Hakutulokset

1. B

Elokuun mussukat joulukuussa <3

Meillä on kaksi poikaa ja molemmat raskaudet on olleet helppoja ja samanlaisia ja niin tuntuu olevan tämäkin eli oisko taas poika :D Väsyttää ja palelee, välillä etoo, jos ehtii tulla nälkä, mutta laatta ei lennä ja muutenkin olo on hyvä :) Oisin niin halunnut tytön, mutta veikkaan poikaa.. No...
  2. B

Mä oon kertonut mun äidille, mutta muut ei vielä tiedä.. Vastaanotto on kuitenkin jotain "ai taas oot raskaana" "eiks kaks ois riittänyt" :( Mä oon miettynyt, että pitäiskö mun kuitenkin mennä sinne VU :) Toisaalta ihan tyhmää mennä, koska mun LA lasketaan kuukautisten mukaan niin eka ultra...
  3. B

Yrityksestä Mulla alkoi menkat vasta 8kk jälkeen synnytyksen jälkeen ja heti ekojen menkkojen jälkeen tärppäsi :) Mulla imetys toimii kyllä tehokkaasti ehkäisynä, koska ei käytetty mitään muuta ehkäisyä koko aikana. Unista Mä nään vaan seksiunia :laugh:
  4. B

Jouluruuista Aion syödä kyllä kaikkea niin ennenkin :) Tää on kolmas joulu raskaana ja aina oon syönyt graavikalaa ja muuta kohtuudella.. Oireista Mulla ei juurikaan ole oireita.. Väsymystä, mutta en tiedä joutuuko se rankasta työviikosta, yöheräämisistä kuopuksen takia vai raskaudesta :D...
  5. B

poppaliina Mä teen fyysisesti raskasta työtä ja pystyin kyllä viime raskaudessa tekemään ihan normaalisti sitä rv 30 asti.. Loppu aikana en enää purkanut kuormia ja jäin sit aikaistettuna äippälomalle. Nyt oon kyllä ihan normaalisti painanut hommia ja otan ihan treenin kannalta kuorman purut sun...
  6. B

Avaruuskissa: rakenneultrassa pystyy vasta näkemään sukupuolen..
  7. B

Miten te ehditte kirjoittelemaan tänne näin paljon? Must tuntuu, että päivät menee ihan hujauksessa ja duunipäivän jälkeen, kun saa lapset ja kodin hoidettua, on ihan sänky kamaa. Eilenkin oli pakko mennä nukkumaan puol ysi, myöhempään ei ois jaksanut millään valvoa :D Sikiöseulonnoista oon...
  8. B

Mä tein eilen vielä digitestin ja näytti 2-3 raskaana, kun viime pe oli 1-2 viikkoa eli jotain siellä ihan tapahtuu ihan oikeasti vaikkei oireita olekkaan :heart: Asumisesta: Me asutaan kaksiossa. Kesällä on pakko muuttaa isompaan vaikka en millään haluaisi. Tykkään niin asua tässä, mutta ei...
  9. B

Huh, paljon tänne on tullut tekstiä :D Mä en ehdi yhtään kirjoittelemaan tänne, kun töissä vuoden kovin sesonki ja ylityöt paukkuu oikein urakalla. Neuvolaakaan en oo ehtinyt varata, kun aina töissä just siihen soittoaikaan. Mulla ei oo kyllä oireita juuri lainkaan, mutta eipä ollut kahdesta...
  10. B

Millä viikoilla sinne varhaisultraan pääsee? Mä en kertaakaan ollut, mutta nyt ois kiva käydä kun on meidän vika vauva <3 Osaako joku kertoa minkä hintaista pk-seudulla? Mä en saa enää aamuisin nukuttua vaan tänään puoli kuusi silmät selällään, eikä uni enää tullut vaikka kaikki muut nukkui.
  11. B

Pippurihäntä: Mä syön 100mikrogrammaa, en nyt ihan päivittäin mutta silloin kun otan niin otan aina 100mikrogrammaa. Meidän kakkosen odotusaikana söin säännöllisesti 75-100mikrogrammaa koko raskauden ja hän on ainakin ihan terve tapaus :) Myöskin kakkosen imetys aikana söin isompia määriä niin...
  12. B

myöhäinen plussa

@Karoliina: Mä tein just tällä viikolla myöhäisen plussan :) Ekan testin tein viime maanantaina kp 38 ja sain haamujen haamujen haamun. Mies ei nähnyt siinä mitään, mutta mä näin. Kp 40 sain jo ihan selkeän, mutta haalean viivan ja tänään kp 44 tehdyssä testissä oli jo ihan kunnon näkyvä viiva...
  13. B

Nenja: Oon ollut molemmilla kerroilla haikaranpesässä. Se on ollut tosi ihana paikka synnyttää. Varsinkin viimeeksi kätilö oli niin ihana ja sai mut just synnyttämään ilman puudutteita ja siitä jäi niin hyvä fiilis :heart: Sit se tuli vielä synnytyksen jälkeen seuraavana päivänä juttelemaan...
  14. B

Nenja: Mä odotan kolmatta ja mulla tokassa maha näkyi tosi nopeesti.. Asiakas onnitteli silloin töissä raskaudesta, mistä en edes itse tiennyt vielä mitään :D Mua ei pelota synnytys yhtään. Viime synnytys oli maailman helpoin ja ihanin, menin ihan luomuna koko homman läpi :) Oli paljon...
  15. B

Heippa! Mäkin voisin liittyä varovaisesti joukkoon mukaan :) Tosi alussa ollaan ja tarkasta LA:asta ei oo tietoa, kun oli myöhäinen ovis ja ainoastaan yhdet menkat ehti tulla synnytyksen jälkeen. Meillä siis ennestään pojat 3,5v ja 10kk ja nyt sit odotetaan kolmatta <3 Astrolabe: Kyllähän...
  16. B

Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

Plussa tuli sittenkin :heart:
  17. B

Vauva Haaveissa 2013

Tää tuli nopee kertomaan, että plussa sieltä tuli sittenkin :heart: Oli ilmeisesti ovis myöhemmin kuin ajattelin :) Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!
  18. B

Mut voi poistella listalta.. jään taustailemaan. kierto ihan sekaisin.. menkkoja ei näy ja testit näyttää negaa.
  19. B

Vauva Haaveissa 2013

Mut voi poistaa tuolta listalta.. Jään taustailemaan. Kierto ihan sekaisin. Ei näy menkkoja ja testit näyttää negaa.
  20. B

Mä voisin päivitellä tännekin välillä :) Eli menossa kp 33, eikä menkkoja näy :) Perjantaina tein negatestin ja sen jälkeen en oo testannut. Tänään tilasin testejä, josko sitä perjantaina testailisi. Viime lauantaina oli ihan järkyttävät vatsakivut, mutta sen jälkeen ei mitään. Jännittää ihan...

Yhteistyössä