Hyvää alkanutta viikkoa!
Ihanan syksyisenä näyttäis tämä viikko alkavan ja ne lupailikin viileneviä ilmoja
Ihanan pimeitä iltojakin jo, eilen fiilistelin ja laitoin n.30 tuikkukynttilää palamaan kotiin, tunnelmaa tunnelmaa :heart:
Täällä on muutenkin tota pesänrakennusviettiä meneillään, eilen tosiaan tuli haettua Ikeasta pari "lisäpyllypaikkaa" eli 2 Ektorp-nojatuolia ja rahi, ne on niiiiiiin kivan näköiset! Miesparkaa käy vähän sääliksi, mutta ihanasti se jaksaa näitä mun hössötyksiä toteuttaa :heart:
Santun turvotukset tais tosiaan tarttua samalta penkiltä nyt minulle
Sormet on heti aamusta ihan nakit ja nilkat oikein nipistelee, ähh. No ananasta kuluu nyt sitten ilta-ja aamupalalla. Mutta kun tekee mieli sipsejä :headwall: Jos syö puoli pussia sipsejä ja sit päälle pari purkkia ananasta niin kompensoiko se?
Aika hauska että
Santtu bongasit minut eilen pariin kertaan! Meillä selkeesti oli aivan sama päiväohjelma
Mä taidan kulkea "laput silmillä" kun en hoksaa tuttuja ennenkun joku nykii hihasta?! Se oli muuten mun sisko joka oli meidän kanssa siellä Mc:ssä
Synnytysoireista Mulla ei edellisessä odotuksessa ollut mitään oireita ennen käynnistykseen menoa. Siis ei mitään. Ja nyt niitä on riittänyt jo pari viikkoa, muttei tuo pööpö ymmärrä tuolta pois tulla... Limatulpasta ois huomenna 2 vkoa ja sen jälkeen tosiaan suppaillut kiitettävästi ja aina rasituksen jälkeen enemmän, kolottelee häpyluuta ja varsinkin yöllä kun herää pissalle niin on pallo jalkojen välissä olo ja tuntuu välillä että vauva on niin alhaalla että "p.rse repee". Ei tämä täältä tule ennen sitä leikkauspäivää *huokaus*
Merkkari Ihanaa, sulla on ihan just vauva! Jollei ole jo! :heart: Tule kirjoittamaan kertomusta kun jaksat, mua ainakin kiinnostaa hurjasti! Jännittää jo oma leikkaus, vaikka aikaa on vielä 10 päivää.
Sairaalakassissa Mulla on myös muutama toppi (tuubitoppi jossa on alla ns. liiviosa eli se vois toimia yöimetykseen?) Sitten mä ostin sellasen ihokontaktitopin. Se sairaalan pitkähihainen yli-iso paita on tosi kuuma varsinkin öisin. Eli mulla on mukana toppeja ja sit meinasin ottaa jonkun pitkähihaisen neuletakin tms. ja lempiverkkarit tottakai! Ne verkkohousut on hirveet, tulee tyyliin kainaloihin asti ja se vaippa pyörii niissä miten sattuu, mutta kyllä mä niihin tyydyn, kun en halua omia pikkareita tuhota, mulla kuitenkin vuotelee myös se sektiohaava...
Sit siellä on dödö ja saippuat + rasvat + hiuslenkit + kynsisakset. Vauvalle ja itselle kotiintulovaatteet. Imetysliivit + liivinsuojat. Yösiteitä kotiintuloreissulle. Rintakumit ja vauvalle tutti (autoon kotimatkalle ??) Vielä mä mietin että mitkä tossut/kengät mä pakkaisin mukaan ja sit sinne pitää varustella mulle joku suklaapatukka, naistenlehtiä ja pepsimaxia
Ihana löhöpäivä tiedossa, jos sitä jotain herkkuja lähikaupasta hakis ja makais sohvalla lehtien ja lastenleffojen kanssa
opcorn:
miirikki ja
pööpö 37+5