Eli meillä vaihtoehdot tuon nukkumisjärjestelyn kannalta...
  9. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Hiikalle piti tulla kertomaan, että meillä on ihan sama tilanne! Lastenlääkärille menossa ensi viikolla, koska yskä ei lopu (korvistakin olisi jälkitarkastus). Neuvolassa ei asiaan oteta juuri kantaa... Itse olen jo pitkään epäillyt refluksin aiheuttamaa yskää. Pahenee yleensä ruokailun jälkeen...
  10. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Heissan! Täällä on vauva ollut kovassa kuumeessa ja nuhassa. :O Viime viikolta saakka valvoskeltu ja kannettu huutavaa vaavia. Nenäfriiaa ja keittosuolatippojakin on tarvittu (tyttö huutaa nyt jo nähdessäänkin nuo:O). Lauantaina mentiin päivystykseen yksityiselle ja korvatulehdushan se...
  11. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Nopsaan tuosta hampaiden tekemisestä... Eli meillä on pari ekaa hammasta puhjennut ja toista tehdessä oli kovaa pulauttelua, itkuisuutta, kuolaamista, järsimistä, levottomuutta ja huonot yöt. Nyt kuolaaminen on TAAS tulva-asteella, mutta nyt on nenä pikkasen tukkoinen ajoittain ja ihmeellinen...
  12. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Veyve ethän sä mikään paska mutsi ole! Päinvastoin, epäilit asiaa ja otit toisia mielipiteitä. Meillä on myös herkkävatsainen vauveli ja tosi varovaisesti aloiteltiin noita kiinteitä (2 kertaa jätin ne myös tauolle, kun tuli pahoja masuvaivoja alkuun). Nyt kuitenkin on alkanut sujua ja määrät on...
  13. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Oli pakko myös tulla kommentoimaan tuota 5xpäivässä, 2 teelusikallista...?? Meillä menee nyt aamuisin pikkasen puuroa ja purkillinen hedelmä/marjasosetta, päivällä n. purkki lihaa+kasviksia, samat iltapäivällä ja illalla vielä puurot ja soseet+univelli. Eikä meilläkään suu kyllä aukene enää, kun...
  14. V

Vauva 6kk nukkuu huonosti, mitä tehdä?

Hei! Ensinnäkin haluan toivottaa paljon voimia. Raskaalta kuulostaa. En ole mikään asiantuntija todellakaan, mutta esikoisen kanssa oli hyvin saman tyyppinen tilanne aikoinaan. Tämä toinen on ihme kyllä alusta saakka nukkunut yöt läpeensä. Onko omalla toiminnalla ollut siihen vaikutusta? En...
  15. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Huomenta-päivää! :) Kiva, että reissu meni anskuli hyvin! Tuosta pulauttelusta. Täällä se jatkuu kiinteistä huolimatta. Hampaiden tulon yhteydessä se on aivan mahdotonta. Liekö levottomasta liikehdinnästä vai tolkuttomasta kuolan erityksestä, että kyökittää vielä enemmän. Mites muilla on...
  16. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

masuilija pian saa juoksennella perässä. :D Ovela kaveri taitaa olla jo nyt, jos liikkuu aina äipän selän takana vaan. ;) Milas ok, eli sulla on jo kosolti kokemustakin tuosta. Kai nuo "esteet" (mitä täällä kuumeisesti kehitellään) ainakin hidastavat vauvan liikkumista, jotta ehtii hyvin...
  17. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Milas mulla ihan sama juttu. Vauva vieressä nukun todella hyvin. Vauvakin nukkuu siinä niin ihanan rauhallisesti. Laskemme hänet vain siihen väliin ja siinä nukahtaa ihan itekseen. Ainoa miinus on, että tuon lisääntyneen liikkumisen myötä saa pelätä putoamista(yleesä kyllä herään heti aamulla...
  18. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

masuilija meillä tuli esikoinen väliin vasta, kun pinnasänky jäi pois. Sitä ennen ei koskaan nukkunut meidän sängyssä. Sieltä kuitenkin kipitti meidän sänkyyn JOKA YÖ, enkä kerta kaikkiaan ole jaksanut öisin taistella. :ashamed: Varsinkaan, kun aamulla työt kutsuivat... Nyt oon tehnyt ihan...
  19. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Sateista päivää! :wave: Täällä on maisteltu nyt kahtena päivänä bataattia ja ihan hyvin on vielä mennyt. Seuraavaksi otan päärynän "välipalaksi". Pakkohan neidin on jo jotakin kiinteitä maistella. Olikohan noista lihoista possu hyvä alkuun?? Sitä ajattelin tehtailla seuraavaksi ehkä viikon...
  20. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Kiitos masuilija! Rutisevat vauvat siis meillä! :D Annatko tosiaan jo kurkunpalan tms. (ilman mitään "suodatinta") käteen? Tekis myös niin mieli kokeilla pian. :) Santtu samaa haikeutta on täällä ilmassa. Voi niiiisk, mitä luopumisen tuskaa! Mun pieni kasvaa ja on mun vika vauva. :snotty...

Yhteistyössä