Kukkuluuruu!
Mä kuulin tänään, että pieni
painavampien tavaroiden nostaminen olisi jopa suotavaa, ei tietenkään mikään riuhtominen ja pahalta ei saa tietenkään tuntua, mutta nostelu vahvistaa kuulemma hyvin lantionpohjalihaksia, joita tarvitaan synnytyksessä.
Mä olen tähän asti vältellyt melkein kaikkea vähänkin painavempaa, mutta ehkä sitä varovasti voisi jotain nostella ja tietysti täyttyy tarkkaan miettiä se asento, ettei satu mihinkään.
Mä
nukuin ennen raskautta aina
mahallaan, se on ehdottomasti mun mielestä paras asento! Mutta mä en pystynyt jatkamaan sitä enää plussatestin jälkeen, en voi mitään, että tulee semmoinen olo, että pikkuinen litistyy
Nyt nukun just semmosessa puolittain kyljellään, puolittain mahallaan- asennossa, kun tosiaan kyljellään tuntuu, että masu painaa kamalasti.
Ja selälläänkin nukun lyhyitä pätkiä.
O&O Onnea varmasta poikalupauksesta!! :heart: Itsellä vielä kolmisen viikkoa 4D:hen..
Heinäneito Kyllä mulla ainakin ekalla neuvolalääkärin käynnillä viikolla 12 katsottiin kohdunsuun tilanne, eikös se nimenomaan kuulu siihen lääkärin tarkastukseen automaattisesti
Casanna Onpas erikoisia mielipiteitä appiukolla
Kyllä puuro nyt varmasti on parempi vaihtoehto kuin jäätelö iltapalaksi!
Santtu No voi kökkeli sentään! Nyt vaan lepäilet ja otat niin pitkään saikkua, kuin tarvitset! :hug:
Voih, viikonloppu pitäisi jaksaa tehdä töitä! Vielä pari kuukautta ja saa sanoa hyvästit tolle paikalle :wave: Vaikka kyllä siellä välillä ihan kivaakin on...
Vaniljainen ja
Rinsessa 20+5 :heart: