Hakutulokset

1. V

Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Pikaisesti, meille syntyi toinen prinsessa rv 41+4. 3466g. ja ~49cm. Kotona ollaan ja kaikki voi hyvin. Fb:n puolelle enemmän, jahka tässä ennättää :)
  2. V

Viikunalle iso :hug: Mä en voi kuin kuvitella kuinka rankkaa tuo on... ja ristiriitaista. Carlotta: käynnistys tosiaan taitaa olla viim. 42+1, koska sen jälkeen istukan toiminta alkaa hiipumaa ja vauvalle ei ole enää suotuistat oltavat. Missään nimessä ei päästettäisi 43+ viikoille. HUS:in...
  3. V

Täälläkin ollaan ja odotellaan... Ja kasvatellaan niin äitiä kuin tulokastakin. Joka päivä sitä toivoo ja odottaa, mutta pettymään sitä on tiivisti joutunut :( Ja varsinkin anoppi saa mun pään kohta räjähtämään, joo, mä oon yhtenä kappaleena... Verus ja mahalaiskiainen 41+1
  4. V

Zophie En olisi vielä huolissani. RR vielä ok, kun alapaine ei lähellä sataa ja proteiinitkin stixillä on oikeesti plussalla vasta sitten kun se oikein helahtaa vihreeksi. Jos vähänkin tarttee miettii, et onko se +1 vai ei niin se on yleensä vielä ok. Mutta toki, jos olo hiemankin outo niin...
  5. V

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

O&O Meillä esikoinen syntynyt 16.9, joten jännäilemme myös, että osuuko samalle päivälle :O Kannatan FB ryhmää... Verus neiteineen 38+3
  6. V

Millaisia synnytyksen lähestymis oireita ollu teillä muilla? onko muita kun supistuksia? Esikoisesta ei ollut mitään oireita. Vajaa viikko ennen synnytystä oli veristä vuotoa ja silloin kävin käyrillä, mitään muuta "oireilua" ei ollut. Lopulta synnytys käynnisty supistuksin ja vedet meni vasta...
  7. V

Pinnasängyn patjasta, Etolastahan saa tuota vaahtomuovipatjaa juurikin niillä mitoilla mitä itse kaipaa. Meilläkin mun oma vanha pinnis käytössä ja siihen ei löytynyt sopivaa patjaa mistään. Huomenna poks 38, joten matkaa on vielä jäljellä, jos esikoisen "lukuihin" katellaan eli 41+5...
  8. V

Syyskuun Sydänkäpyset *heinäkuu*

nessu86 rd diagnoosin saa, jos rasituksessa on yksikin poikkeava arvo. Mutta se on eriasia, että miksi neuvolassa ei osta käyttäytyä asiallisesti :( Jotkut neuvolan työntekijät tuntuvat olevan sitä mieltä, että rd on "vasta" sitten jos arvojen seuranta siirtyy äpkl:lle....
  9. V

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

Heippa! Meillä olisi muuten myynnissä Teutonian tuplat, vuodelta 2007, musta-harmaat. Kunto hyvä, ollut meillä vaan "hoitotäti" käytössä ja noin vuosi sitten käytettynä ostettu. Hp. 300e. Ja sitten Emmaljungan Ceroxit, 07/09 ostettu ja 09/09 otettu käyttöön. Sadesuojat ja hyttysverkot tulee...
  10. V

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

Huomenta ja ihanaa äitienpäivää tuleville ja oleville äidielle tasapuolisesti näin päivän myöhässä :flower: Täällä kaikki mukavasti. Viikkotolkulla vaivanneet reippaat supistukset ihanasti helpottaneet ja olo melko seesteinen. Kovasti odottelen Phil&Tedsin rattaita kotiin saapuviksi... Nyt...
  11. V

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

Aamua kaikille :wave: Olen taustaillut ja sieltäkäsin suunnattomasti nauttinut jutuistanne. En ole joukkoon tohtinut ilmottautua alun ongelmien vuoksi. Ehkä nyt varovaisesti tänne hiippailen ennen aamuvuoroon lähtöä =) Eli toista odotellaan saapuvaksi 8.9 ja NKL olisi sairaala. Tyttöä...
  12. V

~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

andante: Mikä vointi? Mulla la syyskuussa ja toista odotellaan. Sain myös 8+ viikolla tuomioksi istukan takana olevan hematooman ja dg uhkaava keskenmeno. Olisi kiva kuulla kokemuksia... Huoli on kova vuotojen ja kipujen kanssa.
  13. V

G: Vuodot raskausaikana

Ekassa raskaudessa ei vuotoja, kaikki meni hyvin. Tokassa raskaudessa hieman kirkasta tuhrua ja puolen vuorokauden reippaampi vuoto. Ei kipuja. Keskenmeno 6+. Seuraavassa raskaudessa ruskeat tuhrut alko 5+. Lisäksi reiluakin vuotoa, yleensä ruskeaa. Ultrassa todettiin hematooma istukan takana...
  14. V

*** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

Iltaa kaikille ja onnea plussanneille! :) Valitettavasti meidän matka mahakaverin kanssa päättyi tähän, joten minut saa poistaa listalta. Toivon sydämestäni teille kaikille tarrasukkia matkaan! :wave:
  15. V

Heinäkuun Onnenhiput 2011 *lokakuussa*

Tipetsulle iso halaus ja voimia, toivoa täällä vielä elättelen... Kokemukseni mukaan miehet on miehiä, eikä ne osaa tod. asennoitua odotukseen kovinkaan empaattisesti. En jaksa enää semmoista odottaakaan ;) Itellä särkee nyt alaselkää aivan tajuttomasti, toivottavasti ei enteile mitään...
  16. V

Heinäkuun Onnenhiput 2011 *lokakuussa*

Iltaa! Ilmoittautuisin mukaan. Täällä varovaisin mielin ootellaan kakkosta, esikoinen 09/09 ja nyt la olisi 30.6. Itse olen 30v. Palastailijana olen uusi ja vihreä, toivottavasti opin tavoille :) Vaikka koneella ei kerkiä niin paljoa roikkua niin on kuitenkin mukava välillä lueskella...

Yhteistyössä