Hyvin sitä jaksoi tämänkin päivän hevosen matkassa kisoissa pyöriä, ei tämä lapsi pois ole tulossa ainakaan ennen aikojaan... Pikkuisen alkaa kyllä kyllästyttämään ihmisten kommentit kun sanoo, että kyllä tämä mun puolesta sais jo tulla niin vastaus on sama kliseinen "kyllä se sietlä tulee kun on tullakseen tai valmis"...sitten kun vatsaa että onhan tuo jo kohta täysaikainen niin saa vastauksen ettei se ole vaikka 37 viikkoa on täynnä, että sen tarvitsee vielä kasvaa...
HUOH
Ja itse synnyttäneitä ihmisiä, niin luulis muistavan miten tympeää tämä loppuodottelu on!!! Sori valitus, mutta hermot menee tollaseen, ja sitten ollaan sen näkösiä että ei ole vaikea arvata ajatuksia...Muistan heistä osan kitisseen samoja juttuja omissa odotuksissaan...
Mädchen, juu taidan samoissa tulla pois kuin millä menenkin
sanzilla, teretulemast!
Hassel, teillekö on ultrassa toisaan povattu ensin poikaa ja sitten tyttöä? Yllätys siis odotettavissa
Mulla kummipojan piti ola tyttö ja poikana se ulos tuli
Omaa sairaalakassia joku kyseli, siellä mulla on varvastossut, kun kumminkin osastolla niin kuuma ettei sukkia tule pidettyä, hygieniatarvikkeet, kahdet imetys"liivit" (Carriwellin sellaiset maternity brat), liivinsuojia, siteitä ja kirja. Sinne tulee vielä omia alushousuja, muutama toppi ja ehkä verkkarit, en ole varma, mutta topit on ehdottomat koska jos on tosiaan lämmin, en mä ainakaan voi siinä pitkähihaisessa nukkua... Vielä tarttee laittaa sitten kameraa, laturia, karkkia, juomaa jne. mukaan. Miehen saa tarvittaessa kauppaan sitten siihen viereen
Verkkopikkuhousut, no ne on kyllä niin oksettavat
Kun on itse alalla ja niitä potilailla nähnyt, ei tekis mieli pukeutua, mutta ehkä ne on tosiaan kätsyt...
FB-ryhmästä, toivottavasti tälleen anonyymistikin moni jatkossa olis kiinnostunut kirjoittelemaan jossain vauvapinossa, sillä itseä ei ainakaan tällä ajatuksella kauheasti innosta "kaapista ulos tulo"
Zophie + murunen 36+5