Heippa!
Kaipa se minäkin sitten sain jo maistaa tulevaa viime yönä: noin 2 tuntia makasin sängyssä ja miehen kanssa ihmeteltiin, että mitä tapahtuu... selkää alko kiristämään ensin ihan ylhäältä ja sitten pikkuhiljaa koko selästä, ja sitten se siirtyi mahankin puolelle. Ei ollut kauheen kipeitä, mutta maha oli ihan pinkeä ja kyllä ne voimistu ja helpotti sitten taas, vaikken mitään selkeitä taukoja huomannutkaan. Joten päättelimme, että nää on nyt sit niitä supistuksia
Kielsin miestä nukahtamasta, se nukahti sitten "vasta" minuutin päästä...
Mä nousin ylös ja aloin hulluna pakkaamaan laukkua niin siihen ne kivut sitten loppu
Eli eipä mene levolla ohi vaan toiminnalla
Sairaalakassi: voi että tuli siis paniikki sen kanssa viime yönä, ja tajusin ettei tohon hoitolaukkuun ees mahu kaikki tarpeellinen ja tarpeeton mitä listasin taas... Eli täytyy ottaa jostain isompi.
En todellakaan tiedä mitkä vaatteet itelleni haluan, ja mulla on yhet verkkarit mitkä ois hyvät, mutta kun haluan käyttää niitä muutenkin koko ajan niin ne on sit likasena aina
Vauvan vaatteet laitoin jo pussiin valmiiks, villasukat pesin yöllä ja YÖK miten pahalta ne haisee! :O Taitaa olla jotain outoa villaa
Vauvalle sairaalaan: sukat, tumput, villasukat, kaks eri kokoista myssyä, ph body, housut, potkarit ja paita sekä nallehaalari. Kun en yhtään tiedä paljonko sitä vaatetta pitää olla niin tossa on sitten vaihtoehtoja tai saa monta kerrosta
Aion myös pakata parit kestovaipat mukaan, että saan jo kätilön avustuksella niitä testata
Niin ja harsoja pitää muistaa tuoda pari päivää ennen kotiutumista, että koirat sitten saa etukäteen hajutuliaisia.
Riittääkö sellanen ohut myssy? Vai pitääkö olla villapipo tms? Tossa mun nallehaalarissa on huppu, aattelin sitä sitten käyttää jos ohut myssy on liian viileä.
Olen pessyt 50-62cm vaatteet. Muut on pahvilaatikoissa, ja pesen ne sitten ennen käyttöönottoa.
Missä lämpötilassa ne "muovilakanat" kuuluu pestä????
Oi
huldis, kuulostaa ihanalta! :heart:
Tsemppiä
merkkarille huomiseksi ihan hirmuisesti! :hug: :heart:
Oikeesti hei nyt iskee paniikki! Ei mulla oo tutit keitetty, ei siteitä ostettuna, ei mitään missääääään! ÄÄÄÄÄÄÄÄ
tää lähtee nyt flunssaa uhmaten juoksemaan ympäri taloa! :stick:
voikaa hyvin,
tömpsis ja super 38+3