Heissan , jospa jotain järjellistä tekstiä sais koneella aikaseks. Tosiaan puhelimen kautta kun kirjottaa niin tulee kyllä mitä sattuu tekstiä ja muokkaus ei onnistu. Yritin kyllä muokata tuota ilmoituksen "aikuista"-sanaa, joka siis piti olla "pikkuista"
, mutta eipä onnistunut.
Muffi, Kaz ja Marja Vauvantuoksuiset onnittelut täältäkin :heart:
Kaz, Meillä onkin melkein kaksoset! Katoin, että ei ole montaa minuuttia ikäeroa meidän ihanuuksilla
. 08.10 pe aamuna pullahti meidän prinsessa.
Tiikkonen, mulla oli muuten just tollaset oireet edellisenä päivänä, ennen tänne lähtöä bd bd bd!!!
Mayah, joo, melko masentavaa, kun mies osu unillaan oikeeseen, mut me ei! No, pitää harjotella enemmän ni jos se siitä
SYNNÄRIÄ pukkais, kun mies lähti kävelylle ja prinsessa nukkua tuhisee kaukalossaan...
Eli tosiaan torstai illalla viideltä käänsin sängyllä kylkeä ja tuntu että jotain lorahti pöksyyn. Oli vähän vihertävää tai jotain....muuta ku vaaleanpunasta niin aattelin sitten että ehkä sitte pissiä lorahti tai jotain, eikä sitä enempää sitten tullutkaan. Kuitenki supistuksia alko tulla 8minsan välein aika säännöllisesti, mutta eivät kyllä kipeitä olleet.
joskus kymmenen yhentoista aikaan alko tulla 6minsan välein, mutta ei ihan säännöllisesti kuitenkaan. Päätin kuitenki soittaa puol kahentoista aikaan synnärille, että mitäs pitäis tehä ja sanovat, että jos nyt kuitenki tulisitte käymään kun uudelleensynnyttäjä ja reilu puolen tunnin ajomatka. Lähettiin sitten puolen yön jälkeen ajelee, käytiin yöpalalla ABC:llä matkalla. Supparit oli pikkasen koventunu, mutta väli oli sama.
Synnärillä oltiin puoli kahden aikaan. Kahen jälkeen päästiin käyrille ja kätilö tarkasti tilanteen. SAMA kuin viikkoa sitten! Sanoi, että sisäsuu niin kiinni, ettei pääse edes kalvoja puhkasemaan. Epätoivo... Olin ihan varma, että pistää vielä kotiin takasin.
Käyrä ajettiin ja onneksi näytti kätilöllekkin, että supparit on säännölliset, vaikka avautumista ei ollutkaan tapahtunu yhtään. Onneksi ei laittanu kotiin enää, muuten ei olis hyvä heilunu...Päätettiin sitten, että mennään miehen kanssa lepohuoneeseen, että nukutaan aamuun ja katellaan sitten onko edistynyt, että pääsis puhkasee kalvot. Kello oli tuolloin kolme.
Mies kuoraa, minä suppailen....
Jaaha, vieraita tuli...jatkan myöhemmin!