Ekat menkat synnytyksen jälkeen???

Onkohan tämä enään normaalia?????? Tosiaan 17.7 poika synty sektiolla ja siitä tasan kolmeviikkoa oli jälkivuotoa.. Nyt viime la alko menkat, ja tiistaina olin jo et jeee nämähän oli iisit ja tekee loppua, kunnes tuli keskiviikko kun alko sellanen vuoto että oksat pois ja ei loppua näy, niin kirkasta verta kun olla ja voi ja tunnin välein pakko vaihtaa side! Kuinkahan paljon saa vuotaa ennenku tarvii huolestua?? Ja tosiaan nämä on ihan menkat ei enään jälkivuotoa!! Mahakin het niin kipiä että taju lähtee!! Kiva kun tiistaina on jälkitarkastus niin varmasti perun sen jos vuoto ei lopu, mua ei kyllä ronkita jos näin on!!

Hei!
Sinuna soittaisin heti sairaalaan ja kysyisin asiasta. Olisi ehkä hyvä tarkastaa, että ei ole kohtutulehdusta tai jälkeisiä jäänyt kohtuun(en kyllä tiedä voiko sektion jälkeen jäädä mitään?). En halua pelotella, mutta mulla on molemmista kokemusta ikävä kyllä! Toivottavasti sulla on kuitenkin kyse ihan jostain muusta. Voimia! :hug:

Itselleni tuli kohtutulehdus melkein 3kk synnytyksen jälkeen. Tosin ei mulla ollut veristä vuotoa, vaan alavatsakipua, lisääntynyttä valkovuotoa ja kutinaa. Ei välttämättä liittynyt edes synnytykseen mitenkään.

Yhteistyössä