Heippa taas!
Olen kärsinyt nyt lähes joka päivä migreenistä, eli eipä ole paljon jaksanut lueskella mitään. Onneksi kohtaukset menee nukkumalla ohi, eikä tule kamalan kovaa päänsärkyä. Olen touhunnut kotihommia ja vähän pihallakin
Uimisesta: mä en uskalla kauheesti uida, kun pelkään kaikkia tulehduksia jotka vois tehä raskaudelle jotain hallaa... toivottavasti ei tuu liian kuuma kesä, rakastan uimista kuitenkin...
Talvicci: juu perhevalmennus on eri asia, meillä on omassa neuvolassa sitten joskus kesän lopussa synnytysvalmennus erikseen.
Miirikki: Voi harmi, että jouduit antibioottikuurille. Mutta syö paljon valkosipulia, se parantaa kaiken
Mulla on ollut nuhaa ja aivastelua jatkuvasti koko raskauden ajan.
Liikkeitä tuntuu joka ilta ja päivisinkin jonkun verran. Istukka on etuseinässä, eli vähän vaimentaa.
heinäneito: turvaistuin on se ainoa asia mikä me kelpuutetaan vain uutena. kun ei käytetyistä voi tietää, että onko ne ollu esim kolarissa tai miten niitä on säilytetty ja käytetty. Esim. kylmässä jos sellasta on säilyttänyt niin voi mennä rakenteet hauraiksi. Muuten kyllä ostetaan käytettyäkin ja saadaan tutuilta kanssa tavaraa
Rakenneultrassa: Kaikki hyvin :heart: Jännitti kyllä kovin koko ajan, että jokohan se jotain vikaa löytää, mutta ei
Meille olis sitten kai tulossa tyttö (Varmaksi ei kätilö kyllä sanonut). Ja mä yritän nyt kovasti tottua ajatukseen... Kauheen huono omatunto asiasta, mutta mä vaan olin niiiin toivonu poikaa.
Onneks tässä on aikaa vielä innostua. Kamala ajatella tälleen, mutta kun mä en oo mikään "tyttö-ihminen" :ashamed: Enkä halua lapsiparalle kaikkia tauteja mitä mä oon pienestä asti kärsinyt, ja muutenkin se naisen elämä on niiin vaikeeta...
Pojat pääsee helpommalla
(hävettää oikein kertoa tällästä, eihän näin saisi ajatella...
)
Kiitos kaikille sokeriasioihin vastanneille! Mulla se menikin niin päin, että pikatesti oli korkeempi kuin lopullinen tulos, eli turhaan sitä huolehdin... mutta 1h arvo sitten oli 10,5 :headwall: Ottaa päähän ja pahasti!
Nyt kirjottelen ruokapäiväkirjaa ja ensi viikolla saan sokerimittausohjeet ja mittarin... ei yhtään kiva juttu... vaikka oishan mun pitänyt tähän varautua, kun kuitenkin on ylipainoa ja sukurasite. Ja joudun sitten alkamaan laihduttamaan ja liikkumaan raskauden jälkeen.
Maha kasvaa kivasti, kohta varmaan napa on jo kokonaan kadonnut
Ensi viikolla mitataan eka sf-mitta ja saan varmaan kelan paperit. Kai ne saa vaikka neuvola onkin ennen kuin 22 vk on täynnä? Täti siirsi aikaa ton sokeriasian takia, alunperin piti olla 22+0 seuraava neuvola, että oisin saanut ne kelan paprut. No katotaan sit tiistaina.
Voikaa hyvin ja iloista vappua kaikille!
tömpsis ja super 21+1