Hakutulokset

1. Kisuliina

Hermot menee Emmaljungiin!!

Meidän Emmaljungissa ei vikoja, mutta kavereilla on ollut sitäkin enemmän, pyöriä, akseleita vaihdettu, kankaita kanssa, toisella hajosi kahdesti, toisella jo kolmatta kertaa korjauksessa. en tiedä miksi itekin hankin (tosin vain rattaiksi), nyt en kyllä hommaa Emmaljungia enää.
  2. Kisuliina

hermot menee tuohon kolmevuotiaaseen

En tiedä onko normaalia koska omani on vasta puolitoistavuotias, mutta kuulostaa siltä, että lapsella oikeasti voisi olla jokin asia pielessä, ehkä se jalka oikeasti on kipeä. Kivun kanssa on vaikea elää normaalisti ja mulla ei tartte olla kun kova päänsärky kun rupean kiukkuiseksi ja...
  3. Kisuliina

Tuo kotihoidontuen ajan lyhentäminen on hyvä juttu.

On varmasti otettu jossain huomioon. Mutta älkää nyt hyvät ihmiset uskoko mitään Hesarin laskelmien varaan. Mikä lie Hesarin lähde, kaikki laskelmat ja tilastot voidaan aina laskea tilaajalle positiivisiksi. Riippuu ihan siitä mitä otetaan laskuihin mukaan ja harvoinhan niitä julkaistaan. On...
  4. Kisuliina

Tää ei ole enään todellista!!! Hiton mies!

Aivan ihana ketju! Sympatiat täältä, mun mies on aina mun herkuilla vaik kuinka piilotan. Mut ihana mies sulla kun poikkee tuomaan sen, ei mee kun parikyt minsaa ja saat sinapin. Mua kyllä pikkasen kiinnostais mihin se sun mies tartti sitä siellä töissä :)
  5. Kisuliina

:)neljäs tulossa-maaliskuu

ninnax, Onnea Pojasta!! Mahtavaa, että niin selkeästi näkyi. Ja kiva kun näitte 4D:täkin, meille kanssa sitä on kontrolliultrien aikana aina vähän vilauteltu ja sain pari kuvaakin mukaan viimeksi, mutta ei niistä kyllä mitään tolkkua ota kun ovat siellä niin limittäin ja lomittain :)...
  6. Kisuliina

¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

Voi taivas. Kilu, ihan hirveään paikkaan olette joutuneet, voimia teille rutkasti :hug: Sinful, aika samalta kuulostaa sitten kuin meillä noitten identtisten osalta. Yhteinen istukka ja suonikalvot mutta omat lapsivesipussit. Tuolla kolmannella kaikki alunperin omaa, mutta onhan nuo istukat...
  7. Kisuliina

Kiukkuketju

Mua kiukuttaa ja surettaa jokaisen teidän puolesta. Tunteettomat ihmiset, jotka aiheuttavat lisää surua, negatiiviset testit, jotka aiheuttaa niin paljon kipua, ahdistelevat sukulaiset, jotka penää lastenlapsia... Mä tiedän tuon surun ja kivun ja kiukun. Omasta puolesta mua kiukuttaa, että...
  8. Kisuliina

Kolmoset tulossa.

Kiitos soja vastauksesta! Olen jo kyllä jutellut perhetyöntekijän kanssa, ja neuvolassa mietitään kunnallista apua ensi kerralla. Pakko sitä on jonkin verran apua saada, jos meinaa jaksaa. Kun eihän tässä pian kädet riitä ja tuo esikkokin on aikamoinen pakkaus ;) Ja kiitos positiivisesta...
  9. Kisuliina

:) neljäs tulossa- helmikuu

Katjuskalle onnea :heart: Viinikalle kiitokset autovinkistä ;) heti poukkasin fordin sivuille. Hippuliinalle kiitokset onnitteluista sekä autovinkistä =) Varmasti riittää vipinää meillä sitten. Jännää on ja vähän stressaavaakin. Vatsan koko alkaa olla rv17+ sama kuin esikolla rv30... Ei ihan...
  10. Kisuliina

-¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

Hei vain Sanle ja Kilu! Kiva kuulla, että kolmosista voi selvitä hengissä! En minä ihan niin mukana ole tässä raskaudessa kuin ensimmäisessä, kun ei sitä ihan varauksettoman iloinen voi olla, huoli painaa päälle. Ja juu, tuo esikoisen ikä on vielä vähän arveluttava osatekijä, kun tarttisi vielä...
  11. Kisuliina

:) neljäs tulossa- helmikuu

Hei vain kaikille suurperheiden äideille =) Liian myöhä, kun pamautin ensin tuohon väärään kuukauteen! Uusi olen, toivottavasti joukkoon huolittte ;) Täällä esikko 17kk ja toista, kolmatta ja neljättä odotellaan... synnärinä aika luultavasti NKL, koska oma sairaala mut sinne on jo...
  12. Kisuliina

Neljäs tulossa :) tammikuu

Hih, väärään kuukauteen pamautin =)
  13. Kisuliina

Koska tuplaraskaus tullut ilmi?

Rv5 näkyi selkeästi 2 ruskuaispussia ja kolmas epämääräinen möllykkä, jota lääkäri ei uskonut raskaudeksi (miksi lie luuli). Viikkoa myöhemin näkyi 3 sydämen sykettä. Yksi identtinen pari ja kolmas. vielä ei tietoa mitä laatua ovat...
  14. Kisuliina

Kolmoset tulossa.

Esikkokin vasta 1v5kk joten vipinää riittää. Kaipailisin neuvoja, kokemuksia kolmosten vanhemmilta, ihan logistiikkaankin liittyen. Kaikki syöttämiset ja kylvettämiset kun on varmasti jonkun verran hankalampia kuin yhden kanssa... En ole yh, mutta paljon itsekseni, mies työskentelee ulkomailla...
  15. Kisuliina

auttakaa kaksosten odottajat minua :)

Kun sitä ei voi tietää kuin ultraäänellä katsottuna onko yksi vai usempi elinkelpoinen vauvanalku siellä mahassa. Tai odota, ehkä joku näistä mun masukolmosista on kuullut jotain...
  16. Kisuliina

Äidiksi ensikertaa 30+

33,5v kun esikko syntyi 2010. Nyt odotellaan seuraavia ja tuossa kesällä pitäisi perheen kasvaa, silloin ikää mulla 35v. Naimisissa ollut jo 10v ja lapsia yritetty tehdä lähes yhtä kauan, nuorena minä äidiksi halusin, mutta aina ei eläm mee niinkuin sen suunnittelee. Kun mun äitini oli mun...
  17. Kisuliina

Muita IVF/ICSI- konkareita?

Hei kaikki, olen vähän myöhään liikenteessä, kun tutustun foorumiin vasta, mutta ketju osui silmään koska me aloitimme lapsettomuushoidot vuonna 2004 eli pitkä taival takana. Meillä ihan syykin tiedetään, eli miehestä johtuva lapsettomuus kyseessä. Tässä välissä haluaisin onnitella...

Yhteistyössä