Hakutulokset

1. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Nopea kysymys taas, eli naksuuko teidän vauvojen lapaluut? Siis välillä kainaloista nostaessa meidän tytöllä napsahtelee luut?! Kaikkea sitä tämäkin mutsi miettii. : / Kauan on jo pitänyt tätä kysellä ja nyt vasta muistin..
  2. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Olipas kiva lukea, että ei olla ainoita "maitovauvoja". Meillä maisteltiin kyllä jo kiinteitä tuossa 4kk tienoilla, mutta huonolla menestyksellä. Jätettiin siis asia hautumaan. Pakkohan siihen on pian taas ryhtyä. Netsuli ihan yhtä ulalla ollaan välillä täälläkin, joten elä välitä. :whistle...
  3. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Heippa! Täällä tuli nyt pikkasen sellainen olo, että ollaan vähän jäljessä... Täällä siis toisten vauvat jo nousevat seisomaan ja syövätkin jo vaikka mitä. Meillä ollaan kyllä vielä tiukasti tuolla "lattian tasolla", eikä tota massaa kai ihan hetkiin vielä jaloille nosteta. Yritys on kyllä...
  4. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Veyve tutulta kuulosti tuo "pureminen". Täällä aivan samaa, mutta ei vielä tissiä ole telonut. Tuo tyhjän väylääminen meillä paheni ja eilen tunsin VIHDOIN tytön alaleuassa pienen terävän piskon. Täällä alkoi 4kk tienoilla tulla tuota levottomuutta. Syitä ajattelin olevan (kuten yllä moni jo...
  5. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Heissan! Veyve kyllä mä ainakin näytän välillä hieman "hoitamattomalta". :D Pääsen kuitenkin treeneihin ja kampaajalle yms. Usein kyllä joudun ottamaan neidin mukaani, kun meillä tuo mies on niin kiireinen. Olen melko huono pyytämään muita lasten vahdiksi (siskoa uskaltaa välillä vaivata)...
  6. V

Onko muilla tutteli??

Baby Semp on täällä sopinut hyvin, vaikka herkkävatsaisia tuntuu tämä kakkonenkin olevan! Meillä kyllä muksut ovat pulautelleet runsaasti korvikemerkistä riippumatta, mutta tuo Semp on vähiten vatsavaivoja aiheuttanut. Kannattaa kokeilla!
  7. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Ninuski nyt ollaan pysytelty bataatissa ja päärynässä. En sitten tiedä mistä nämä oireet aina ilmaantuu. Päivän pari voi mennä hyvin ja sitten se alkaa... Nyt on (ihana kakka-aihe :p) kakkaaminenkin tiukassa ja sekeästi kovempaa. Eilinen oltiin ilman kiinteitä ja tilanne alkaa rauhoittua. Kunhan...
  8. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Joo masuilija samoin ois kai täällä toimittu! :) Ei kai pienen vauvan kanssa koskaan liian varovainen ole?! Parempi se on katsoa, kuin katua (vai miten se meni?). Täälläpä on taas hieman ongelmaa YLLÄTYS! :( Vauvalla on hirvittävät ilmavaivat!!! Siis prötisee, kuin Harrikka konsanaan...
  9. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

masuilija mä olisin vieny jo aiemmin varmaan... : / T: toinen hysteerikko :D
  10. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Oikein hyvää matkaa Anskuli!! :) (jos en enää myöh. muista toivotella) Hyvä, että poitsun kasvu tasaantunut. Täällä on rytmit hieman muuttuneet. Nyt menee jo n.22 nukkumaan, herää (yleensä isoveljen kouluun valmistautumiseen) n.8, syö ja taas nukkuu pienet pätkät. Noustaan n.9-10 ja sitten...
  11. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Hyvää alkanutta viikkoa naiset! :wave: Ninuski tuo sose ei ollut valmista. Peruna porkkanaa oon kyllä antanut valmiina, kun en ollut vielä tehtaillut niitä mössöjä. Mahtoikohan siinä olla seassa jotakin muutakin? No porkkanaa en oo kuitenkaan uskaltanut sen jälkeen antaa. Nyt ollaan oltu...
  12. V

Vauvan nuha

Keittosuolatippoja ja niistäjää. Sängyn päätyäkin voisi korottaa... Pikaista paranemista tytöllesi!
  13. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

masuilija meillä on myös tuota aamuyön levottomuutta edelleen. Päristelee, jokeltelee ja leikkii tutillaan. Nukkuu kyllä takaisin, mutta ihme episodeja nuo kyllä ovat. Meillä on nyt pidetty taukoa toista päivää kiinteistä, kun ilmaantui iho-oireita, ilmavaivoja yms...
  14. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Juup! "Tuo on ainakin ollut ruoka-aikaan kotona" on TODELLAKIN jo kuultu!!! Noh, antaa ihmisten kommentoida. Mulla ei kyllä tulisi mieleenkään mainita kenenkään vauvasta negatiiviseen sävyyn MITÄÄN. Tuijottamistakin vältän viimeiseen saakka. Jokainen vauva on oma ihana itsensä, ulkomuotoon tai...
  15. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Anskuli olipas tuttua juttua sun kirjoituksessa. Meillä myös poika oli iso vauva. Paino tasaantui hänelläkin heti, kun lähti liikkeelle. Nyt on hoikka, pitkä koululainen. Näin oletan tämän kakkosenkin osalta käyvän. Ymmärrän tuon häpeän tunteen, josta kirjoitit. :ashamed: Myös minä rakastan...
  16. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Täällä myös yksi "meuhkaava" vauva! Välillä näyttää siltä, että lähtee sitterin kanssa lentoon, kun niin huitoo. En voi esim. pöydälle enää sitteriin jättää hetkeksikään, kun saa "ryskytettyä" itseään jo eteen päin sen kanssa. Joku kirjoitti noista vauvan itse paukuttamista jäljistä vatsassa...
  17. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Ninuski on se hyvä, että joku muukin tunnustaa viihdyttävänsä lapsukaistaan kaiken maailman tempuilla. :laugh: Täällä myös keksin ite kivoja (toooosi kivoja :whistle: eli ihan vajaita)biisejä joita esitän jopa ihan tanssien (yleensä kotihommien ohella). :D valjakka meillä tytteli lopetti...
  18. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Veyve täällä kyllä viihtyy hyvin itekseenkin, jos ei ole väsynyt tai nälkäinen. Käyn kyllä rauhassa esim. hakemassa lehden ja joskus jopa saan lukea sen. :) Sitteriin joudun laittamaan kyllä ruokailun jälkeen, kun muuten on matolla heti hirveät pulautukset. Joskus myös vatsallaan hieroo sen...
  19. V

Ekat menkat synnytyksen jälkeen???

Hei! Sinuna soittaisin heti sairaalaan ja kysyisin asiasta. Olisi ehkä hyvä tarkastaa, että ei ole kohtutulehdusta tai jälkeisiä jäänyt kohtuun(en kyllä tiedä voiko sektion jälkeen jäädä mitään?). En halua pelotella, mutta mulla on molemmista kokemusta ikävä kyllä! Toivottavasti sulla on...
  20. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Hei taas! Meillä oli myös tuo 4kk lääkärineuvola. Kaikki oli hyvin, mutta kyllä tuo meidän "jättiläinen" vauvakaukalossa hieman jo päitä kääntää. :O Tytsy on jo 4kk+ viikon ja 9330g ja 69cm? Neuvolan mukaan kuitenkin vielä ihan ok. Anskulilla oli myös iso poika? Oletteko miehen kanssa pitkiä...

Yhteistyössä