Kilulle tsemppiä hurjasti! Pidän peukkuja täällä kotona ennenku lähden iltavuoroon
Tervetuloa kaikille uusille! Ja vau, kolmoset, upeaa!
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
Maria kiitos vinkistä! Pitääkin tällä viikolla käydä ostamassa niitä kuituja, oon ihan epätoivoinen tän ihon kanssa! Jos auttais edes vähän... Nyt on kuitenki jo puoliväli lähellä eikä mitään parannusta naaman kunnossa
Ehkä hiukan turhamaista, sais olla vaan onnellinen että on raskaana ja kaikki luultavasti hyvin, mutta toi naaman järkyttävä kukkiminen kyllä inhottaa
Heti kun yks finni rupee paraneen niin viereen tulee toinen...
Eilen tunsin ekaa kertaa töissä pari töytäisyä, ei ollut mitään ihan kevyitä hipaisuja enää
Mahataudista ja flunssasta ite olin tosi heikossa hapessa reilu viikko sitten, parina iltana ainakin mittasin reilut 39 astetta kuumetta ja kolmeen päivään ei pysynyt ruoka sisällä... se oli kyllä ihmeen raju tauti josta vielä muistona kamala yskä ja vuotava nenä! Mutta semmoista on kuulemma ollut liikkeellä.
Täällä on edelleen ihan
poikaolo :heart: Saas nähdä näkyykö rakenneultrassa että kumpi siellä piileksii! Jännittää ihan hulluna.
Luckygirl mullakin vaivaa päänsärky usein varsinkin aamuisin! Voi olla että nukun jotenkin huonossa asennossa mutta epäilen! Mun isä osti mulle semmoisen "raskaustyynyn" joka on aivan loistava! Semmoinen melkeen ihmisen pituinen tyyny, jonka voi laittaa kyljellään nukkuessaan jalkojen väliin ja kädetkin saa kietoa siihen ympärille
Kyllä nukun niinkuin tukki, tai nukkuisin jos ei pissattais koko aikaa!
Mutta se päänsärky. En osaa kyllä yhtään sanoa mikä siihen vois auttaa...
Minea ja maha-asukki 17+2