miirikki Eli ostin Anita Baby Beltin ja tottakai tulen kertomaan auttaako.. tuosta carriwellista olen kuullut että se ei tue kunnolla ja on muutenkin hankala kun ei voi säätää suuremmaksi tai pienemmäksi..
Mulla viime raskaudessa sama juttu, mutta pysy ruokavaliolla hoidossa. Tosin mulla verenpaineiden kanssa aina ollut ongelmia, niin olen ollut tarkemmassa syynissä. Nyt kumminkin tän raskauden kanssa olen käynyt kaiken mahdollisen läpi, kun oli se kehityshäiriöepäilys, mutta terveet kromosomit tytöllä on. Rakenneultrakin tehdään äitiyspolilla ja nyt sit sokerijutut kans.O&O Minkä tukivyön ostit? Kerro sitten auttaako supistuksiin? Minä haluaisin Carriwellin joustavan tuubimaisen vyön, mulla myös supistelee ja lisäksi on ollut ajoittain inhoja liitoskipuja ja mietin että se tukivyö vois niihin auttaa, selässä kun ei tuntuis olevan ainakaan vielä mitään vaivaa.
Marja76 Minä siirryin kans suoraan, heti sokerirasituksen tulosten jälkeen äippäpolin asiakkaaksi, mikä on toisaalta hyvä koska nyt voi kääntyä suoraan niiden puoleen jos joku asia mietityttää. Lisäksi saan ylimääräisen ultran viimeistään vkolla 36 vauvan kokoarvioon :heart: Ne varmaankin aloittaa sulle pitkävaikutteisen insuliinin (1-2 kertaa/vrk) jos aamuarvot on ainoat joissa pahemmin heittoa?
Mulla on herkuttelu karannut ihan käsistä ton loman aikana ja nyt sen jälkeen!! Siis 2 viikkoa syönyt kaikkea moskaa ja karkkia ihan huluna :ashamed: Nyt kun on saikulla kotona niin tulee vaan istuttua sohvalla ja syötyä... Vapun jälkeen ja maanantaina töihin palatessa pitää ottaa niskasta taas kiinni ja tehdä vaan terveellisiä eväitä töihin. Mä kun olin jo niin tyytyväinen että paino oli himpun laskenut, niin nyt tän parin vkon jälkeen se on VARMASTI noussut monta kiloa, grrrr.
miirikki ja pööpö 20+2
Mulla on molemmat. Anitan ostin jo esikoista odottaessa 7v sitten ja tuon Carriwellin tilasin kesää varten. MUTTA Carriwellia pidin kaksi päivää ja jätin tuon Anitan kaappiin niin oli selkä ja vatasa niiiiin kipeinä ettei mitään rajaa! Laitoin Anitan taas päälle ja muutaman tunnin päästä oli taas helpompi olla. Joten mullakaan toi Carriwell ei toiminut. Ja nimenomaan se tuubimallinen. Se alakumppari on lisäksi niin tiukka että painaa istuessa Jää siis vain kaappiin lojumaan.miirikki Eli ostin Anita Baby Beltin ja tottakai tulen kertomaan auttaako.. tuosta carriwellista olen kuullut että se ei tue kunnolla ja on muutenkin hankala kun ei voi säätää suuremmaksi tai pienemmäksi..
Juu kerron!! Katsotan jos jo tänä viikonloppuna ehsittäisiin käydäSanttu81 Kerropas heti ku uimapuku ollu käytössä et millanen on,rullautuuko helposti ylöspäin...?ei ole kiva jos joutuu koko ajan laittaan alaspäin,tässä juuri mietin tilaamista mut ajattelin odottaa mielipiteesi puvusta...
JiiMii &Poju 21+5