Hakutulokset

1. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Ninuski luulen, että meille tulee tällä viikolla samat sävelet neuvolassa. Kai niitä kiinteitä täytyy täälläkin alkaa, vaikka meilläkin ollaan hyvin paisuttu vielä näinkin. Eikä meidän tyttö enää syö öisin muutenkaan. Tuo pulauttelu on kyllä välillä AIVAN MAHDOTONTA, jos se sitten vähän...
  2. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

masuilija meillä on tuo Baby Semp 2, jonka saa aloittaa 4kk iästä. Siinä on enemmän rautaa ja riisitärkkelystä(mitä ei ykkösessä oo). Vähemmän tais olla myös laktoosia, mutta ei muuta eroa...
  3. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Korvikkeista tuo suositus oli mulle myös ihan uus tieto. Meillä menee tuota 2 korviketta kerralla vähintään 200-260ml n. 5-6 kertaa päivässä+saa tissiä (aamuyöllä, jos tarvis)aamuisin! Taitaa siis olla aika aloitella jo nuita kiinteitä? Mielenkiintoista tietää miten paljon/usein muilla tuota...
  4. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Ja syyslaulu ihuna vaavi!!!! :)
  5. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Ninuski täällä myös kakka vihreää ja on vielä pelkällä tissillä&korvikkeella. Muistan myös esikoisella olleen TODELLA tumman vihreää varsinkin, kun alotin kiinteitä. Tällöin tuli myös ummetusta. Meillä nukutaan päikkärit omassa sängyssä tai vaunuissa suurinpiirtein samoihin aikoihin joka...
  6. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Meillä on nyt parina aamuna herätty "juttelemaan" tuossa jo kuuden aikoihin. Enpä ole antanut ruokaa, vain tuttia sitkeästi (vaikka tissille olisi kyllä varmasti nukahtanut pikemmin). Tähän on nukahtanut ja tissille olen ottanut sitten vasta seuraavan kerran tytsyn herättyä n. klo 9-10. Onkohan...
  7. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Nyt pikaisesti vaan... Tinttulina meillä tyttö jää yleensä nukahtamaan ihan itekseen. Laitan sänkyyn, tutti suuhun ja "rättiä" nenän pieleen. Joskus pitää käydä uudelleen tuttia laittamassa. Mikäli kovasti huutaa, niin on yleensä röyhy jäänyt kierimään vatsaan. Nostan olkapäälle, hyssytän ja...
  8. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Heips! Täälläkin kyllä "puhellaan" välillä kovaan ääneen siis suorastaan kiekutaan! =) Santtu kyseli rytmeistä. Meillä mennään yöunille 23-24, heräilee tissille n.8-9 ja nukkuu vielä tuohon 11 saakka. Siinä välissä on parisen tuntia hereillä ja sitten 4h päikkärit (joskus vain 3h enää)...
  9. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Ja mikäs se täällä eilen alkoi? Itkuisuutta, nyrkkiä suuhun raivoisasti ja levottomat unet? :confused: Huomasin myös että "puree tyhjää" toispuoleisesti? Siis aivan irvistäen jauhaa leukojaan, kuin pureskelisi toisella puolen jotakin. :confused: Olisiko voinut kynnellään raapia ientä, kun ei...
  10. V

<3 Huhtikuiset 2011 <3

Santtu olipas hyvä kirjoitus! =) Olen samaa mieltä, että kaikki tyylillään. On silti mukavaa tietää miten muilla asiat tehdään, joskos sieltä jotakin vinkkiä löytyisi tähän omaan systeemiin. Täältä sitä on ilokseni paljon löytynyt. Kiitos siitä kaikille! =)

Yhteistyössä