Hyvää viikonloppua ja äitienpäivää kaikille! :flower:
Heinäneito Meillä sitteri otettiin käyttöön hetimiten (tietysti johtuu sitteristä että käykö kuin pienelle) ja jo 3-kuisena tyttö "punki" itteensä pois siitä heti jos ei ollu vyöt tiukasti kiinni
Ja tosiaan se on kätevä kun ekoja soseita aletaan syömään eikä vielä osata istua.
JiiMii Aivan kamala hoitotäti teille osunut! Ja tosi kurjaa lapselle että on joutunut silmätikuksi, siitä "leimasta" on vaikea päästä eroon : / Tsemppiä!
Talvicin Maha on superhieno! Mallia potkupallo
Mulla se on lähinnä rantapalloa, heh.
Onko muilla maha kipeä? Siis mulla on kohtu/maha jotenkin ihan kosketusarka välillä, kai se johtuu kasvusta? En muista et olis ollu ekassa raskaudessa näin, tosin ei mulla ollu liitos/repäisykipujakaan ja nyt on. Tilasin sen Carriwellin tuubi-mallisen tukivyön, kun ei se kovin kallis ollut eli tuleepahan testattua sekin. Välillä toi tyyppi selkeesti punkee ittensä toooosi alas ja se tuntuu inhottavalta, melkein ottaa kipeesti välillä!
Nyt tuntuu potkut hyvin jo vatsanahan läpi, vaikka istukka onkin edessä. Silti mies on onnistunut missaamaan sen joka kerta -kaveri vaihtaa potkujen paikkaa heti
Mies on tässä jo useamman kerran tuskaillut että koska ne potkut tuntuu hänellekin, ehkäpä se päivä vielä koittaa
Ihana kun se on nyt niin mukana tässä vauvan odotuksessa, kyselee joka päivä onko liikkeitä tuntunut eikä anna mun kantaa mitään enää <3
Me jo päätettiin että ostetaan Emmaljungan Nitro City -rattaat Quadrolift -kopalla, väri on vielä mietinnän alla. Mutta ekana mulle se ajokortti ja auto eli rattaat ostetaan vasta loppukesällä. Koitin varata tänään aikaa ensi viikolle kirjallisiin, mutta autokoulun toimisto onkin auki ma-to, höh.
Meillä flunssakierre vaan jatkuu... Nyt vuorossa pieni prinsessa, jolla kova kova yskä ja molemmissa korvissa tulehdus, mun pieni reppana :'( Ollaan oltu eilinen ja tämä päivä kotosalla ja kateltu urakalla disneyn dvd-leffoja (mun työnantaja varmaan repii pelihousunsa kun eka itse olin viikon saikulla ja nyt tällä viikolla lapsen takia).
Jänskättää mitä tyttö on tehnyt päiväkodissa äitienpäiväksi, eka vuosi niin että tyttö on hoidossa ja tulee siis ihan yllärinä mitä ovat tehneet! Ja onkohan mies kekannu jotain kivaa, sillä on ollut tapana muistaa mua, vaikka en sen äiti olekaan niin kuitenkin sen lapsen äiti.
miirikki ja pööpö 21+2